Wieża komunikacyjna w dzielnicy Mila Rozrywki | Wieże komunikacyjne (Comms Towers) poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wieża komunikacyjna w dzielnicy Mila Rozrywki (Amusement Mile)
Wieża komunikacyjna zbudowana została na niewielkiej wyspie sąsiadującej z dzielnicą Milą Rozrywki, aczkolwiek możesz do niej dotrzeć bez żadnych problemów. Zbadaj dolną część wyspy, odnajdując pokazany na dołączonym screenie tunel. Użyj w tym miejscu granatu klejowego do utworzenia pływającej platformy. Wskocz na tę platformę i zacznij się dzięki niej przemieszczać, chwytając się kolejnych interaktywnych zaczepów z pomocą pazura.
Doskocz do niewielkiej półki, obróć się w prawo, otwórz drzwi i złap się górnej krawędzi z wykorzystaniem haka. Ponownie musisz tu użyć granatów klejowych, tym razem z zamiarem uszczelnienia dwóch rur i zatrzymania procesu wydobywania się gorącej pary.
Wejdź do pomieszczenia z niewielką grupą bandytów i przystąp do walk, w miarę możliwości powstrzymując wrogów przed korzystaniem z broni palnej i noży. Po wygranej bitwie zbadaj pokazany na screenie sufit i doprowadź do zawalenia się jego części, używając oczywiście pazura na nowym interaktywnym zaczepie.
Zauważ, że odblokowałeś sobie dostęp do pionowego szybu. Wybierz z inwentarza zaczep i doprowadź do rozwinięcia liny. Po wykonaniu tej czynności użyj haka żeby dotrzeć do wspomnianej liny. Wyrusz dalej i zachowaj ostrożność w korytarzu z nową grupą przeciwników, albowiem jeden z wrogów jest wyposażony w broń palną. Unikaj też kontaktu z wyładowaniami, choć sam możesz oczywiście próbować spychać wrogów w stronę ogrodzenia pod napięciem i zadawać im w ten sposób dodatkowe obrażenia.
Wznów przemarsz, docierając się na najwyższy poziom wieży i otwierając pancerne drzwi. Użyj tu deszyfratora sekwencyjnego na panelu sterowania, rozpoczynając mini-grę hakerską i ustalając prawidłowe hasło dostępu (screen).