Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Słowo na niedzielę - newsy i ciekawostki

Zostawcie Concorda, nie wyciągajcie go, tam ciągle gra muzyka
Zostawcie Concorda, nie wyciągajcie go, tam ciągle gra muzyka

Maciej Pawlikowski, 8 września 2024, 12:45

W swoim czerwcowym felietonie poświęconym grom, które miały mieć premierę podczas wakacji i sezonu ogórkowego, znajduję takie oto niemal profetyczne stwierdzenie: „Concord to niedawno zapowiedziany arena shooter z portfolio Sony, czyli propozycja, o której zapomnę, gdy postawię kropkę w tym zdaniu”.

Zasypiałem na stojąco, ale chyba jednak było warto - jak pracuje się na największych targach gier na świecie?
Zasypiałem na stojąco, ale chyba jednak było warto - jak pracuje się na największych targach gier na świecie?

Maciej Pawlikowski, 1 września 2024, 15:43

Tegoroczny gamescom był imprezą rekordową pod względem frekwencji. Był szczególny również dla nas, bo udało nam się przygotować rekordową liczbę tekstów, zapowiedzi i wideo z targów. Oto, jak to wyglądało od kuchni.

No Man's Sky było kosmiczną porażką. Dziś to najlepsza gra o eksploracji kosmosu
No Man's Sky było kosmiczną porażką. Dziś to najlepsza gra o eksploracji kosmosu

Maciej Pawlikowski, 4 sierpnia 2024, 13:52

To wręcz nieprawdopodobne, że Sean Murray nie porzucił NMS. Z łatwością wskazałbym dziesiątkę innych wydawców, którzy po astronomicznej porażce, jaką odniosło NMS, porzuciłoby projekt. Tymczasem po 20 patchach i 8 latach w końcu No Man's Sky zabiera nas w ciekawą podróż dookoła galaktyki.

Nikt już nie pamięta o komputerowych grach olimpijskich, choć kiedyś miały swoją krótką karierę
Nikt już nie pamięta o komputerowych grach olimpijskich, choć kiedyś miały swoją krótką karierę

Maciej Pawlikowski, 28 lipca 2024, 13:45

Jest piątek, 26 lipca 2024, dosłownie już za chwilę nasi sportowcy wejdą do łodzi, którymi przepłyną sześciokilometrowy odcinek Sekwany, aby celebrować rozpalenie olimpijskiego znicza. W Paryżu rozpoczynają się Letnie Igrzyska Olimpijskie.

Widziałem, słyszałem i czułem 50-tonowy dowód na pozytywny wpływ gier na świat - i długo tego nie zapomnę
Widziałem, słyszałem i czułem 50-tonowy dowód na pozytywny wpływ gier na świat - i długo tego nie zapomnę

Adam Zechenter, 7 lipca 2024, 16:30

Powiedzieć, że gry wideo są popularne, to nic nie powiedzieć. Ale są takie momenty, gdy ta popularność przynosi zaskakujące efekty. Jak wtedy, gdy zapełnia muzeum czy pomaga wyremontować zabytkowy czołg.

Co działo się w redakcji, gdy dzieci wesoło wybiegły ze szkoły? Felieton na koniec roku szkolnego
Co działo się w redakcji, gdy dzieci wesoło wybiegły ze szkoły? Felieton na koniec roku szkolnego

Maciej Pawlikowski, 30 czerwca 2024, 13:10

Jest gorąco, jest słonecznie, ale co najważniejsze, trwa sezon ogórkowy, więc jest nudno! Co działo się w redakcji, gdy dzieci wesoło wybiegły ze szkoły? Z pewnością lato to jeden z niewielu sposobów na ciszę w naszym biurze i niektórzy z nas w końcu mogą pracować.

Wkrótce sezon ogórkowy, ale tym razem będzie inaczej i zagramy w wiele wspaniałych gier
Wkrótce sezon ogórkowy, ale tym razem będzie inaczej i zagramy w wiele wspaniałych gier

Maciej Pawlikowski, 16 czerwca 2024, 22:57

Wkrótce wakacje, a to oznacza sezon ogórkowy w branży. Niby premier mniej, ale tym razem czeka na nas kilka naprawdę niezłych gier, które umilą nam urlopy.

