Rozbrój bombę przy południowym filarze | Główny wątek w Batman Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Rozbrój bombę przy południowym filarze (Disarm the bomb at the south pillar)
Wysłuchaj nowej rozmowy z kapitanem Gordonem i wyrusz w stronę południowo-wschodniego wyjścia ze stacji kolejowej. Po dotarciu do zamkniętych drzwi użyj w doskonale poznany już sposób rękawic elektrycznych, odblokowując sobie dostęp do nowego korytarza [Maintenance Corridor (South)]. Przejdź pod dużymi rurami i podejmij próbę zdetonowania wybuchowego żelu przy osłabionym fragmencie ściany. Czynność ta zbiegnie się w czasie z większą eksplozją, która uszkodzi znaczną część mostu.
Zacznij od zwrócenia się w stronę najbliższego przewróconego wagonu, dzięki czemu będziesz mógł przenieść się do jego wnętrza z wykorzystaniem haka. Przejdź przez wagon, obróć się w lewo i doskocz do niewielkiego metalowego fragmentu konstrukcji mostu. Przejdź po tym fragmencie, a następnie użyj w pokazanym na screenie miejscu zaczepu.
Zaczekaj aż w pobliżu Batmana rozwinięta zostanie lina i poszybuj w jej stronę. Obróć się w prawo i przejdź na sam koniec liny, a następnie popatrz do góry i zlokalizuj interaktywną krawędź, której można się złapać z wykorzystaniem haka. Powtórz tę czynność z drugą krawędzią, docierając w okolice nowej większej platformy. Zacznij od zaatakowania z zaskoczenia przebywającego w tym miejscu snajpera.
Użyj haka żeby dotrzeć do pobliskiego punktu obserwacyjnego i zauważ, że w okolicy przebywa jeszcze dwóch innych snajperów. Zaczekaj aż przeciwnicy ci rozejdą się i szybko zajdź każdego z nich od tyłu celem wykonania cichego nokautu, rozpoczynając oczywiście od osoby ustawionej bliżej Batmana. Uwaga - Jeśli nie chcesz przesadnie ryzykować to możesz też po zneutralizowaniu pierwszego snajpera powrócić na punkt obserwacyjny i zaczekać na dobry moment do zaatakowania jego kolegi. Możesz już wybrać drzwi prowadzące do pomieszczenia elektrycznego [South Pillar Electrical Room].
Wskocz do tunelu wentylacyjnego, przejdź na jego przeciwległy koniec i rozpocznij nową większą bitwę od zaatakowania z zaskoczenia osoby stojącej przy wyjściu z szybu. Już po rozpoczęciu właściwych walk pamiętaj o konieczności ponownego unikania bezpośrednich ataków na osobę wyposażoną w paralizator.
W trakcie rozgrywania tej bitwy powinieneś zauważyć, że otaczają ją metalowe elementy pod napięciem. Nie pozwalaj więc przeciwnikom być spychanym na obrzeża areny, ale z drugiej strony sam próbuj odrzucać przeciwników, tak by byli porażani prądem i odnosili dodatkowe obrażenia. Co do wyposażenia bandytów, tradycyjnie już koncentruj się na przeciwnikach z bronią palną i używaj ataku peleryną lub rękawic elektrycznych na przestępcach z tarczami.
Po wygranej bitwie zbadaj narożniki areny, odnajdując przycisk odpowiedzialny za wyłączenie dostaw prądu. Możesz już otworzyć metalową bramkę, zdjąć osłonę z trzeciej bomby i użyć deszyfratora sekwencyjnego. Tak samo jak wcześniej do odgadnięcia są pokazane na powyższym screenie trzy hasła dostępu i z ustaleniem każdego z haseł musisz zdążyć przed upływem limitu czasowego (21, 19 i 17 sekund).
[Nowe wyzwanie: Wyzwania treningowe (Combat Training)]