Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Batman: Arkham Origins - Pakiety danych Enigmy
Mapa Batman: Arkham Origins - Pakiety danych Enigmy
Plik 13; pakiet 2. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Traf batarangami w trzy przyciski zlokalizowane po prawej stronie i następnie użyj pazura żeby złapać sekret na odległość.
Plik 13; pakiet 3. Rozpocznij na dachu na południe od sekretu. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj nim w szyb wentylacyjny zlokalizowany na dachu północnego budynku. Wyrzuć batarang, zmniejsz prędkość lotu i nie doprowadź do tego żeby został zniszczony. Po tym jak batarang wyleci z szybu nakieruj go na zielony przycisk. Możesz już zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Plik 13; pakiet 6. Zlokalizuj odgrodzony obszar i dwukrotnie użyj granatu klejowego do uszczelnienia rur. Możesz już podejść do sekretu.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 13; pakiet 9.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 13; pakiet 10 // Plik 14; pakiet 10.
Plik 14; pakiet 2. Dotrzyj na dach fabryki i ustaw się na pierwszej płycie naciskowej, czyli tej najbardziej oddalonej od zamkniętej skrzynki z sekretem. Popatrz do góry i użyj zaczepu żeby rozwinąć linę dokładnie nad Batmanem (połączy ona oba kominy). Przenieś się na linę z pomocą haka, a następnie poszybuj w stronę drugiej płyty naciskowej. Po udanym lądowaniu ponownie powróć na linę z wykorzystaniem haka. Po raz kolejny poszybuj, tym razem dążąc do wylądowania na ostatniej płycie naciskowej. Zaczekaj aż skrzynka z pakietem otworzy się i złap sekret dzięki użyciu pazura.
Plik 14; pakiet 3. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem w zadaszonym obszarze. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (TRUTHWILLOUT). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 14; pakiet 4. Rozpocznij na północ od sekretu, odbijając się od jednego z dachów i rozpoczynając proces szybowania. Kieruj się w stronę osłabionej ściany sąsiadującej z okiennicą, tak by się przez nią przebić. Po udanej akcji zabierz pakiet.
Plik 14; pakiet 6. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (PUZZLEMENT). Możesz już złapać pakiet z użyciem pazura.
Plik 14; pakiet 7. Odszukaj zamkniętą skrzynkę na ścianie budynku. Traf batarangami w trzy zielone przyciski znajdujące się pod nią, a następnie w ostatni czwarty przycisk zlokalizowany nad skrzynką. Możesz już skorzystać z pazura żeby złapać sekret na odległość.
Plik 14; pakiet 8. Odszukaj zamkniętą skrzynkę na dachu budynku. Na prawo od skrzynki znajduje się generator i musisz go naładować z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Możesz już zabrać sekret z nowo otwartej skrzynki.
Plik 3; pakiet 1. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (CHRONICLES). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 3; pakiet 2. Zlokalizuj niewielki dziedziniec z klatką oraz dwoma rurami, z których wydobywa się gorąca para. Zbadaj obszar na lewo od klatki i użyj rękawic elektrycznych na tutejszym generatorze. To jeszcze nie wszystko, bo musisz złapać się górnego włazu z użyciem pazura. Otwarcie tego włazu zatrzyma proces wydobywania się pary z dolnych rur, tak więc wejdź do klatki i dotrzyj do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.
Plik 3; pakiet 3. Odszukaj generator oraz cztery płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Zaobserwuj kombinację, która zostanie wyświetlona na ścianie nad skrzynką z sekretem i zacznij wchodzić na płyty w dokładnie takiej samej kolejności - 1, 2, 1, 3, 4, 3 (więcej informacji na stronie powiązanej z plikiem 3). Poprawne wykonanie całej sekwencji odblokuje dostęp do skrzynki z pakietem.
Plik 3; pakiet 4. Rozpocznij na dachu wysokiego budynku na południowy-zachód od sekretu. Odbij się od krawędzi, przy czym nie możesz ograniczyć się do zwykłego szybowania. Zamiast tego musisz na przemian pikować i wznosić się, utrzymując dzięki temu stałą wysokość lotu. Kieruj się w stronę górnego balkoniku wieży komunikacyjnej, na którym pozostawiono poszukiwany pakiet.
Plik 3; pakiet 5. Sekret znajduje się na najwyżej położonym balkoniku budynku Soder Cola i dotarcie do niego jest niestety trudne. Rozpocznij na niżej położonym fragmencie dachu, namierzając gargulca budynku znajdującego się na północ stąd. Użyj wyrzutni haków, tak więc przyciągnij się do gargulca z dużą prędkością, doprowadzając do katapultowania Batmana. Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się. Wszystko ma to na celu utrzymanie odpowiedniej wysokości lotu, gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do balkoniku z sekretem.
Plik 3; pakiet 6. Ustaw się na mostku na północny-zachód od sekretu (skrzynka przyczepiona do ściany budynku). Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyślij go na wschód, przy czym po minięciu budynku skręć na południe i następnie na zachód, nakierowując batarang na pierwszy zielony przycisk. Od tego momentu masz tylko 6 sekund na dokończenie zagadki. Obróć się na południe i wyrzuć pojedynczy batarang w stronę zielonego przycisku. Na koniec wyrzuć trzy batarangi w stronę kolejnych przycisków zlokalizowanych nad skrzynką z sekretem. Możesz już użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 3; pakiet 9.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 3; pakiet 10 // Plik 4; pakiet 10.
Plik 4; pakiet 1. Odszukaj generator oraz trzy płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Musisz teraz doprowadzić do tego żeby wszystkie zielone lampki zapaliły się w środkowym rzędzie, czyli na równi ze skrzynką z sekretem. Możesz to osiągnąć wchodząc na płyty w następującej kolejności (poczynając od lewej strony) - 1, 2, 3, 1, 3 (więcej informacji na stronie powiązanej z plikiem 4). Poprawne wykonanie całej sekwencji odblokuje dostęp do skrzynki z pakietem.
Plik 4; pakiet 2. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj płytę naciskową i ustaw się na niej. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i rzuć nim w stronę ogrodzenia, sprawiając żeby przeleciał przez niewielki otwór i trafił w zielony przycisk. Możesz już wyruszyć w tę samą stronę, wykonując wślizg i zabierając pakiet.
Plik 4; pakiet 3. Zlokalizuj płytę naciskową oraz trzy przyciski znajdujące się za ogrodzeniem. Dotrzyj do przycisków i rozpyl na każdym z nich wybuchowy żel. Powróć na wspomnianą płytę i dopiero po ustawieniu się na niej zdecyduj się na zdetonowanie wszystkich trzech ładunków. Pozostało ci już tylko zabrać pakiet z nowo odblokowanej skrzynki (użyj pazura).
Plik 4; pakiet 4. Dotrzyj do sekretu ze wschodu i po zbliżeniu się do płyt naciskowych rozwiń nad nimi linę, używając do tego celu zaczepu. Przejdź po linie, zeskakując po znalezieniu się po drugiej stronie płyt. Możesz już zabrać pakiet.
Plik 4; pakiet 8. Zbadaj balkonik sąsiadujący z tym ze skrzynką z sekretem (jest ona przyczepiona do ściany), odnajdując terminal, do którego można włamać się z użyciem deszyfratora sekwencyjnego. Rozwiąż mini-grę poprzez ustalenie prawidłowego hasła (SHELLGAME), powróć do otwartej skrzynki i złap pakiet na odległość z użyciem pazura.
Plik 1; pakiet 2. Wyląduj na niewielkim dachu sąsiadującym z wieżą komunikacyjną, odnajdując w tym miejscu skrzynkę z sekretem, generator oraz trzy płyty naciskowe. Zacznij od użycia rękawic elektrycznych do naładowania generatora. Musisz teraz szybko obrócić się w lewo i przebiec po wszystkich płytach naciskowych zanim ponownie wyłączą się. Możesz się już odwrócić i użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.
Plik 1; pakiet 3. Rozpocznij od ustawienia się na płycie naciskowej znajdującej się na dachu dokładnie nad sekretem. Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę ostatniego trzeciego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany. Wyląduj i zabierz pakiet ze skrzynki.
Plik 1; pakiet 5. Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do wieży kościelnej oraz płytę naciskową znajdującą się na niewielkiej niższej półce. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do głównej części dachu kościoła. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.
Plik 1; pakiet 8. Zlokalizuj grupę pięciu zielonych przycisków sąsiadujących ze skrzynką z sekretem. Poświęć chwilę na zapoznanie się z kolejnością zapalania się przycisków i traf batarangiem w pierwszy przycisk od prawej dokładnie w momencie, w którym się on uaktywni. Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 1; pakiet 9.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 1; pakiet 10.