Nowe State of Play to zaledwie przystawka przed SGF - w dodatku droga i niezbyt smaczna
Nowe State of Play to zaledwie przystawka przed SGF - w dodatku droga i niezbyt smaczna

Maciej Pawlikowski, 2 czerwca 2024, 21:20

Wśród zapowiedzi Sony trudno szukać czegoś, co wbije nas w ziemię. Trochę niepokoi, że obejrzałem ten pokaz z poczuciem znużenia, szerzej otwierając oczy tylko w nielicznych przypadkach. Czasami otwierałem je jednak z niedowierzania.

Wywiad, z którego jestem dumny, choć to nie ja go przeprowadziłem
Wywiad, z którego jestem dumny, choć to nie ja go przeprowadziłem

Maciej Pawlikowski, 26 maja 2024, 20:15

Za nami Digital Dragons, impreza, którą odwiedzamy co roku. Tym razem w czasie jej trwania udało nam poznać i porozmawiać ze Swenem Vincke, co przypomniało nam, dlaczego w ogóle robimy to, co robimy.

Polska język, trudna język - czy wspaniałe, duże lokalizacje i przekłady gier na język polski jeszcze powrócą?
Polska język, trudna język - czy wspaniałe, duże lokalizacje i przekłady gier na język polski jeszcze powrócą?

Maciej Pawlikowski, 19 maja 2024, 14:26

Coraz częściej piszecie na naszym forum o braku pełnej polskiej wersji językowej, a czasami nawet o braku napisów. Rzeczywiście, wydaje się, że pełnych lokalizacji jest coraz mniej, a te które są, pozostawiają wiele do życzenia. Zorganizowaliśmy tydzień tematyczny na GRYOnline.pl, aby bliżej pochylić się nad problemem tłumaczeń gier wideo.

Monetyzacja przeprosin i roadmapa pokuty - jak zarabia się na błędach po nieudanej premierze gry?
Monetyzacja przeprosin i roadmapa pokuty - jak zarabia się na błędach po nieudanej premierze gry?

Maciej Pawlikowski, 5 maja 2024, 13:00

Przeprosiny po nieudanej premierze są już dziś normą, a stały się wręcz sposobem na monetyzację i podsycanie zainteresowania rozzłoszczonych graczy. Oto, jak roadmapa rozwoju gry zamienia się w roadmapę pokuty. A my się na te gesty zwyczajnie nabieramy.

Kto zrobi Baldur's Gate 4? Kto jest na tyle szalony, aby podjąć się zadania?
Kto zrobi Baldur's Gate 4? Kto jest na tyle szalony, aby podjąć się zadania?

Maciej Pawlikowski, 21 kwietnia 2024, 22:00

Baldur's Gate 4 nie zrobi Larian Studios, więc przez wiele lat zostanie nam cieszenie się Baldur's Gate 3. Zastanówmy się jednak, kogo Hasbro i Wizards of the Coast wyznaczą na dewelopera. Czy chcielibyśmy, aby CD PROJEKT RED zrobiło BG4? A może Activision Blizzard?

Dlaczego gramy w stare gry i co to znaczy dla branży
Dlaczego gramy w stare gry i co to znaczy dla branży

Adam Zechenter, 7 kwietnia 2024, 19:13

Stare gry są w modzie, ale warto pamiętać, że należy do nich nie tylko pierwszy Doom czy Heroes 3. Zdecydowaną większość czasu spędzamy z tytułami, które mają 6 lub więcej lat. Dlaczego tak się dzieje?

Sid Meier's Civilization ciągle niepokonane
Sid Meier's Civilization ciągle niepokonane

Adam Zechenter, 31 marca 2024, 17:00

Świąteczny newsletter to dobra okazja do wspomnienia Sida Meiera, który do nas wracał w tym tygodniu parę razy.

Dlaczego nie powstanie Baldur's Gate 4, co wykręciło Hasbro i nad czym pracuje Larian Studios w polskim oddziale?
Dlaczego nie powstanie Baldur's Gate 4, co wykręciło Hasbro i nad czym pracuje Larian Studios w polskim oddziale?

