Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład | Główny wątek w Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład (Gain access to Penguin's office - Upper Deck)
Skorzystaj z północnego wyjścia z areny, po czym skieruj się po schodach na górę. Zignoruj wskazania mapy okolicy, albowiem do biura Pingwina nie będziesz mógł dotrzeć wybierając krótszą drogę. Udaj się w rezultacie w stronę wschodniego włazu, który prowadzi do nowego korytarza [Deck Access Corridor]. Po znalezieniu się w niezbadanej jeszcze części statku zeskocz na dół w miejscu, w którym jest zniszczona drabina i rozpocznij dalszy przemarsz.
Nabierz rozbiegu i przeskocz nad dziurą w podłodze, a następnie w poznany już sposób wykonaj wślizg, omijając w ten sposób kolejną przeszkodę. Po dotarciu do końcowej części korytarza doskocz do górnej krawędzi i przejdź przez szyb. Zdecyduj się na jeszcze jeden wślizg i zaczekaj aż Batman bezpiecznie wyląduje w nowym miejscu. Ustaw się teraz przy pokazanej na screenie prawej ścianie, wybierz z inwentarza wybuchowy żel i go rozpyl. Zdetonuj żel, odblokowując sobie tym samym dalsze przejście.
Podejdź do krawędzi i skorzystaj z haka żeby dotrzeć na wyżej położony balkonik. Powtórz ten manewr z kolejną krawędzią, po czym rozpocznij bieg, doskakując do półki zlokalizowanej na wprost od Batmana. Obróć się tu w lewo i zdecyduj się na kolejny skok wykonany z rozbiegu, tym razem z zamiarem złapania się widocznej w oddali interaktywnej pomarańczowej krawędzi. Możesz już zacząć przesuwać się w prawo.
Po dotarciu do końcowej części krawędzi popatrz do góry i ponownie użyj haka. Odwróć się i wyceluj w najwyżej położony balkonik, dzięki czemu docelowo znajdziesz się przy dwóch wartownikach prowadzących rozmowę. Przerzuć jedną z tych postaci przez balustradę, a następnie osobiście rozpraw się z drugim przeciwnikiem, który nie będzie dla Ciebie stanowił żadnego zagrożenia. Możesz już wyruszyć w stronę włazu prowadzącego na górny pokład okrętu [Upper Deck].
Za rogiem powinieneś zauważyć trzech przeciwników i masz tu rzadką okazję do tego żeby wyprowadzić atak z zaskoczenia. Polecam mianowicie użyć zdalnie sterowanego batarangu do powalenia na ziemię bandytę z bronią palną lub rozpylić w okolicy wybuchowy żel (jest to szczególnie wskazane jeśli zakupiłeś ulepszenie dla tego gadżetu wyposażające go w czujnik ruchu). Niezależnie od tego w jaki sposób rozpocząłeś bitwę najpierw rozpraw się z wartownikiem z bronią i dopiero w następnej kolejności z jego kolegami. Możesz już przejść przez pobliską bramkę, ignorując widoczne nad nią wyładowania.
Po dotarciu do końcowej części korytarza obróć się w lewo i odblokuj dostęp do szybu wentylacyjnego. Wejdź do tunelu i po znalezieniu się w jego końcowej części wyważ kolejną kratkę. Wkrótce dotrzesz do restauracji i możesz tu od razu udać się w stronę drzwi prowadzących do kasyna [Casino]. Koniecznie kucnij w tym miejscu, a to dlatego, że w okolicy przebywa trzech wrogów i dobrze byłoby się ich wszystkich pozbyć atakami z zaskoczenia. Na początek skup się na przeciwniku z bronią palną, starając się do niego zbliżyć pozostając niezauważonym (wykorzystuj okoliczne słupy w formie zasłony). Wykonaj cichy nokaut na tym przeciwniku.
Możesz już podejść do dwóch pozostałych wrogów. Co ciekawe, nie musisz wybierać kogo chcesz najpierw zaatakować, bo jeśli ustawisz się dokładnie między nimi to wciśnięcie przycisku/klawisza cichego nokautu doprowadzi do jednoczesnego unieszkodliwienia obu przestępców (powyższy screen). Zaczekaj aż Batman pozyska nową kartę SIM (SIM Card) i obejrzyj krótką cut-scenkę z udziałem Tracey.
Przygotuj się do stoczenia nowej pełnoprawnej bitwy. Podobnie jak w poprzednich walkach ustaw sobie odpowiednio priorytety, w pierwszej kolejności eliminując przeciwników wyposażonych w noże oraz broń palną. Unikaj także rzucanych w stronę Batmana ciężkich przedmiotów (lub niszcz je batarangiem). Na sam koniec zajmij się lepiej opancerzonymi przeciwnikami, najpierw ogłuszając ich peleryną i następnie wyprowadzając serię szybkich ataków.
Zaczekaj aż Człowiek-Nietoperz rozszyfruje nową transmisję Pingwina i zlokalizuj wejście do szybu wentylacyjnego znajdujące się w jednym z narożników kasyna. Przejdź przez krótki tunel i po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny. Użyj deszyfratora na panelu sterowania, włamując się do systemu i ustalając hasło dostępu (screen).
Powróć do kasyna i rozpraw się z nowymi przeciwnikami, którzy się tu pojawili. Warto postawić na sprawne działania i rozważ skorzystanie z dodatkowych gadżetów, a to dlatego, że dwóch bandytów korzysta z broni palnej i stanowią oni w rezultacie dość poważne zagrożenie. Po wygranej bitwie skieruj się do pomieszczenia, w którym domyślnie przebywali zlikwidowani niedawno wrogowie i wciśnij czerwony przycisk windy.
Skorzystaj z windy celem dotarcia do biura Tracey i bądź gotowy do wciśnięcia w odpowiednim momencie przycisku/klawisza kontrataku. Raz jeszcze musisz użyć deszyfratora sekwencyjnego, tym razem z zamiarem włamania się do komputera, przy którym pracowała Tracey. Rozwąż mini-grę hakerską poprzez ustalenie właściwego hasła (screen).
[Nowe trofeum postaci: Tracey]
[Nowy profil postaci: Candy]
Podejdź do dużego szklanego fragmentu ściany, nabierz rozpędu i przebij się na drugą stronę, lądując z powrotem w głównym pomieszczeniu kasyna. Podejmij próbę otwarcia południowych drzwi , co zaowocuje rozpoczęciem bitwy z kolejną grupą bandytów dowodzonych przez elitarnego ochroniarza (enforcer). Najpierw zajmij się standardowymi przeciwnikami, wykonując przy tym liczne uskoki celem unikania szarż w wykonaniu elitarnego bandyty. Wspomnianą postacią zainteresuj się na sam koniec, ogłuszając wroga peleryną i wyprowadzając serię szybkich ataków (screen). Możesz już ponownie wybrać południe drzwi. Przejdź przez [Foyer], docierając do teatru [Theater].
[Nowe trofeum postaci: Elitarny ochroniarz Pingwina (Penguin's Enforcer)]