Plik z danymi 1 (Park Row) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 1 (Park Row)
Pakiet 2

Wyląduj na niewielkim dachu sąsiadującym z wieżą komunikacyjną, odnajdując w tym miejscu skrzynkę z sekretem, generator oraz trzy płyty naciskowe. Zacznij od użycia rękawic elektrycznych do naładowania generatora. Musisz teraz szybko obrócić się w lewo i przebiec po wszystkich płytach naciskowych zanim ponownie wyłączą się. Możesz się już odwrócić i użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.
Pakiet 3

Pozyskanie tego sekretu jest dość trudne. Rozpocznij od ustawienia się na płycie naciskowej znajdującej się na dachu dokładnie nad skrzynką ze znajdźką (screen).

Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę (screen). Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę ostatniego trzeciego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany. Wyląduj i zabierz pakiet ze skrzynki.
Pakiet 5

Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do wieży kościelnej oraz płytę naciskową znajdującą się na niewielkiej niższej półce. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do głównej części dachu kościoła. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.
Pakiet 8

Zlokalizuj grupę pięciu zielonych przycisków sąsiadujących ze skrzynką z sekretem. Poświęć chwilę na zapoznanie się z kolejnością zapalania się przycisków i traf batarangiem w pierwszy przycisk od prawej dokładnie w momencie, w którym się on uaktywni. Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.
Pakiet 9 (Opuszczony sąd)

Opuszczony sąd [Abandoned Courthouse] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Anarky'ego, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Nie próbuj korzystać z głównego wejścia, bo jest ono niedostępne. Zamiast tego wybierz północne wejście zlokalizowane na tyłach budynku, rozprawiając się w razie potrzeby z przebywającymi w okolicy bandytami. Pakiet możesz odnaleźć w głównej sali sądowej, na prawo od schodów.
Pakiet 10 (Kościół)
![Kościół [Church] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Czarnej Maski, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry - Plik z danymi 1 (Park Row) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356466543.jpg)
Kościół [Church] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Czarnej Maski, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Rozpraw się z okolicznymi bandytami lub ich omiń, wybierając główne drzwi prowadzące do kościoła. Skieruj się w stronę ołtarza, odnajdując pokazane na screenie wejście do szybu wentylacyjnego. Pakiet odnajdziesz właśnie w tunelu wentylacyjnym.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z komisarzem Loebem.