Maciej Pawlikowski, 24 marca 2024, 20:43

Obok całej tej zadymy z Dragon's Dogma 2, toczyła się wcale nie mniej ważna sprawa ewentualnej kontynuacji Baldur's Gate 3. Larian Studios porzuca licencję Dungeons and Dragons - oczywistym pytaniem jest dlaczego? I co zatem robi Larian w swoim warszawskim oddziale?

Co knuje EA? Dlaczego 30-letnie gry trafiły na Steam?
Co knuje EA? Dlaczego 30-letnie gry trafiły na Steam?

Maciej Pawlikowski, 17 marca 2024, 14:02

Na Steam trafiło niedawno kilkanaście odsłon Command and Conquer (w tym Red Alert), Sim City 3000 Unlimited, wszystkie części Populous i Dungeon Keeper. Co stało się, że trzydzieści lat później EA przypomina sobie o swoich wielkich klasykach?

11 bit studios jest na fali, ale to mogą być fale sztormowe
11 bit studios jest na fali, ale to mogą być fale sztormowe

Maciej Pawlikowski, 10 marca 2024, 13:55

11-bici to studio, które w przeszłości kilkukrotnie utwierdzało swoją pozycję w polskim gamedevie, a w tym roku będą wydawali sporo nowych gier. Piszę więc o trudnej sztuce balansowania na krawędzi – i o smutnym śmiechu historii w The Thaumaturge.

Za chwilę nas tu już nie będzie. Przeprowadzamy się do nowych biur
Za chwilę nas tu już nie będzie. Przeprowadzamy się do nowych biur

Maciej Pawlikowski, 3 marca 2024, 13:44

Merch, stare gry, pisma komputerowe i mnóstwo pamiątek z całej historii istnienia naszej firmy. Przeprowadzamy się do nowych biur i z szaf powyciągaliśmy artefakty. A każdy z nich to historia redaktorów i pracowników GRY-Online S.A.

Moje dzieciństwo zbudowane było z pikseli i kwadratów, a Final Fantasy 7 Rebirth ponownie mnie do niego zabrało
Moje dzieciństwo zbudowane było z pikseli i kwadratów, a Final Fantasy 7 Rebirth ponownie mnie do niego zabrało

Maciej Pawlikowski, 25 lutego 2024, 21:34

Final Fantasy 7 Rebirth zabiera mnie w podróż po wielu miastach i miejscach, które odwiedziłem za dziecka. Jest to dla mnie podróż wcale nie najłatwiejsza, ale piękna.

Skull and Bones to żadne tropiki, a wczasy nad polskim morzem
Skull and Bones to żadne tropiki, a wczasy nad polskim morzem

Maciej Pawlikowski, 18 lutego 2024, 15:40

Z pewnością w Twoim życiu podobała Ci się gra, na której wszyscy wieszali psy. Ja mam tak ze Skull and Bones - choć zdaję sobie sprawę, jak dziurawa jest to szalupa, wiosłuję w niej z przyjemnością. Ale szkoda, że wyszła z tego gra, z której muszę się sam przed sobą i innymi tłumaczyć.

Japońska inwazja - 2024 to rok gier z kraju kwitnącej wiśni?
Japońska inwazja - 2024 to rok gier z kraju kwitnącej wiśni?

Maciej Pawlikowski, 4 lutego 2024, 22:20

Za nami pierwsze premiery i pierwsze State of Play. Na rynek trafiło lub trafi mnóstwo gier z Japonii, ale również Chin czy Korei. Niektóre z tych produkcji robią wokół siebie naprawdę sporo szumu.

Polacy nie gęsi, Polacy to bobry - skąd wziął się sukces polskich city-builderów?
Polacy nie gęsi, Polacy to bobry - skąd wziął się sukces polskich city-builderów?

Maciej Pawlikowski, 28 stycznia 2024, 11:25

Sukces polskiego Against the Storm nie jest jedynym, bo mamy przecież chociażby Timberborn, Frostpunka czy zbliżające się Manor Lords. Dlaczego Polacy tak dobrze odnajdują się w city-builderach, które uderzają w posępne tony?

Nie, Microsoft, konsola to nie nowy Windows i nie wciśniecie mi jej tak po prostu
Nie, Microsoft, konsola to nie nowy Windows i nie wciśniecie mi jej tak po prostu

Maciej Pawlikowski, 21 stycznia 2024, 13:15

Po pokazie Xbox Developer Direct 2024 nasi czytelnicy wyrażali raczej rozczarowanie i zdziwienie. Jak to się stało, że wielki kolos z „nieograniczonym” budżetem prezentuje gry, które pod względem technicznym po prostu nie wyglądają najlepiej?