Plik 2; pakiet 4. Najwięcej problemów sprawi ci zlokalizowanie sekretu. Musisz mianowicie wylądować na niewielkim balkoniku, z którego dostrzeżesz dwa obiekty przyczepione do ściany - skrzynkę oraz terminal kontrolny. Użyj deszyfratora sekwencyjnego na terminalu, odgadując prawidłowe hasło (QUANDARY). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 2; pakiet 5. Wyląduj na dachu ze skrzynką oraz generatorem. Zacznij od użycia rękawic elektrycznych na generatorze, doprowadzając do jego tymczasowego uaktywnienia. Szybko wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, obróć się w prawo i rzuć nim w stronę wyładowań, doprowadzając do jego naładowania. Pozostało ci już tylko nakierować batarang na puszkę z bezpiecznikami sąsiadującą ze skrzynką z sekretem i zabrać pakiet.
Plik 2; pakiet 6. Rozpocznij na zachód od sekretu, odbijając się od dachu budynku Ace Chemicals i rozpoczynając proces szybowania. Kieruj się w stronę osłabionej ściany, tak by się przez nią przebić. Po udanej akcji zabierz pakiet.
Plik 2; pakiet 7. Zlokalizuj obszar z generatorem oraz pięcioma płytami naciskowymi. Zacznij od naładowania generatora z pomocą rękawic elektrycznych. Musisz teraz skopiować wzór prezentowany przez zielone lampki, a więc przejść po płytach (licząc od lewej strony) 1, 3 oraz 4. Możesz już użyć pazura żeby pozyskać pakiet.
Plik 2; pakiet 8. Zbliż się do sekretu od północnej strony i użyj granatu klejowego do uszczelnienia rury. Wykonaj wślizg i włam się do terminalu sąsiadującego ze skrzynką z sekretem, ustalając prawidłowe hasło (TRICKERY). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 2; pakiet 9. Nie sugeruj się wskazaniami mapy, a to dlatego, że sekret znajduje się w kanałach (więcej informacji na stronie powiązanej z plikiem 2). Musisz dotrzeć do dużego pionowego szybu w kanałach. Użyj tu zdalnie sterowanego batarangu, nakierowując go na dziurę w ogrodzeniu i następnie na zielony przycisk. To jeszcze nie wszystko, bo musisz dodatkowo rozwinąć linę z wykorzystaniem zaczepu i wskoczyć na nią dzięki użyciu haka. Przejdź po linie, docierając do leżącego na ziemi pakietu.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 2; pakiet 10.
Plik 8; pakiet 1. Sekret znajduje się wewnątrz klatki na dachu budynku i żeby do niego bezpiecznie dotrzeć musisz użyć granatów klejowych do uszczelnienia trzech okolicznych rur.
Plik 8; pakiet 2. Pakiet jest w zamkniętej skrzynce przyczepionej do dużego komina i żeby do niej uzyskać dostęp musisz skorzystać z deszyfratora sekwencyjnego. Włam się do pobliskiego terminalu i odgadnij poprawnie wszystkie trzy hasła dostępu (COMPLICATE, ENTAGLE, PERPLEXITY).
Plik 8; pakiet 3. Rozpocznij na wysokim kominie na wschód od sekretu. Rozpocznij szybowanie, celując w niewielki otwór. Musisz wylądować na niedostępnej w żaden inny sposób półce, a następnie skorzystać z wybuchowego żelu żeby utorować sobie drogę do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.
Plik 8; pakiet 6. Po dotarciu do zamkniętej skrzynki z sekretem rozpyl wybuchowy żel na zlokalizowanym na lewo od niej nieaktywnym przycisku. Odszukaj teraz płytę naciskową, ustaw się na niej i zdetonuj żel. Pozostań na płycie i wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang. Wyrzuć ten gadżet w stronę prawego przycisku, który przed chwilą się uaktywnił, kierując w nim w taki sposób żeby ominął ogrodzenie. Możesz już zabrać pakiet.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 8; pakiety 7,8,9,10 // Plik 9; pakiety 7,8,9,10 // Plik 10; pakiety 8,9,10.
Plik 9; pakiet 1. Sekret znajduje się na najwyżej położonym i pozornie niedostępnym balkoniku wieży komunikacyjnej. Dotarcie do tej znajdźki jest niestety dość trudne. Odszukaj na północny-wschód od wieży wysoki komin i użyj na nim wyrzutni haków, tak więc przyciągnij się do komina z dużą prędkością, doprowadzając do katapultowania Batmana. Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się. Wszystko ma to na celu utrzymanie odpowiedniej wysokości lotu, gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do balkoniku, na którym leży pakiet.
Plik 9; pakiet 2. Odszukaj bardzo wąską alejkę z czterema płytami naciskowymi. W pobliżu znajduje się także generator i możesz go tymczasowo naładować dzięki użyciu rękawic elektrycznych. Szybko przebiegnij teraz po płytach, dokonując tego zanim generator wyłączy się. Na sam koniec wykonaj wślizg, docierając do miejsca z pakietem.
Plik 9; pakiet 4. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (UNTRUE).
Plik 9; pakiet 6. Dotrzyj na niewielki metalowy balkonik i rozpraw się z tutejszym snajperem. Możesz już użyć rękawic elektrycznych do naładowania generatora i następnie pazura do złapania pakietu.
Plik 10; pakiet 2. Odszukaj dziurę w północnej ścianie budynku, przedostając się do wnętrza. Zacznij tu używać standardowych batarangów do trafiania w zielone przyciski, pamiętając o konieczności zmieszczenia się w limicie czasowym. Na koniec zabierz pakiet ze skrzynki.
Plik 10; pakiet 3. Zacznij od rozprawienia się ze snajperami okupującymi północne balkoniki. Ustaw się następnie na płycie znajdującej się na północ od budynku, zwracając się w jego stronę. Musisz wyrzucić trzy standardowe batarangi w stronę widocznych w oddali przycisków (jeden nad lewym balkonikiem, jeden nad prawym balkonikiem i jeden nad wejściem do budynku), dokonując tego w czasie krótszym niż 15 sekund. Możesz już użyć pazura do złapania pakietu na odległość.
Plik 10; pakiet 5. Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do dźwigu oraz płytę naciskową znajdującą się na statku na południowy-wschód od niej. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do zawieszonej na dźwigu platformy. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.
Plik 10; pakiet 6. Rozpocznij na wschód od sekretu i zlokalizuj miejsce, w którym można przyciągnąć się na górną półkę z wykorzystaniem haka. Podejdź do generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych, po czym zabierz pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Plik 10; pakiet 7. Rozpocznij na południowy-wschód od sekretu, lądując na niewielkim moście. Wybierz się na zachód, wkraczając do budynku. Skręć tu na północ i użyj granatów klejowych do uszczelniania pobliskich rur. Możesz już wybrać się dalej na północ, docierając do miejsca pozostawienia pakietu.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 19; pakiety 4,5,6,7,8,9,10 // Plik 20; pakiety 3,4,5,6,7,8,9.
Plik 18; pakiet 1. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę na dachu posterunku policji. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (FINALANALYSIS). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 18; pakiet 3. Zlokalizuj płytę naciskową na dachu budynku. Ustaw się na płycie, a następnie dwukrotnie użyj zdalnie sterowanego batarangu, najpierw trafiając w lewy i następnie w prawy zielony przycisk (batarang musi przelecieć przez dziurę w dachu klatki). Na koniec użyj pazura żeby złapać sekret.
Plik 18; pakiet 5. Po dotarciu w okolice zamkniętej skrzynki z sekretem wdrap się na balustradę i zwróć się w stronę wyładowań. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang i doprowadź do tego żeby został on naładowany. Zawróć batarang i nakieruj go na puszkę z bezpiecznikami zlokalizowaną nad sekretem. Możesz już zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Plik 18; pakiet 7. Wejdź na płytę naciskową zlokalizowaną na dużym balkonie i błyskawicznie wyrzuć pięć batarangów w stronę zielonych przycisków, które znajdują się pod pobliskim mostem. Musisz tego dokonać przed upływem limitu czasu, tak więc nie korzystaj z manualnego celowania. Po udanej akcji złap pakiet z wykorzystaniem pazura.
Plik 18; pakiet 8. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę na balkoniku. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując kolejne hasła dostępu (PUZZLEBOX, SHAKEDOWN, COERCION). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 18; pakiet 10. Rozpocznij na dachu jednego z budynków na północny-wschód od sekretu i poszybuj w stronę widocznego w oddali dużego przycisku. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany. Błyskawicznie wyląduj i użyj pazura żeby zabrać pakiet ze skrzynki przed upływem limitu czasu.
Plik 19; pakiet 1. Wejdź na płytę naciskową i zauważ, że doprowadziło to do podniesienia się jednej ze ścian pobliskiej klatki. Użyj w tym miejscu trzykrotnie granatu klejowego, uszczelniając w ten sposób rury. Możesz już wejść do klatki i dotrzeć do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.
Plik 20; pakiet 1. Pakiet ukryty został wewnątrz szybu wentylacyjnego znajdującego się na dachu jednego z budynków. Zdobycie sekretu nie wymaga użycia gadżetów Batmana.
Plik 20; pakiet 2. Zlokalizuj fragment dachu z klatką z kulą z sekretem, generatorem i dwoma płytami naciskowymi. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Wejdź teraz na lewą płytę, następnie na prawą i na koniec powróć do lewej. Możesz już podejść do klatki (nie przejmuj się tym, że nie otworzyła się) i zabrać pakiet bezpośrednio z przetaczanej do niedawna kuli.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 20; pakiet 10.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 15; pakiety 7,8,9,10 // Plik 16; pakiety 7,8,9,10 // Plik 17; pakiety 7,8,9,10.
