Enigma | Poszukiwani przestępcy w Batman Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Enigma
Sposób odblokowania misji: Szansa na rozpoczęcie tej pobocznej misji pojawia się po zaliczeniu głównego zadania Wyłącz sygnał zakłócający (Deactivate the jamming signal), czyli po sabotowaniu pierwszej wieży komunikacyjnej Enigmy znajdującej się w dzielnicy [Coventry].
Musisz udać się do głównej siedziby Enigmy zloaklizowanej w południowo-wschodniej części Arkham, a konkretnie w dzielnicy [Burnley] (screen 1). Po dotarciu na miejsce zignoruj zbirów okupujących najniższy poziom i zlokalizuj pokazany na screenie 2 metalowy balkonik. Załączenie trybu detektywa w tym miejscu pozwoli ci odsłonić osłabiony fragment ściany. Rozpyl wybuchowy żel i doprowadź do detonacji.
Możesz już wejść do siedziby Enigmy [Enigma's HQ]. Skorzystaj z windy i przejdź do pomieszczenia zlokalizowanego na końcu korytarza. Próba zniszczenia komputera Enigmy zakończy się niepowodzeniem, ale za to dowiesz się czego będziesz musiał dokonać żeby powstrzymać wspomnianego szaleńca. Plan zakłada mianowicie niszczenie przekaźników sieciowych (Network Relays) rozmieszczonych po całym Arkham, przesłuchiwanie dostawców danych Enigmy (Enigma Data Handlers) oraz zdobywanie pakietów danych Enigmy (Enigma Datapacks). Jako że chwilowo nie możesz nic więcej zdziałać opuść kryjówkę.
Uwaga - Szczegółowe informacje na temat wszystkich wspomnianych wyżej czynności odnajdziesz w rozdziałach Wieże komunikacyjne (Comms Towers), Przekaźniki sieciowe Enigmy (Network Relays), Dostawcy danych Enigmy (Enigma Data Handlers) oraz Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks).
Do kryjówki Enigmy powróć po zneutralizowaniu wszystkich 70 przekaźników sieciowych (Network Relays). Możesz już zniszczyć centralną konsolę celem sabotowania głównego serwera szaleńca i zostaniesz za to nagrodzony 50000 punktów doświadczenia. To oczywiście nie wszystko, bo w dalszym ciągu możesz przesłuchiwać dostawców danych Enigmy (Enigma Data Handlers) oraz odnajdywać kolejne pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks).
[Nowe trofeum postaci: Enigma]
[Nowa grafika koncepcyjna: Royal - Cards Corridor]
Kryjówkę Enigmy po raz ostatni odwiedź po odnalezieniu wszystkich dwustu pakietów, czyli po skompletowaniu dwudziestu plików z danymi. Ponownie udaj się do sali z głównym komputerem, tyle że tym razem zwróć się w stronę lewych drzwi. Użyj deszyfratora sekwencyjnego i odgadnij poprawne hasło dostępu (QUESTIONSANSWERS; screen).
Przeskocz na sąsiednią półkę i zbadaj ścianę z wymalowanym dużym pytajnikiem, pozwalając Batmanowi na to żeby się przez nią przebił. Główny bohater odnajdzie w tym miejscu pierwsze trofeum Człowieka Zagadki, którego zabranie ukończy opisywaną misję. Główne nagrody za zaliczenie pobocznego zadania Enigmy to 100 tysięcy punktów doświadczenia oraz nowy strój dla Batmana (możesz go przymierzyć po złożeniu wizycie w jaskini Człowieka-Nietoperza).