Uciekinierzy z Blackgate (Escaped Blackgate prisoners) | Poszukiwani przestępcy poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
Legenda Mapa Batman: Arkham Origins - Uciekinierzy z Blackgate
Więźniowie
Uciekinierzy z Blackgate (Escaped Blackgate prisoners)
Sposób odblokowania misji: Szansa na rozpoczęcie tej pobocznej misji pojawia się jakiś po zaliczeniu głównego wątku fabularnego gry. Zaczekaj aż z Batmanem skontaktuje się kapitan Gordon, prosząc go o pomoc w aresztowaniu dwudziestu więźniów, którzy zbiegli z ośrodka Blackgate.
Rozpoczęcie zadania

Tak jak już zostało to wyżej powiedziane musisz aresztować 20 różnych osób i możesz do nich docierać w dowolnej kolejności. Miejsca pobytu wszystkich więźniów pokazywane są na mapie świata, aczkolwiek równie dobrze możesz też skorzystać z pokazanego na dołączonym screenie menu zadań pobocznych i "odwiedzać" ich w oparciu o listę celów.
Aresztowanie zbiegłych więźniów

Poszczególne aresztowania niczym szczególnym się między sobą nie różnią. Za każdym razem musisz dotrzeć we wskazywane przez grę miejsce, odnajdując poszukiwanego zbiega oraz kilka towarzyszących mu postaci.

W miarę możliwości decyduj się zawsze na atak z zaskoczenia, starając się już na starcie zlikwidować co najmniej jednego przeciwnika. Walki staczane w ramach opisywanej misji nie są na szczęście trudne, tym bardziej, że Batman będzie już dysponował rękawicami elektrycznymi. Więźnia najlepiej jest zostawiać sobie na koniec, albowiem każdy z uciekinierów podda się po tym jak zostanie pokonany.
Nagroda za aresztowanie każdego z uciekinierów to (nie licząc punktów przyznawanych za wygranie bitwy) 5000 punktów doświadczenia. Aresztowanie wszystkich 20 zbiegów oznacza z kolei premię w wysokości 50000 punktów doświadczenia. Wysłuchaj końcowej rozmowy z kapitanem Gordonem, oficjalnie zaliczając tę opcjonalną misję.