Plik 15; pakiet 1. Pakiet znajduje się w klatce sąsiadującej z wieżą komunikacyjną. Do wnętrza klatki możesz przedostać się wykonując długie szybowanie lub ustawiając się na jej dachu i opuszczając się przy krawędzi. Użyj na koniec pazura żeby złapać sekret.
Plik 15; pakiet 2. Wyląduj u podnóża budynku, na dachu którego znajduje się wieża komunikacyjna i zbadaj jego południowo-zachodni narożnik. Zlokalizuj pakiet, który został przyczepiony do sufitu i użyj pazura żeby go zdobyć.
Plik 15; pakiet 3. Musisz dotrzeć na najwyższy balkonik budynku Soder Cola. Odszukaj w tym miejscu zamkniętą skrzynkę z sekretem. Najpierw trzykrotnie użyj zakłócacza na urządzeniach zakłócających, które przyczepione zostały do ściany. To jeszcze nie wszystko, bo musisz dodatkowo włamać się do tutejszego terminalu sterowania, używając oczywiście deszyfratora sekwencyjnego i odgadując prawidłowe hasło (ILLICITSECRET). Dopiero teraz możesz zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Plik 15; pakiet 4. Zbadaj obszar u podnóża budynku Soder Cola, odnajdując zamkniętą skrzynkę. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując kolejne hasła dostępu (MALFEASANCES, MISBEHAVIOR, BLACKBOOK). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 15; pakiet 5. Rozpocznij na torowisku na południe od sekretu, odnajdując z pomocą trybu detektywa nadającą się do zniszczenia ścianę. Użyj wybuchowego żelu na tej ścianie, jak również na dwóch kolejnych. Pozwoli ci to dotrzeć do tajnego pomieszczenia z leżącym na podłodze pakietem.
Plik 16; pakiet 1. Rozpocznij na półce znajdującej się przy krawędzi, na południowy-wschód od sekretu. Użyj zaczepu na interaktywnym punkcie, doprowadzając do rozwinięcia liny. Poszybuj w stronę liny i przyciągnij się do niej z wykorzystaniem haka. Możesz już przedostać się do wnętrza zlokalizowanej po lewej stronie klatki i zabrać z niej poszukiwany pakiet.
Plik 16; pakiet 3. Zlokalizuj płytę naciskową na północ od sekretu. Ustaw się na niej i rzuć batarangiem w zielony przycisk znajdujący się nad skrzynką. Możesz już złapać pakiet z użyciem pazura.
Plik 16; pakiet 5. Zlokalizuj klatkę u podnóża budynku i wyrwij jej fragment z wykorzystaniem pazura. Wejdź do tunelu wentylacyjnego i zabierz ukryty w nim pakiet.
Plik 16; pakiet 6. Zlokalizuj skrzynkę i płytę naciskową. Musisz wejść na płytę w momencie gdy zapali się na zielono, doprowadzając w rezultacie do otwarcia skrzynki z sekretem.
Plik 17; pakiet 1. Rozpocznij na wschód od sekretu, ustawiając się na klatce wbudowanej w jedną z wyżej położonych półek. Zwróć się na wschód, czyli w przeciwnym kierunku do znajdźki. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, wyrzuć go przed siebie i po kilku chwilach zawróć o 180 stopni. Musisz przyczynić się do tego żeby batarang wleciał do znajdującej się pod Tobą klatki i w tym celu musisz go nakierować na otwór w klatce. Doprowadź następnie do tego żeby batarang doleciał do zielonego przycisku i dopiero po tym jak zostanie on trafiony podejdź do nowo otwartej skrzynki żeby zabrać z niej pakiet.
Plik 17; pakiet 2. Zlokalizuj obszar z płytą naciskową, sześcioma interaktywnymi przyciskami i zamkniętą skrzynką z sekretem. Ustaw się na płycie i wyrzuć trzy batarangi w stronę lewych przycisków. Zejdź z płyty i szybko wyślij kolejne trzy batarangi, tym razem w stronę prawych przycisków. Możesz już użyć pazura żeby zdobyć pakiet.
Plik 17; pakiet 3. Rozpocznij od ustawienia się na dachu dokładnie nad sekretem. Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę drugiego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany. Powróć na górny pomost łączący oba budynki i użyj pazura żeby zabrać pakiet ze skrzynki.
Plik 17; pakiet 4. Wyląduj na dachu i zacznij od użycia pazura do wyrwania kratki szybu wentylacyjnego. Ustaw się teraz na płycie naciskowej i wyślij zdalnie sterowany batarang w stronę wyładowań. Po tym jak batarang zostanie naładowany nakieruj go na odblokowany niedawno szyb wentylacyjny i spraw żeby trafił w znajdującą się w szybie puszkę z bezpiecznikami. Możesz już użyć pazura celem zabrania pakietu z nowo otwartej skrzynki.
Plik 17; pakiet 5. Rozpraw się z bandytami okupującymi dach, a następnie odszukaj płytę naciskową i sześć przycisków. Zacznij od rozypelnia wybuchowego żelu na trzech prawych przyciskach, czyli tych znajdujących się w odgrodzonym obszarze. Ustaw się na płycie naciskowej i błyskawicznie zdetonuj wszystkie trzy ładunki, a następnie wyślij trzy standardowe batarangi w stronę lewych przycisków. Jeśli zmieściłeś się w limicie czasowym to będziesz mógł użyć pazura i zabrać pakiet ze skrzynki.
Plik 17; pakiet 6. Odszukaj zaparkowaną ciężarówkę i zbadaj obszar na prawo od niej. Użyj zakłócacza na urządzeniu zakłócającym, a następnie deszyfratora sekwencyjnego, doprowadzając do ustalenia prawidłowego hasła (SECRETKNOWLEDGE). Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.
Plik 5; pakiet 1. Poszukiwany pakiet znajduje się wewnątrz kontenera zawieszonego na żurawiu. Do wnętrza kontenera możesz przedostać się decydując się na poszybowanie w jego stronę lub ustawiając się na krawędzi jego dachu i następnie opuszczając się.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 5; pakiety 7,8,9,10 // Plik 6; pakiety 7,8,9,10 // Plik 7; pakiety 7,8,9,10.
Plik 5; pakiet 2. Zbadaj z użyciem trybu detektywa dolną część ściany budynku, odnajdując osłabiony fragment nadający się do zniszczenia. Wysadź ścianę z wykorzystaniem wybuchowego żelu i zabierz pakiet.
Plik 5; pakiet 4. Zbadaj dach budynku, odnajdując na nim dużą klatkę. Rozpocznij od rozpylenia wybuchowego żelu na nieaktywnym prawym przycisku. Skorzystaj teraz z batarangu, trafiając nim w aktywny lewy przycisk. Możesz już wejść do szybu wentylacyjnego, docierając do centralnej klatki. Zdetonuj w tym momencie wybuchowy żel, dzięki czemu odblokujesz sobie drugi tunel wentylacyjny. Zaprowadzi Cię on do pakietu.
Plik 5; pakiet 5. Zlokalizuj alejkę ze skrzynką i płytami naciskowymi. Przebiegnij po wszystkich płytach przed upłynięciem limitu czasu (nie zatrzymuj się), uzyskując dzięki temu dostęp do sekretu.
Plik 5; pakiet 6. Odszukaj generator na dachu na wschód od skrzynki z sekretem i naładuj go z pomocą rękawic elektrycznych. Szybko złap teraz pakiet z wykorzystaniem pazura.
Plik 6; pakiet 1. Odszukaj alejkę przebiegającą pod budynkiem i użyj deszyfratora sekwencyjnego na tutejszym panelu sterowania. Odgadnij prawidłowe hasło (CLEVERSCHEME), dzięki czemu otworzysz skrzynkę z sekretem.
Plik 6; pakiet 2. Rozpocznij na dachu budynku na wschód od sekretu i odszukaj interaktywny punkt, używając w tym miejscu zaczepu do rozwinięcia liny. Złap się liny i rozpocznij przejażdżkę na niej, docierając do osłabionego fragmentu ściany, przez który Batman automatycznie się przebije. Możesz już zabrać pakiet.
Plik 6; pakiet 6. Odszukaj półkę ze skrzynką z sekretem i płytą naciskową. Ustaw się na płycie i zaczekaj aż Batman zwróci się w stronę południowego kontenera. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang w stronę tego kontenera. Spowolnij lot batarangu i omijaj kolejne przeszkody. Po tym jak batarang zbliży się do końcowej części kontenera wykonaj nawrót o 180 stopni i nakieruj go na otwór. Kontynuuj lot, przyczyniając się do trafienia w zielony przycisk. Zaczekaj aż powrócisz do sterowania Batmanem i zabierz pakiet.
Plik 7; pakiet 1. Sekret znajduje się w trudno dostępnej klatce. Jej jedyny otwór znajduje się na jej wschodniej ściance i nie możesz niestety użyć na nim haka. Zdecyduj się w rezultacie na poszybowanie z jednego z okolicznych wyższych budynków, starając się wlecieć do niewielkiego otworu. Po udanej akcji zabierz pakiet.
Plik 7; pakiet 2. Użyj rękawic elektrycznych na generatorze odnalezionym na pokładzie okrętu i ustaw się na pierwszej płycie naciskowej. Od tego momentu masz 40 sekund na zaliczenie zagadki. Wyceluj w pobliski maszt i skorzystaj z wyrzutni haków. Po tym jak Batman zacznie szybować wykonaj nawrót w powietrzu i namierz długą płytę naciskową zlokalizowaną w północno-wschodniej części okrętu. Wyląduj na tym przycisku. Ponownie skorzystaj z wyrzutni haków żeby katapultować się. Tym razem wyląduj na płycie naciskowej znajdującej się na wyżej położonej półce. Możesz już skorzystać z pazura i złapać pakiet na odległość.
Plik 7; pakiet 5. Rozpocznij na północny-zachód od sekretu. Wyceluj w szyb wentylacyjny, wrzucając do niego zdalnie sterowany batarang. Przyczyń się do tego żeby batarang pomyślnie przeleciał przez cały szyb i uderzył w zielony przycisk. Możesz już przeskoczyć nad siatką i zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Plik 11; pakiet 1. Sekret znajduje się na małym balkoniku mostu. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang, trafiając w przycisk zlokalizowany na zachód od skrzynki. Możesz już zabrać pakiet.
