Plik z danymi 13 (Coventry) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 13 (Coventry)
Pakiet 3

Rozpocznij na dachu na południe od sekretu. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj nim w pokazany na screenie szyb wentylacyjny. Wyrzuć batarang, zmniejsz prędkość lotu i nie doprowadź do tego żeby został zniszczony. Po tym jak batarang wyleci z szybu nakieruj go na zielony przycisk. Możesz już zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Pakiet 9 (Lacey Towers)
![Sekret ten znajduje się w wieżach [Lacey Towers], które po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Rozwiąż sprawę w Lacey Towers (Solve the crime scene inside Lacey Towers) - Plik z danymi 13 (Coventry) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356489147.jpg)
Sekret ten znajduje się w wieżach [Lacey Towers], które po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Rozwiąż sprawę w Lacey Towers (Solve the crime scene inside Lacey Towers). Gwoli przypomnienia, w celu przedostania się do wnętrza budynku musisz dotrzeć na niewielki, pokazany na dołączonym screenie balkonik.

Po dotarciu do celu podróży udaj się do apartamentu należącego do Sionisa, który obecnie jest miejscem zbrodni [Sionis' Safehouse]. Pakiet odnajdziesz nad kaloryferem w jednym ze słabiej oświetlonych obszarów wschodniej części apartamentu.
Pakiet 10 (Klub nocny My Alibi)

Klub nocny My Alibi [My Alibi Nightclub] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Birda, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Musisz dotrzeć do głównego parkietu [Dance Floor], a następnie wybrać się do przebieralni, do której prowadzą południowo-zachodnie drzwi. Zlokalizuj tu kratkę szybu wentylacyjnego, wyrwij ją z pomocą pazura i wskocz do środka. Pakiet znajdziesz w trakcie przeciskania się przez tunel wentylacyjny.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z komisarzem Loebem.