Pomimo zaklęcia Obliviate, Hogwarts Legacy zaczarowało czytelników GRYOnline.pl
Pomimo zaklęcia Obliviate, Hogwarts Legacy zaczarowało czytelników GRYOnline.pl

Maciej Pawlikowski, 14 stycznia 2024, 16:49

Są pewne stałe, święte wartości. Jedną z nich jest fakt, że Baldur's Gate 3 wygrywa wszystkie pierwsze miejsca. Ale to, co potem, to już zupełnie magiczne sprawy.

Czemu służą wydarzenia świąteczne w grach?
Czemu służą wydarzenia świąteczne w grach?

Maciej Pawlikowski, 24 grudnia 2023, 13:08

Choinki, bałwanki, czerwone czapeczki - grudzień często dziś odmienia gry, które bez tych okolicznościowych motywów z pewnością by sobie poradziły, ale... czy nie zrobiłoby się jakoś tak smutniej?

Gdyby na świecie zostały tylko polskie gry - czy znalazłbyś coś dla siebie?
Gdyby na świecie zostały tylko polskie gry - czy znalazłbyś coś dla siebie?

Maciej Pawlikowski, 17 grudnia 2023, 13:20

Gdyby nagle na świecie magicznie zniknęły wszystkie gry, a zostały tylko te polskie - czy znalazłbyś dla siebie cokolwiek? Przy okazji naszego plebiscytu przyjrzeliśmy się polskim grom z 2023 roku i tym zapowiedzianym na rok 2024.

Chciałbym być tak niewyspany przez cały 2024 - co się działo na GOL-u?
Chciałbym być tak niewyspany przez cały 2024 - co się działo na GOL-u?

Maciej Pawlikowski, 10 grudnia 2023, 15:19

Najpierw trailer GTA 6, potem premiera Avatara, a w końcu TGA. To był pracowity czas i w redakcji nie sposób było się nudzić. Co się zatem działo na GOL-u w minionym tygodniu? Sprawdźcie, czy coś przegapiliście.

Nie było pięknie, ale przynajmniej mieliśmy gry - o Polsce lat 90
Nie było pięknie, ale przynajmniej mieliśmy gry - o Polsce lat 90

Maciej Pawlikowski, 26 listopada 2023, 13:00

Wysłużone automaty arcade w zatęchłych budach i szemrana klientela. Gaming w latach 90. w Polsce rozwijał się w dziwnych miejscach, ale to w nich dzieciaki mogły po raz pierwszy w życiu zagrać w grę.

TGA to świetny pomysł, ale ma swoje wady
TGA to świetny pomysł, ale ma swoje wady

Maciej Pawlikowski, 19 listopada 2023, 12:56

Za nami największe premiery, a to oznacza, że rozpoczynają się przygotowanie do The Game Awards 2024. W redakcji już głosujemy, wiedząc przy tym, że plebiscyty tego rodzaju to świetny, ale niepozbawiony swoich wad pomysł.

Niezwyciężony wylądował twardo, bo nie wszystko i nie wszędzie jest dla nas
Niezwyciężony wylądował twardo, bo nie wszystko i nie wszędzie jest dla nas

Maciej Pawlikowski, 12 listopada 2023, 12:50

Niezwyciężony wylądował twardo, ale przynajmniej dzięki temu możemy się trochę o sobie dowiedzieć – i o rynku, który tak kochamy, a który żąda od nas więcej i więcej. Choć nasze protesty zbywa machnięciem ręki.

Twórca Fallout: New Vegas i Pentiment: „Nie mam nic przeciwko kolejnej grze historycznej”
Twórca Fallout: New Vegas i Pentiment: „Nie mam nic przeciwko kolejnej grze historycznej”

Jakub Błażewicz, 4 marca 2023, 15:00

Twórca Fallout New Vegas myśli o powrocie do gier historycznych po sukcesie Pentiment, ale stawia pewne warunki.