Plik 11; pakiet 2. Skrzynka z sekretem jest przyczepiona do ściany przy niewielkim zewnętrznym balkoniku. Wyląduj pod nią. Zacznij od wybrania z inwentarza zdalnie sterowanego batarangu, popatrz do góry i wyrzuć go w stronę balkoniku. Batarang musi trafić w pojedynczy przycisk znajdujący się nad skrzynką. Masz teraz 5 sekund na trafienie w trzy przyciski znajdujące się bezpośrednio przed Batmanem i tu z kolei musisz użyć standardowych batarangów. Po udanej akcji powróć na balkonik i zabierz pakiet.
Plik 11; pakiet 3. Dotrzyj do niewielkich balkoników pod mostem i rozpocznij na tym, który znajduje się na południowy-wschód od sekretu. Zeskocz na płytę naciskową, uruchamiając licznik (25 sekund). Poszybuj w stronę balkoniku zlokalizowanego dokładnie na północ stąd, przyciągając się do niego z pomocą haka i dotykając płyty naciskowej. Na koniec poszybuj w stronę południowo-zachodniego balkoniku. Dotknij płyty naciskowej i zabierz pakiet z tutejszej skrzynki.
Plik 11; pakiet 4. Poszukiwany pakiet znajduje się pod mostem. Wyląduj na jednej z metalowych podpór i użyj pazura żeby złapać sekret na odległość.
Plik 11; pakiet 5. Dotrzyj do łodzi z dwoma płytami naciskowymi i skrzynką z sekretem. Ustaw się na wyższej płycie naciskowej, namierz dużą metalową konstrukcję zlokalizowaną w pobliżu drugiej płyty i użyj wyrzutni haków żeby katapultować Batmana w jej stronę. Rozpocznij szybowanie, wykonując nawrót w powietrzu i lądując na drugiej płycie naciskowej. Kluczem do zaliczenia tej zagadki jest to żeby w międzyczasie nie dotknąć żadnej innej powierzchni. Po udanej akcji zabierz pakiet.
Plik 12; pakiet 1. Sekret znajduje się na małym balkoniku mostu. Zlokalizuj generator na wschód od pakietu i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych. Możesz już wybrać się na zachód i zabrać sekret ze skrzynki.
Plik 12; pakiet 2. Zbadaj obszar u podnóża mostu, odnajdując skrzynkę z sekretem. Użyj zakłócacza na urządzeniu zakłócającym i następnie deszyfratora sekwencyjnego na panelu sterowania (hasło dostępu to ZEROTRUST). Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.
Plik 12; pakiet 3. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasła dostępu (CHEATING, TRUTHCOMESOUT, INFORMATION). Możesz już zabrać pakiet.
Plik 12; pakiet 4. Odszukaj płytę naciskową na centralnym balkoniku mostu i ustaw się na niej. Zaobserwuj kombinację wyświetloną na podłodze, która oznacza kolejność trafiania w zielone przyciski zlokalizowane po bokach - południowo-zachodni, północno-zachodni, północno-wschodni i południowo-wschodni. Jako że wiele przycisków jest zasłoniętych przez przeszkody użyj zdalnie sterowanych batarangów zamiast ich zwykłych odmian. Nie schodź też w międzyczasie z płyty. Po zaliczeniu zagadki popatrz do góry i użyj pazura żeby złapać pakiet.
Plik 12; pakiet 5. Rozpocznij na jakimś wysoko położonym punkcie obserwacyjnym zlokalizowanym wyraźnie na północ od sekretu. Poszybuj na południe, a konkretnie w stronę zniszczonego bocznego korytarza. Po wylądowaniu w nowym miejscu wyrusz dalej na południe. Po drodze musisz użyć wybuchowego żelu do utorowania sobie drogi. Zabierz dość dobrze ukryty pakiet.
Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 11; pakiety 6,7,8,9,10 // Plik 12; pakiety 6,7,8,9,10.
Plik 13; pakiet 1. Sekret leży na metalowym balkoniku i możesz go zabrać bez korzystania z gadżetów.
Plik 13; pakiet 4. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem, oddal się od niej i po tym jak skrzynka otworzy się użyj pazura żeby zdobyć sekret.
Plik 13; pakiet 5. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj tunel przebiegający pod budynkiem. Wejdź do tego tunelu, spójrz na sufit i użyj pazura żeby złapać sekret na odległość.
Plik 13; pakiet 7. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 13; pakiet 8. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj bardzo duży osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 14; pakiet 1. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj pakiet przyczepiony do ściany budynku.
Plik 14; pakiet 5. Sekret jest przyczepiony do ściany wież Lacey Towers.
Plik 14; pakiet 9. Sekret jest przyczepiony do ściany budynku i możesz go zabrać bez korzystania z gadżetów.
Plik 3; pakiet 7. Sekret znajduje się w odgrodzonym obszarze i możesz w nim wylądować po odbyciu szybowania rozpoczętego na dachu wysokiego budynku.
Plik 3; pakiet 8. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj panel kontrolny, który można naładować z użyciem rękawic elektrycznych. Wybierz pazur i złap sekret ze skrzynki znajdującej się nad panelem.
Plik 4; pakiet 5. Odszukaj płytę naciskową na dachu i po ustawieniu się na niej zlokalizuj zielony przycisk daleko na lewo od skrzynki z sekretem. Traf w przycisk batarangiem, dzięki czemu będziesz mógł zabrać pakiet.
Plik 4; pakiet 6. Sekret leży na niewielkim balkoniku i możesz go zabrać bez korzystania z gadżetów.
Plik 4; pakiet 7. Wyląduj na najniższym poziomie i zlokalizuj ścianę nadającą się do zburzenia z wykorzystaniem wybuchowego żelu. Możesz już wejść do niewielkiego pomieszczenia z sekretem.
Plik 4; pakiet 9. Dotrzyj na niewielki balkonik i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 1; pakiet 1. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 1; pakiet 4. Zlokalizuj odgrodzony obszar, wyląduj w nim i zniszcz komputer sąsiadujący ze skrzynką. Możesz już zabrać pakiet.
Plik 1; pakiet 6. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 1; pakiet 7. Obejrzyj dokładnie billboard "Transatlantic by Air", a zauważysz, że przymocowano do niego pakiet.
Plik 2; pakiet 1. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 2; pakiet 2. Sekret ukryty jest w szczelinie pomiędzy ścianą i szybem wentylacyjnym. Możesz go pozyskać bez konieczności korzystania z gadżetów.
Plik 2; pakiet 3. Sekret znajduje się wewnątrz niewielkiej klatki, do której możesz przedostać się wykonując wślizg.
Plik 8; pakiet 4. Zlokalizuj skrzynkę z sekretem oraz płytę naciskową. Ustaw się na płycie i następnie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet na odległość.
Plik 8; pakiet 5. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 9; pakiet 3. Zlokalizuj bardzo duży osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 9; pakiet 5. Sekret leży na niewielkiej platformie i możesz go zabrać bez korzystania z gadżetów.
Plik 10; pakiet 1. Sekret jest wewnątrz niewielkiej klatki na dachu huty i możesz do niego dotrzeć poprzez wykonanie wślizgu.
Plik 10; pakiet 4. Sekret jest wewnątrz niewielkiej klatki pod mostem i możesz do niego dotrzeć poprzez wykonanie wślizgu.
Plik 18; pakiet 2. Pakiet przyczepiony jest do ściany budynku i możesz go złapać z pomocą pazura.
Plik 18; pakiet 4. Pakiet przyczepiony jest do ściany budynku i możesz go złapać z pomocą pazura.
Plik 18; pakiet 6. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 18; pakiet 9. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 19; pakiet 2. Użyj rękawic elektrycznych na generatorze sąsiadującym z zamkniętą skrzynką z sekretem. Po załączeniu generatora będziesz mógł zabrać pakiet.
Plik 19; pakiet 3. Użyj rękawic elektrycznych na generatorze znajdującym się pod zamkniętą skrzynką z sekretem. Po załączeniu generatora użyj pazura żeby złapać pakiet.
Plik 15; pakiet 6. Zlokalizuj dużą klatkę na dachu budynku i użyj dwóch granatów klejowych do uszczelniania rur z gorącą parą. Możesz już wejść do klatki i zabrać sekret.
Plik 16; pakiet 2. Przedostań się na niewielki balkonik zlokalizowany nad głównym wejściem do hotelu Gotham City Royal. Użyj rękawic elektrycznych na generatorze i zabierz sekret ze skrzynki.
Plik 16; pakiet 4. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 5; pakiet 3. Pozbądź się przeciwników na dachu i użyj granatu klejowego do uszczelnienia rury. Możesz już wejść do niewielkiego szybu wentylacyjnego i zabrać ukryty w nim pakiet.
Plik 6; pakiet 3. Odszukaj generator, naładuj go z pomocą rękawic elektrycznych i następnie użyj pazura żeby złapać sekret, który był skrywany w przyczepionej do ściany skrzynce.
Plik 6; pakiet 4. Dotrzyj na dach budynku i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 6; pakiet 5. Sekret jest wewnątrz niewielkiej klatki na wyspie z wieżą komunikacyjną i możesz do niego dotrzeć poprzez wykonanie wślizgu.
Plik 7; pakiet 3. Dotrzyj na niewielki balkonik i zlokalizuj z pomocą trybu detektywa osłabiony fragment ściany. Użyj wybuchowego żelu na ścianie, odblokowując sobie dostęp do pakietu.
Plik 7; pakiet 4. Sekret leży na samej górze konstrukcji podniesionego mostu zwodzonego i możesz go zabrać bez korzystania z gadżetów.
Plik 7; pakiet 6. Pakiet odnajdziesz na podłodze w trakcie eksploracji okrętu i możesz go zabrać bez korzystania z gadżetów.
Powiększ mapę

