Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 7 (Mila Rozrywki)
Pakiet 1
Sekret znajduje się w trudno dostępnej klatce. Jej jedyny otwór znajduje się na jej wschodniej ściance i nie możesz niestety użyć na nim haka. Zdecyduj się w rezultacie na poszybowanie z jednego z okolicznych wyższych budynków, starając się wlecieć do pokazanego na screenie niewielkiego otworu. Po udanej akcji zabierz pakiet.
Pakiet 2
Użyj rękawic elektrycznych na generatorze odnalezionym na pokładzie okrętu i ustaw się na pierwszej płycie naciskowej. Od tego momentu masz 40 sekund na zaliczenie zagadki. Wyceluj w pokazany na screenie maszt i skorzystaj z wyrzutni haków.
Po tym jak Batman zacznie szybować wykonaj nawrót w powietrzu i namierz pokazaną na screenie długą płytę naciskową zlokalizowaną w północno-wschodniej części okrętu. Wyląduj na tym przycisku.
Ponownie skorzystaj z wyrzutni haków żeby katapultować się. Tym razem wyląduj na płycie naciskowej znajdującej się na wyżej położonej półce (screen). Możesz już skorzystać z pazura i złapać pakiet na odległość.
Uwaga - W trakcie zaliczania zagadki nie możesz schodzić z płyt naciskowych! Dozwolone jest wyłącznie używanie wyrzutni haków i opcji szybowania.
Pakiet 5
Rozpocznij na północny-zachód od sekretu. Wyceluj w pokazany na screenie szyb wentylacyjny, wrzucając do niego zdalnie sterowany batarang. Przyczyń się do tego żeby batarang pomyślnie przeleciał przez cały szyb i uderzył w zielony przycisk. Możesz już przeskoczyć nad siatką i zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Pakiet 7 (Okręt The Final Offer)
Sekret możesz odnaleźć w północnej części górnego pokładu okrętu [Upper Deck]. Na początek upewnij się, że wyrwałeś pokazany na screenie fragment sufitu. Jest to krok, którego nie można pominąć, albowiem jest on częścią eksploracji statku w ramach głównęgo wątku fabularnego gry.
Wycofaj się teraz zdecydowanie na południe, ustawiając się przy pokazanej na dołączonym screenie bramce. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyrzuć go w stronę wyładowań, dzięki czemu zostanie on naładowany. Spraw żeby batarang przeleciał przez wyrwaną dziurę w suficie i trafił w znajdującą się na wyższym poziomie puszkę z bezpiecznikami. Pozostało ci już tylko osobiście dotrzeć w to miejsce i zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Pakiet 8 (Okręt The Final Offer)
Sekret znajduje się w korytarzu [Deck Access Corridor] łączącym kotłownię [Boiler Deck] z górnym pokładem [Upper Deck]. Musisz dotrzeć do dużego pionowego obszaru, w którym używa się haka do docierania do kolejnych półek. Zatrzymaj się po dotarciu na pokazany na screenie balkonik. Użyj tu deszyfratora sekwencyjnego celem odblokowania sobie dostepu do pomieszczenia Pump Room 2 (prawidłowe hasło dostępu to TONNAGE). Wejdź do środka i podnieś leżący na ziemi pakiet.
Pakiet 9 (Okręt The Final Offer)
Poszukiwany pakiet znajduje się nad pomieszczeniem kotłowni [Boiler Deck] (pierwsza duża lokacja odwiedzana na statku), na pokazanej na screenie półce. W celu dotarcia do sekretu musisz rozwinąć jedną z dwóch możliwych lin i następnie się do niej przyciągnąć, używając oczywiście do wykonania tego zadania zaczepu oraz haka.
Pakiet 10 (Okręt The Final Offer)
Sekret ukryto w kasynie [Casino]. Zbadaj północną część tej lokacji, natrafiając na trzy znaki dolara, w które musisz trafić standardowymi batarangami. Zaczekaj na odsłonięcie przez grę pakietu i złap go na odległość z wykorzystaniem pazura.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Brandenem.