W Hogwarts Legacy chciałem być czarodziejem, a zostałem psychopatą
W Hogwarts Legacy chciałem być czarodziejem, a zostałem psychopatą

Maciej Pawlikowski, 18 lutego 2023, 11:10

Na początku podejrzewałem aspergera, potem zaś szybko rozwijającą się osobowość dyssocjalną. Z mieszaniną ciekawości i strachu obserwowałem, jak zachowuję się podczas rozmów ze swoimi kolegami, i w końcu mnie olśniło – jestem psychopatą.

Patch tu nie pomoże. Dialogi w Hogwarts Legacy to dramat
Patch tu nie pomoże. Dialogi w Hogwarts Legacy to dramat

Julia Dragović, 12 lutego 2023, 12:45

Rozmowy pozbawionych emocji postaci w Hogwarts Legacy to festiwal nudy i banału. Jestem prawie pewna, że sztuczna inteligencja napisałaby je lepiej. Reparo!

Polak w Call of Duty, dlaczego warto znać historię Wojciecha Bohatera
Polak w Call of Duty, dlaczego warto znać historię Wojciecha Bohatera

Dariusz Matusiak, 29 stycznia 2023, 13:10

Cudze chwalicie, swego nie znacie! Zamiast wspominać ciągle kapitana Price’a i Ghosta, pamiętajmy, że Call of Duty zaserwowało kiedyś polską minikampanię i polskiego Bohatera! Takiego pisanego przez duże B!

Żeby Need for Speed znów zadziałało, musi wrócić do przeszłości
Żeby Need for Speed znów zadziałało, musi wrócić do przeszłości

Hubert Sosnowski, 22 stycznia 2023, 10:38

Że Need for Speed się pogubiło, wiadomo nie od dziś. Seria dostała zadyszki dobrych parę lat temu i ustąpiła miejsca Forzy na tronie arcade’owych ścigałek. Myślę, że wciąż może powalczyć, jeśli twórcy sięgną do jej dawnych odsłon. Ale nie tych, o których myślicie.

Nie lubię gier FromSoftware, ale nie mogę się oderwać od Elden Ring
Nie lubię gier FromSoftware, ale nie mogę się oderwać od Elden Ring

Dariusz Matusiak, 15 stycznia 2023, 12:40

Mógłbym godzinami dyskutować o wadach i archaicznych rozwiązaniach w Elden Ringu. Mimo to podpisuję się pod przyznaniem mu tytułu gry roku i nie mogę się oderwać od przygód na Ziemiach Pomiędzy. Bo kocha się pomimo czegoś, a nie za coś!

2023 rok przypomni nam, za co kochamy i nienawidzimy gry wideo
2023 rok przypomni nam, za co kochamy i nienawidzimy gry wideo

Karol Laska, 1 stycznia 2023, 13:20

Odwieczna wojna dwóch skrajności – miłości i nienawiści – będzie nam towarzyszyć w najbliższych dwunastu miesiącach nad wyraz intensywnie. 2023 rok przyniesie ze sobą zatrzęsień premier, a więc i zatrzęsienie doznań, zaskoczeń i rozczarowań.

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 2022
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 2022

Redakcja GRYOnline.pl, 24 grudnia 2022, 11:20

Jak co roku chcemy Wam złożyć znane i lubiane: wszystkiego najlepszego. Oby przyszły rok był lepszy od mijającego – zarówno w realu, jak i w świecie gier wideo. Na szczęście wszystkie znaki na ziemi i niebie mówią, że będzie lepiej. I tu, i tu.

Rusza plebiscyt na najlepszą Grę Roku 2022
Rusza plebiscyt na najlepszą Grę Roku 2022

Krystian Smoszna, 18 grudnia 2022, 11:57

Jak co roku o tej porze, rusza nasz wielki plebiscyt na Grę Roku 2022, a także na najbardziej oczekiwaną grę roku przyszłego. Tradycyjnie już o wynikach głosowania zdecydujecie Wy.

The Game Awards czy The Game Trailers? Największa impreza growa ma tożsamościowy problem
The Game Awards czy The Game Trailers? Największa impreza growa ma tożsamościowy problem

Karol Laska, 11 grudnia 2022, 13:50

The Game Awards 2022 za nami. Człowiek chciałby powiedzieć, że cieszą go zwycięzcy, podobają mu się pokazane trailery, a uspokajają podane daty premiery. Niestety, nie może. Bo jest zmęczony i rozczarowany pomysłem na samą galę.