Mapa świata | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) w Batman Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

13;2 – Plik 13; pakiet 2. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Traf batarangami w trzy przyciski zlokalizowane po prawej stronie i następnie użyj pazura żeby złapać sekret na odległość.

13;3 – Plik 13; pakiet 3. Rozpocznij na dachu na południe od sekretu. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj nim w szyb wentylacyjny zlokalizowany na dachu północnego budynku. Wyrzuć batarang, zmniejsz prędkość lotu i nie doprowadź do tego żeby został zniszczony. Po tym jak batarang wyleci z szybu nakieruj go na zielony przycisk. Możesz już zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.

13;6 – Plik 13; pakiet 6. Zlokalizuj odgrodzony obszar i dwukrotnie użyj granatu klejowego do uszczelnienia rur. Możesz już podejść do sekretu.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Lacey Towers (1) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 13; pakiet 9.

Klub nocny My Alibi (2) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 13; pakiet 10 // Plik 14; pakiet 10.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

14;2 – Plik 14; pakiet 2. Dotrzyj na dach fabryki i ustaw się na pierwszej płycie naciskowej, czyli tej najbardziej oddalonej od zamkniętej skrzynki z sekretem. Popatrz do góry i użyj zaczepu żeby rozwinąć linę dokładnie nad Batmanem (połączy ona oba kominy). Przenieś się na linę z pomocą haka, a następnie poszybuj w stronę drugiej płyty naciskowej. Po udanym lądowaniu ponownie powróć na linę z wykorzystaniem haka. Po raz kolejny poszybuj, tym razem dążąc do wylądowania na ostatniej płycie naciskowej. Zaczekaj aż skrzynka z pakietem otworzy się i złap sekret dzięki użyciu pazura.

14;3 – Plik 14; pakiet 3. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem w zadaszonym obszarze. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (TRUTHWILLOUT). Możesz już zabrać pakiet.

14;4 – Plik 14; pakiet 4. Rozpocznij na północ od sekretu, odbijając się od jednego z dachów i rozpoczynając proces szybowania. Kieruj się w stronę osłabionej ściany sąsiadującej z okiennicą, tak by się przez nią przebić. Po udanej akcji zabierz pakiet.

14;6 – Plik 14; pakiet 6. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (PUZZLEMENT). Możesz już złapać pakiet z użyciem pazura.

14;7 – Plik 14; pakiet 7. Odszukaj zamkniętą skrzynkę na ścianie budynku. Traf batarangami w trzy zielone przyciski znajdujące się pod nią, a następnie w ostatni czwarty przycisk zlokalizowany nad skrzynką. Możesz już skorzystać z pazura żeby złapać sekret na odległość.

14;8 – Plik 14; pakiet 8. Odszukaj zamkniętą skrzynkę na dachu budynku. Na prawo od skrzynki znajduje się generator i musisz go naładować z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Możesz już zabrać sekret z nowo otwartej skrzynki.

3;1 – Plik 3; pakiet 1. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (CHRONICLES). Możesz już zabrać pakiet.

3;2 – Plik 3; pakiet 2. Zlokalizuj niewielki dziedziniec z klatką oraz dwoma rurami, z których wydobywa się gorąca para. Zbadaj obszar na lewo od klatki i użyj rękawic elektrycznych na tutejszym generatorze. To jeszcze nie wszystko, bo musisz złapać się górnego włazu z użyciem pazura. Otwarcie tego włazu zatrzyma proces wydobywania się pary z dolnych rur, tak więc wejdź do klatki i dotrzyj do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.

3;3 – Plik 3; pakiet 3. Odszukaj generator oraz cztery płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Zaobserwuj kombinację, która zostanie wyświetlona na ścianie nad skrzynką z sekretem i zacznij wchodzić na płyty w dokładnie takiej samej kolejności - 1, 2, 1, 3, 4, 3 (więcej informacji na stronie powiązanej z plikiem 3). Poprawne wykonanie całej sekwencji odblokuje dostęp do skrzynki z pakietem.

3;4 – Plik 3; pakiet 4. Rozpocznij na dachu wysokiego budynku na południowy-zachód od sekretu. Odbij się od krawędzi, przy czym nie możesz ograniczyć się do zwykłego szybowania. Zamiast tego musisz na przemian pikować i wznosić się, utrzymując dzięki temu stałą wysokość lotu. Kieruj się w stronę górnego balkoniku wieży komunikacyjnej, na którym pozostawiono poszukiwany pakiet.

3;5 – Plik 3; pakiet 5. Sekret znajduje się na najwyżej położonym balkoniku budynku Soder Cola i dotarcie do niego jest niestety trudne. Rozpocznij na niżej położonym fragmencie dachu, namierzając gargulca budynku znajdującego się na północ stąd. Użyj wyrzutni haków, tak więc przyciągnij się do gargulca z dużą prędkością, doprowadzając do katapultowania Batmana. Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się. Wszystko ma to na celu utrzymanie odpowiedniej wysokości lotu, gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do balkoniku z sekretem.

3;6 – Plik 3; pakiet 6. Ustaw się na mostku na północny-zachód od sekretu (skrzynka przyczepiona do ściany budynku). Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyślij go na wschód, przy czym po minięciu budynku skręć na południe i następnie na zachód, nakierowując batarang na pierwszy zielony przycisk. Od tego momentu masz tylko 6 sekund na dokończenie zagadki. Obróć się na południe i wyrzuć pojedynczy batarang w stronę zielonego przycisku. Na koniec wyrzuć trzy batarangi w stronę kolejnych przycisków zlokalizowanych nad skrzynką z sekretem. Możesz już użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Sklep z kapeluszami (1) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 3; pakiet 9.

Gotham Merchants Bank (2) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 3; pakiet 10 // Plik 4; pakiet 10.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

4;1 – Plik 4; pakiet 1. Odszukaj generator oraz trzy płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Musisz teraz doprowadzić do tego żeby wszystkie zielone lampki zapaliły się w środkowym rzędzie, czyli na równi ze skrzynką z sekretem. Możesz to osiągnąć wchodząc na płyty w następującej kolejności (poczynając od lewej strony) - 1, 2, 3, 1, 3 (więcej informacji na stronie powiązanej z plikiem 4). Poprawne wykonanie całej sekwencji odblokuje dostęp do skrzynki z pakietem.

4;2 – Plik 4; pakiet 2. Po rozprawieniu się z bandytami zlokalizuj płytę naciskową i ustaw się na niej. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i rzuć nim w stronę ogrodzenia, sprawiając żeby przeleciał przez niewielki otwór i trafił w zielony przycisk. Możesz już wyruszyć w tę samą stronę, wykonując wślizg i zabierając pakiet.

4;3 – Plik 4; pakiet 3. Zlokalizuj płytę naciskową oraz trzy przyciski znajdujące się za ogrodzeniem. Dotrzyj do przycisków i rozpyl na każdym z nich wybuchowy żel. Powróć na wspomnianą płytę i dopiero po ustawieniu się na niej zdecyduj się na zdetonowanie wszystkich trzech ładunków. Pozostało ci już tylko zabrać pakiet z nowo odblokowanej skrzynki (użyj pazura).

4;4 – Plik 4; pakiet 4. Dotrzyj do sekretu ze wschodu i po zbliżeniu się do płyt naciskowych rozwiń nad nimi linę, używając do tego celu zaczepu. Przejdź po linie, zeskakując po znalezieniu się po drugiej stronie płyt. Możesz już zabrać pakiet.

4;8 – Plik 4; pakiet 8. Zbadaj balkonik sąsiadujący z tym ze skrzynką z sekretem (jest ona przyczepiona do ściany), odnajdując terminal, do którego można włamać się z użyciem deszyfratora sekwencyjnego. Rozwiąż mini-grę poprzez ustalenie prawidłowego hasła (SHELLGAME), powróć do otwartej skrzynki i złap pakiet na odległość z użyciem pazura.

1;2 – Plik 1; pakiet 2. Wyląduj na niewielkim dachu sąsiadującym z wieżą komunikacyjną, odnajdując w tym miejscu skrzynkę z sekretem, generator oraz trzy płyty naciskowe. Zacznij od użycia rękawic elektrycznych do naładowania generatora. Musisz teraz szybko obrócić się w lewo i przebiec po wszystkich płytach naciskowych zanim ponownie wyłączą się. Możesz się już odwrócić i użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.

1;3 – Plik 1; pakiet 3. Rozpocznij od ustawienia się na płycie naciskowej znajdującej się na dachu dokładnie nad sekretem. Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę ostatniego trzeciego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany. Wyląduj i zabierz pakiet ze skrzynki.

1;5 – Plik 1; pakiet 5. Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do wieży kościelnej oraz płytę naciskową znajdującą się na niewielkiej niższej półce. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do głównej części dachu kościoła. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.

1;8 – Plik 1; pakiet 8. Zlokalizuj grupę pięciu zielonych przycisków sąsiadujących ze skrzynką z sekretem. Poświęć chwilę na zapoznanie się z kolejnością zapalania się przycisków i traf batarangiem w pierwszy przycisk od prawej dokładnie w momencie, w którym się on uaktywni. Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Opuszczony sąd (1) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 1; pakiet 9.

Kościół (1) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 1; pakiet 10.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

2;4 – Plik 2; pakiet 4. Najwięcej problemów sprawi ci zlokalizowanie sekretu. Musisz mianowicie wylądować na niewielkim balkoniku, z którego dostrzeżesz dwa obiekty przyczepione do ściany - skrzynkę oraz terminal kontrolny. Użyj deszyfratora sekwencyjnego na terminalu, odgadując prawidłowe hasło (QUANDARY). Możesz już zabrać pakiet.

2;5 – Plik 2; pakiet 5. Wyląduj na dachu ze skrzynką oraz generatorem. Zacznij od użycia rękawic elektrycznych na generatorze, doprowadzając do jego tymczasowego uaktywnienia. Szybko wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, obróć się w prawo i rzuć nim w stronę wyładowań, doprowadzając do jego naładowania. Pozostało ci już tylko nakierować batarang na puszkę z bezpiecznikami sąsiadującą ze skrzynką z sekretem i zabrać pakiet.

2;6 – Plik 2; pakiet 6. Rozpocznij na zachód od sekretu, odbijając się od dachu budynku Ace Chemicals i rozpoczynając proces szybowania. Kieruj się w stronę osłabionej ściany, tak by się przez nią przebić. Po udanej akcji zabierz pakiet.

2;7 – Plik 2; pakiet 7. Zlokalizuj obszar z generatorem oraz pięcioma płytami naciskowymi. Zacznij od naładowania generatora z pomocą rękawic elektrycznych. Musisz teraz skopiować wzór prezentowany przez zielone lampki, a więc przejść po płytach (licząc od lewej strony) 1, 3 oraz 4. Możesz już użyć pazura żeby pozyskać pakiet.

2;8 – Plik 2; pakiet 8. Zbliż się do sekretu od północnej strony i użyj granatu klejowego do uszczelnienia rury. Wykonaj wślizg i włam się do terminalu sąsiadującego ze skrzynką z sekretem, ustalając prawidłowe hasło (TRICKERY). Możesz już zabrać pakiet.

2;9 – Plik 2; pakiet 9. Nie sugeruj się wskazaniami mapy, a to dlatego, że sekret znajduje się w kanałach (więcej informacji na stronie powiązanej z plikiem 2). Musisz dotrzeć do dużego pionowego szybu w kanałach. Użyj tu zdalnie sterowanego batarangu, nakierowując go na dziurę w ogrodzeniu i następnie na zielony przycisk. To jeszcze nie wszystko, bo musisz dodatkowo rozwinąć linę z wykorzystaniem zaczepu i wskoczyć na nią dzięki użyciu haka. Przejdź po linie, docierając do leżącego na ziemi pakietu.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Kryjówka Bane'a (1) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 2; pakiet 10.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

8;1 – Plik 8; pakiet 1. Sekret znajduje się wewnątrz klatki na dachu budynku i żeby do niego bezpiecznie dotrzeć musisz użyć granatów klejowych do uszczelnienia trzech okolicznych rur.

8;2 – Plik 8; pakiet 2. Pakiet jest w zamkniętej skrzynce przyczepionej do dużego komina i żeby do niej uzyskać dostęp musisz skorzystać z deszyfratora sekwencyjnego. Włam się do pobliskiego terminalu i odgadnij poprawnie wszystkie trzy hasła dostępu (COMPLICATE, ENTAGLE, PERPLEXITY).

8;3 – Plik 8; pakiet 3. Rozpocznij na wysokim kominie na wschód od sekretu. Rozpocznij szybowanie, celując w niewielki otwór. Musisz wylądować na niedostępnej w żaden inny sposób półce, a następnie skorzystać z wybuchowego żelu żeby utorować sobie drogę do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.

8;6 – Plik 8; pakiet 6. Po dotarciu do zamkniętej skrzynki z sekretem rozpyl wybuchowy żel na zlokalizowanym na lewo od niej nieaktywnym przycisku. Odszukaj teraz płytę naciskową, ustaw się na niej i zdetonuj żel. Pozostań na płycie i wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang. Wyrzuć ten gadżet w stronę prawego przycisku, który przed chwilą się uaktywnił, kierując w nim w taki sposób żeby ominął ogrodzenie. Możesz już zabrać pakiet.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Huta (11) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 8; pakiety 7,8,9,10 // Plik 9; pakiety 7,8,9,10 // Plik 10; pakiety 8,9,10.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

9;1 – Plik 9; pakiet 1. Sekret znajduje się na najwyżej położonym i pozornie niedostępnym balkoniku wieży komunikacyjnej. Dotarcie do tej znajdźki jest niestety dość trudne. Odszukaj na północny-wschód od wieży wysoki komin i użyj na nim wyrzutni haków, tak więc przyciągnij się do komina z dużą prędkością, doprowadzając do katapultowania Batmana. Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się. Wszystko ma to na celu utrzymanie odpowiedniej wysokości lotu, gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do balkoniku, na którym leży pakiet.

9;2 – Plik 9; pakiet 2. Odszukaj bardzo wąską alejkę z czterema płytami naciskowymi. W pobliżu znajduje się także generator i możesz go tymczasowo naładować dzięki użyciu rękawic elektrycznych. Szybko przebiegnij teraz po płytach, dokonując tego zanim generator wyłączy się. Na sam koniec wykonaj wślizg, docierając do miejsca z pakietem.

9;4 – Plik 9; pakiet 4. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę z sekretem. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (UNTRUE).

9;6 – Plik 9; pakiet 6. Dotrzyj na niewielki metalowy balkonik i rozpraw się z tutejszym snajperem. Możesz już użyć rękawic elektrycznych do naładowania generatora i następnie pazura do złapania pakietu.

10;2 – Plik 10; pakiet 2. Odszukaj dziurę w północnej ścianie budynku, przedostając się do wnętrza. Zacznij tu używać standardowych batarangów do trafiania w zielone przyciski, pamiętając o konieczności zmieszczenia się w limicie czasowym. Na koniec zabierz pakiet ze skrzynki.

10;3 – Plik 10; pakiet 3. Zacznij od rozprawienia się ze snajperami okupującymi północne balkoniki. Ustaw się następnie na płycie znajdującej się na północ od budynku, zwracając się w jego stronę. Musisz wyrzucić trzy standardowe batarangi w stronę widocznych w oddali przycisków (jeden nad lewym balkonikiem, jeden nad prawym balkonikiem i jeden nad wejściem do budynku), dokonując tego w czasie krótszym niż 15 sekund. Możesz już użyć pazura do złapania pakietu na odległość.

10;5 – Plik 10; pakiet 5. Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do dźwigu oraz płytę naciskową znajdującą się na statku na południowy-wschód od niej. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do zawieszonej na dźwigu platformy. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.

10;6 – Plik 10; pakiet 6. Rozpocznij na wschód od sekretu i zlokalizuj miejsce, w którym można przyciągnąć się na górną półkę z wykorzystaniem haka. Podejdź do generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych, po czym zabierz pakiet z nowo otwartej skrzynki.

10;7 – Plik 10; pakiet 7. Rozpocznij na południowy-wschód od sekretu, lądując na niewielkim moście. Wybierz się na zachód, wkraczając do budynku. Skręć tu na północ i użyj granatów klejowych do uszczelniania pobliskich rur. Możesz już wybrać się dalej na północ, docierając do miejsca pozostawienia pakietu.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Komisariat policji (14) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 19; pakiety 4,5,6,7,8,9,10 // Plik 20; pakiety 3,4,5,6,7,8,9.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

18;1 – Plik 18; pakiet 1. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę na dachu posterunku policji. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasło dostępu (FINALANALYSIS). Możesz już zabrać pakiet.

18;3 – Plik 18; pakiet 3. Zlokalizuj płytę naciskową na dachu budynku. Ustaw się na płycie, a następnie dwukrotnie użyj zdalnie sterowanego batarangu, najpierw trafiając w lewy i następnie w prawy zielony przycisk (batarang musi przelecieć przez dziurę w dachu klatki). Na koniec użyj pazura żeby złapać sekret.

18;5 – Plik 18; pakiet 5. Po dotarciu w okolice zamkniętej skrzynki z sekretem wdrap się na balustradę i zwróć się w stronę wyładowań. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang i doprowadź do tego żeby został on naładowany. Zawróć batarang i nakieruj go na puszkę z bezpiecznikami zlokalizowaną nad sekretem. Możesz już zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.

18;7 – Plik 18; pakiet 7. Wejdź na płytę naciskową zlokalizowaną na dużym balkonie i błyskawicznie wyrzuć pięć batarangów w stronę zielonych przycisków, które znajdują się pod pobliskim mostem. Musisz tego dokonać przed upływem limitu czasu, tak więc nie korzystaj z manualnego celowania. Po udanej akcji złap pakiet z wykorzystaniem pazura.

18;8 – Plik 18; pakiet 8. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę na balkoniku. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując kolejne hasła dostępu (PUZZLEBOX, SHAKEDOWN, COERCION). Możesz już zabrać pakiet.

18;10 – Plik 18; pakiet 10. Rozpocznij na dachu jednego z budynków na północny-wschód od sekretu i poszybuj w stronę widocznego w oddali dużego przycisku. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany. Błyskawicznie wyląduj i użyj pazura żeby zabrać pakiet ze skrzynki przed upływem limitu czasu.

19;1 – Plik 19; pakiet 1. Wejdź na płytę naciskową i zauważ, że doprowadziło to do podniesienia się jednej ze ścian pobliskiej klatki. Użyj w tym miejscu trzykrotnie granatu klejowego, uszczelniając w ten sposób rury. Możesz już wejść do klatki i dotrzeć do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.

20;1 – Plik 20; pakiet 1. Pakiet ukryty został wewnątrz szybu wentylacyjnego znajdującego się na dachu jednego z budynków. Zdobycie sekretu nie wymaga użycia gadżetów Batmana.

20;2 – Plik 20; pakiet 2. Zlokalizuj fragment dachu z klatką z kulą z sekretem, generatorem i dwoma płytami naciskowymi. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Wejdź teraz na lewą płytę, następnie na prawą i na koniec powróć do lewej. Możesz już podejść do klatki (nie przejmuj się tym, że nie otworzyła się) i zabrać pakiet bezpośrednio z przetaczanej do niedawna kuli.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Kryjówka Enigmy (1) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 20; pakiet 10.

Hotel Gotham City Royal (12) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 15; pakiety 7,8,9,10 // Plik 16; pakiety 7,8,9,10 // Plik 17; pakiety 7,8,9,10.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

15;1 – Plik 15; pakiet 1. Pakiet znajduje się w klatce sąsiadującej z wieżą komunikacyjną. Do wnętrza klatki możesz przedostać się wykonując długie szybowanie lub ustawiając się na jej dachu i opuszczając się przy krawędzi. Użyj na koniec pazura żeby złapać sekret.

15;2 – Plik 15; pakiet 2. Wyląduj u podnóża budynku, na dachu którego znajduje się wieża komunikacyjna i zbadaj jego południowo-zachodni narożnik. Zlokalizuj pakiet, który został przyczepiony do sufitu i użyj pazura żeby go zdobyć.

15;3 – Plik 15; pakiet 3. Musisz dotrzeć na najwyższy balkonik budynku Soder Cola. Odszukaj w tym miejscu zamkniętą skrzynkę z sekretem. Najpierw trzykrotnie użyj zakłócacza na urządzeniach zakłócających, które przyczepione zostały do ściany. To jeszcze nie wszystko, bo musisz dodatkowo włamać się do tutejszego terminalu sterowania, używając oczywiście deszyfratora sekwencyjnego i odgadując prawidłowe hasło (ILLICITSECRET). Dopiero teraz możesz zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.

15;4 – Plik 15; pakiet 4. Zbadaj obszar u podnóża budynku Soder Cola, odnajdując zamkniętą skrzynkę. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując kolejne hasła dostępu (MALFEASANCES, MISBEHAVIOR, BLACKBOOK). Możesz już zabrać pakiet.

15;5 – Plik 15; pakiet 5. Rozpocznij na torowisku na południe od sekretu, odnajdując z pomocą trybu detektywa nadającą się do zniszczenia ścianę. Użyj wybuchowego żelu na tej ścianie, jak również na dwóch kolejnych. Pozwoli ci to dotrzeć do tajnego pomieszczenia z leżącym na podłodze pakietem.

16;1 – Plik 16; pakiet 1. Rozpocznij na półce znajdującej się przy krawędzi, na południowy-wschód od sekretu. Użyj zaczepu na interaktywnym punkcie, doprowadzając do rozwinięcia liny. Poszybuj w stronę liny i przyciągnij się do niej z wykorzystaniem haka. Możesz już przedostać się do wnętrza zlokalizowanej po lewej stronie klatki i zabrać z niej poszukiwany pakiet.

16;3 – Plik 16; pakiet 3. Zlokalizuj płytę naciskową na północ od sekretu. Ustaw się na niej i rzuć batarangiem w zielony przycisk znajdujący się nad skrzynką. Możesz już złapać pakiet z użyciem pazura.

16;5 – Plik 16; pakiet 5. Zlokalizuj klatkę u podnóża budynku i wyrwij jej fragment z wykorzystaniem pazura. Wejdź do tunelu wentylacyjnego i zabierz ukryty w nim pakiet.

16;6 – Plik 16; pakiet 6. Zlokalizuj skrzynkę i płytę naciskową. Musisz wejść na płytę w momencie gdy zapali się na zielono, doprowadzając w rezultacie do otwarcia skrzynki z sekretem.

17;1 – Plik 17; pakiet 1. Rozpocznij na wschód od sekretu, ustawiając się na klatce wbudowanej w jedną z wyżej położonych półek. Zwróć się na wschód, czyli w przeciwnym kierunku do znajdźki. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, wyrzuć go przed siebie i po kilku chwilach zawróć o 180 stopni. Musisz przyczynić się do tego żeby batarang wleciał do znajdującej się pod Tobą klatki i w tym celu musisz go nakierować na otwór w klatce. Doprowadź następnie do tego żeby batarang doleciał do zielonego przycisku i dopiero po tym jak zostanie on trafiony podejdź do nowo otwartej skrzynki żeby zabrać z niej pakiet.

17;2 – Plik 17; pakiet 2. Zlokalizuj obszar z płytą naciskową, sześcioma interaktywnymi przyciskami i zamkniętą skrzynką z sekretem. Ustaw się na płycie i wyrzuć trzy batarangi w stronę lewych przycisków. Zejdź z płyty i szybko wyślij kolejne trzy batarangi, tym razem w stronę prawych przycisków. Możesz już użyć pazura żeby zdobyć pakiet.

17;3 – Plik 17; pakiet 3. Rozpocznij od ustawienia się na dachu dokładnie nad sekretem. Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę drugiego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany. Powróć na górny pomost łączący oba budynki i użyj pazura żeby zabrać pakiet ze skrzynki.

17;4 – Plik 17; pakiet 4. Wyląduj na dachu i zacznij od użycia pazura do wyrwania kratki szybu wentylacyjnego. Ustaw się teraz na płycie naciskowej i wyślij zdalnie sterowany batarang w stronę wyładowań. Po tym jak batarang zostanie naładowany nakieruj go na odblokowany niedawno szyb wentylacyjny i spraw żeby trafił w znajdującą się w szybie puszkę z bezpiecznikami. Możesz już użyć pazura celem zabrania pakietu z nowo otwartej skrzynki.

17;5 – Plik 17; pakiet 5. Rozpraw się z bandytami okupującymi dach, a następnie odszukaj płytę naciskową i sześć przycisków. Zacznij od rozypelnia wybuchowego żelu na trzech prawych przyciskach, czyli tych znajdujących się w odgrodzonym obszarze. Ustaw się na płycie naciskowej i błyskawicznie zdetonuj wszystkie trzy ładunki, a następnie wyślij trzy standardowe batarangi w stronę lewych przycisków. Jeśli zmieściłeś się w limicie czasowym to będziesz mógł użyć pazura i zabrać pakiet ze skrzynki.

17;6 – Plik 17; pakiet 6. Odszukaj zaparkowaną ciężarówkę i zbadaj obszar na prawo od niej. Użyj zakłócacza na urządzeniu zakłócającym, a następnie deszyfratora sekwencyjnego, doprowadzając do ustalenia prawidłowego hasła (SECRETKNOWLEDGE). Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.

5;1 – Plik 5; pakiet 1. Poszukiwany pakiet znajduje się wewnątrz kontenera zawieszonego na żurawiu. Do wnętrza kontenera możesz przedostać się decydując się na poszybowanie w jego stronę lub ustawiając się na krawędzi jego dachu i następnie opuszczając się.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Okręt The Final Offer (12) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 5; pakiety 7,8,9,10 // Plik 6; pakiety 7,8,9,10 // Plik 7; pakiety 7,8,9,10.

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

5;2 – Plik 5; pakiet 2. Zbadaj z użyciem trybu detektywa dolną część ściany budynku, odnajdując osłabiony fragment nadający się do zniszczenia. Wysadź ścianę z wykorzystaniem wybuchowego żelu i zabierz pakiet.

5;4 – Plik 5; pakiet 4. Zbadaj dach budynku, odnajdując na nim dużą klatkę. Rozpocznij od rozpylenia wybuchowego żelu na nieaktywnym prawym przycisku. Skorzystaj teraz z batarangu, trafiając nim w aktywny lewy przycisk. Możesz już wejść do szybu wentylacyjnego, docierając do centralnej klatki. Zdetonuj w tym momencie wybuchowy żel, dzięki czemu odblokujesz sobie drugi tunel wentylacyjny. Zaprowadzi Cię on do pakietu.

5;5 – Plik 5; pakiet 5. Zlokalizuj alejkę ze skrzynką i płytami naciskowymi. Przebiegnij po wszystkich płytach przed upłynięciem limitu czasu (nie zatrzymuj się), uzyskując dzięki temu dostęp do sekretu.

5;6 – Plik 5; pakiet 6. Odszukaj generator na dachu na wschód od skrzynki z sekretem i naładuj go z pomocą rękawic elektrycznych. Szybko złap teraz pakiet z wykorzystaniem pazura.

6;1 – Plik 6; pakiet 1. Odszukaj alejkę przebiegającą pod budynkiem i użyj deszyfratora sekwencyjnego na tutejszym panelu sterowania. Odgadnij prawidłowe hasło (CLEVERSCHEME), dzięki czemu otworzysz skrzynkę z sekretem.

6;2 – Plik 6; pakiet 2. Rozpocznij na dachu budynku na wschód od sekretu i odszukaj interaktywny punkt, używając w tym miejscu zaczepu do rozwinięcia liny. Złap się liny i rozpocznij przejażdżkę na niej, docierając do osłabionego fragmentu ściany, przez który Batman automatycznie się przebije. Możesz już zabrać pakiet.

6;6 – Plik 6; pakiet 6. Odszukaj półkę ze skrzynką z sekretem i płytą naciskową. Ustaw się na płycie i zaczekaj aż Batman zwróci się w stronę południowego kontenera. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang w stronę tego kontenera. Spowolnij lot batarangu i omijaj kolejne przeszkody. Po tym jak batarang zbliży się do końcowej części kontenera wykonaj nawrót o 180 stopni i nakieruj go na otwór. Kontynuuj lot, przyczyniając się do trafienia w zielony przycisk. Zaczekaj aż powrócisz do sterowania Batmanem i zabierz pakiet.

7;1 – Plik 7; pakiet 1. Sekret znajduje się w trudno dostępnej klatce. Jej jedyny otwór znajduje się na jej wschodniej ściance i nie możesz niestety użyć na nim haka. Zdecyduj się w rezultacie na poszybowanie z jednego z okolicznych wyższych budynków, starając się wlecieć do niewielkiego otworu. Po udanej akcji zabierz pakiet.

7;2 – Plik 7; pakiet 2. Użyj rękawic elektrycznych na generatorze odnalezionym na pokładzie okrętu i ustaw się na pierwszej płycie naciskowej. Od tego momentu masz 40 sekund na zaliczenie zagadki. Wyceluj w pobliski maszt i skorzystaj z wyrzutni haków. Po tym jak Batman zacznie szybować wykonaj nawrót w powietrzu i namierz długą płytę naciskową zlokalizowaną w północno-wschodniej części okrętu. Wyląduj na tym przycisku. Ponownie skorzystaj z wyrzutni haków żeby katapultować się. Tym razem wyląduj na płycie naciskowej znajdującej się na wyżej położonej półce. Możesz już skorzystać z pazura i złapać pakiet na odległość.

7;5 – Plik 7; pakiet 5. Rozpocznij na północny-zachód od sekretu. Wyceluj w szyb wentylacyjny, wrzucając do niego zdalnie sterowany batarang. Przyczyń się do tego żeby batarang pomyślnie przeleciał przez cały szyb i uderzył w zielony przycisk. Możesz już przeskoczyć nad siatką i zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.

11;1 – Plik 11; pakiet 1. Sekret znajduje się na małym balkoniku mostu. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang, trafiając w przycisk zlokalizowany na zachód od skrzynki. Możesz już zabrać pakiet.

11;2 – Plik 11; pakiet 2. Skrzynka z sekretem jest przyczepiona do ściany przy niewielkim zewnętrznym balkoniku. Wyląduj pod nią. Zacznij od wybrania z inwentarza zdalnie sterowanego batarangu, popatrz do góry i wyrzuć go w stronę balkoniku. Batarang musi trafić w pojedynczy przycisk znajdujący się nad skrzynką. Masz teraz 5 sekund na trafienie w trzy przyciski znajdujące się bezpośrednio przed Batmanem i tu z kolei musisz użyć standardowych batarangów. Po udanej akcji powróć na balkonik i zabierz pakiet.

11;3 – Plik 11; pakiet 3. Dotrzyj do niewielkich balkoników pod mostem i rozpocznij na tym, który znajduje się na południowy-wschód od sekretu. Zeskocz na płytę naciskową, uruchamiając licznik (25 sekund). Poszybuj w stronę balkoniku zlokalizowanego dokładnie na północ stąd, przyciągając się do niego z pomocą haka i dotykając płyty naciskowej. Na koniec poszybuj w stronę południowo-zachodniego balkoniku. Dotknij płyty naciskowej i zabierz pakiet z tutejszej skrzynki.

11;4 – Plik 11; pakiet 4. Poszukiwany pakiet znajduje się pod mostem. Wyląduj na jednej z metalowych podpór i użyj pazura żeby złapać sekret na odległość.

11;5 – Plik 11; pakiet 5. Dotrzyj do łodzi z dwoma płytami naciskowymi i skrzynką z sekretem. Ustaw się na wyższej płycie naciskowej, namierz dużą metalową konstrukcję zlokalizowaną w pobliżu drugiej płyty i użyj wyrzutni haków żeby katapultować Batmana w jej stronę. Rozpocznij szybowanie, wykonując nawrót w powietrzu i lądując na drugiej płycie naciskowej. Kluczem do zaliczenia tej zagadki jest to żeby w międzyczasie nie dotknąć żadnej innej powierzchni. Po udanej akcji zabierz pakiet.

12;1 – Plik 12; pakiet 1. Sekret znajduje się na małym balkoniku mostu. Zlokalizuj generator na wschód od pakietu i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych. Możesz już wybrać się na zachód i zabrać sekret ze skrzynki.

12;2 – Plik 12; pakiet 2. Zbadaj obszar u podnóża mostu, odnajdując skrzynkę z sekretem. Użyj zakłócacza na urządzeniu zakłócającym i następnie deszyfratora sekwencyjnego na panelu sterowania (hasło dostępu to ZEROTRUST). Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.

12;3 – Plik 12; pakiet 3. Zlokalizuj zamkniętą skrzynkę. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na pobliskim panelu sterowania, odgadując prawidłowe hasła dostępu (CHEATING, TRUTHCOMESOUT, INFORMATION). Możesz już zabrać pakiet.

12;4 – Plik 12; pakiet 4. Odszukaj płytę naciskową na centralnym balkoniku mostu i ustaw się na niej. Zaobserwuj kombinację wyświetloną na podłodze, która oznacza kolejność trafiania w zielone przyciski zlokalizowane po bokach - południowo-zachodni, północno-zachodni, północno-wschodni i południowo-wschodni. Jako że wiele przycisków jest zasłoniętych przez przeszkody użyj zdalnie sterowanych batarangów zamiast ich zwykłych odmian. Nie schodź też w międzyczasie z płyty. Po zaliczeniu zagadki popatrz do góry i użyj pazura żeby złapać pakiet.

12;5 – Plik 12; pakiet 5. Rozpocznij na jakimś wysoko położonym punkcie obserwacyjnym zlokalizowanym wyraźnie na północ od sekretu. Poszybuj na południe, a konkretnie w stronę zniszczonego bocznego korytarza. Po wylądowaniu w nowym miejscu wyrusz dalej na południe. Po drodze musisz użyć wybuchowego żelu do utorowania sobie drogi. Zabierz dość dobrze ukryty pakiet.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Most (10) – Lokacja ta skrywa następujące sekrety: Plik 11; pakiety 6,7,8,9,10 // Plik 12; pakiety 6,7,8,9,10.

Legenda Mapa Batman: Arkham Origins - Pakiety danych Enigmy

Sekret do odnalezienia na głównej mapie.

Sekrety znajdujące się wewnątrz budynku (wartość w nawiasie informuje o liczbie przedmiotów ukrytych w tej konkretnej lokacji).

Mapa świata

Przykładowy sekret - Mapa świata | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) w Batman Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Przykładowy sekret

Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) są główną kategorią sekretów w grze Batman: Arkham Origins. Podobnie jak w poprzednich tytułach z tej serii część znajdziek jest niestety bardzo dobrze ukrytych. Co więcej, do niektórych pakietów danych możesz dotrzeć dopiero po odblokowaniu konkretnych gadżetów (np. rękawic elektrycznych czy granatu klejowego). Z pomocą powinien w rezultacie przyjść niniejszy poradnik i więcej wskazówek na temat pozyskiwania lepiej poukrywanych znajdziek zamieściłem na kolejnych stronach tego rozdziału.

Uwaga - Jeśli chcesz ułatwić sobie proces odnajdywania kolejnych pakietów danych to przed przystąpieniem do poszukiwań wskazane jest przesłuchanie wszystkich 20 dostawców danych Enigmy (Enigma Data Handlers). Zaowocuje to bowiem pojawieniem się na mapie świata orientacyjnych lokalizacji sekretów, które będziesz mógł używać przy planowaniu dłuższych podróży oraz przy rozglądaniu się w danym miejscu za konkretną znajdźką.

Okno pobocznej misji Enigmy informuje o postępach w kompletowaniu kolejnych plików z danymi - Mapa świata | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) w Batman Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Okno pobocznej misji Enigmy informuje o postępach w kompletowaniu kolejnych plików z danymi

Do zebrania jest w sumie 200 pakietów danych i za odnalezienie każdego z nich przewidziana jest nagroda w postaci 2000 punktów doświadczenia. Pakiety są ponadto grupowane po dziesięć sztuk i postępy w kompletowaniu kolejnych plików z danymi o wymuszeniach najlepiej jest śledzić z poziomu menu zadań pobocznych, a konkretnie okna opcjonalnej misji powiązanej z postacią Enigmy. Zebranie wszystkich 10 pakietów z danego zestawu oznacza dwie nagrody - otrzymanie 10000 punktów doświadczenia oraz odblokowanie pliku z danymi o wymuszeniach (Extortion File). Jest to mianowicie nagranie audio związane z jedną z ważnych postaci pojawiających się w trakcie gry (np. Pingwinem), którego możesz w dowolnej chwili odsłuchać.