Gdzie się podziały tamte triale? Sony schrzaniło sprawę
Gdzie się podziały tamte triale? Sony schrzaniło sprawę

Krystian Smoszna, 4 grudnia 2022, 14:00

Najmocniejsza wersja abonamentu PlayStation Plus umożliwia testowanie nowych gier przez ograniczony czas, bez ponoszenia dodatkowych opłat. To arcyciekawe rozwiązanie działa jednak tak sobie, za co winę ponosi przede wszystkim samo Sony.

To zła gra, przy której bawiłem się lepiej od tegorocznych hitów
To zła gra, przy której bawiłem się lepiej od tegorocznych hitów

Sebastian Kasparek, 27 listopada 2022, 11:01

Wirtualna rozrywka od lat zmierza w kierunku homogenizacji gatunków. Tytułów jest coraz więcej, tymczasem część gatunków praktycznie wymarła, pozostawiając po sobie pustkę. Dzisiaj opowiem krótko o pewnym średniaku reprezentującym zaniedbany styl gier.

Czas sprawdzić, kto się zna na piłce - ruszyła Piłkarska Ruletka
Czas sprawdzić, kto się zna na piłce - ruszyła Piłkarska Ruletka

Krystian Smoszna, 20 listopada 2022, 11:25

Zgodnie z wieloletnią tradycją, zapraszamy Was do udziału w zabawie, która pozwoli pobawić się w typera bez konieczności szastania gotówką. Piłkarska Ruletka 2022 trwa i to ostatni moment, żeby obstawić wyniki pierwszych spotkań przed startem imprezy.

Po co mi PS5, skoro w najlepsze gry mogę zagrać na PS4
Po co mi PS5, skoro w najlepsze gry mogę zagrać na PS4

Krzysiek Kalwasiński, 13 listopada 2022, 11:23

Mija już 2 lata, odkąd PlayStation 5 pojawiło się na rynku, a lepszych powodów do zakupu konsoli jak nie było, tak nie ma. Bo we wszystkie najlepsze gry i tak zagram na jej starszej siostrze.

Zbliża się pogrzeb jednej z najbardziej innowacyjnych gier ostatnich dekad
Zbliża się pogrzeb jednej z najbardziej innowacyjnych gier ostatnich dekad

Michał Grygorcewicz, 6 listopada 2022, 13:40

Już niedługo, bo 30 listopada, pożegnamy się z jedną z najbardziej innowacyjnych gier wysokobudżetowych ostatnich dekad. Jej historia mówi nam wiele o branży i o nas samych - a wnioski niestety nie są optymistyczne.

„Redzi
„Redzi" ostatnio w ofensywie, reputację chcą naprawić Wiedźminem

Krystian Smoszna, 30 października 2022, 10:55

Sporo się dzieje ostatnio w obozie „Redów". Po krótkim okresie względnego spokoju warszawska firma znów odważnie mówi o planach na przyszłość, a na świeczniku jest marka cieszącą się największą estymą, czyli Wiedźmin.

Magia Blizzarda prysła. 2022 rok tylko mnie utwierdził w tym przekonaniu
Magia Blizzarda prysła. 2022 rok tylko mnie utwierdził w tym przekonaniu

Karol Laska, 16 października 2022, 14:59

1994-2022. Mniej więcej tyle trwał nie Blizzard, bo on wciąż istnieje i tętni planami na przyszłość, ale… jego magia. To coś, będące synonimem zbiorowego oczekiwania na jakościową i kreatywną grę, dziś przerodziło się w czekanie na Godota.

340 złotych za grę AAA to już nie wyjątek, ale standard
340 złotych za grę AAA to już nie wyjątek, ale standard

Krystian Smoszna, 9 października 2022, 11:59

Koszty rosną, wszystko drożeje, więc siłą rzeczy musiało dojść w końcu do znaczących podwyżek cen gier. O ile da się je dziś jakoś rozsądnie wytłumaczyć, to jednak nie dziwią mnie negatywne komentarze, które można usłyszeć po drugiej stronie barykady.

Fallout obchodzi 25 lat. Za co kocham stare odsłony?
Fallout obchodzi 25 lat. Za co kocham stare odsłony?

Hubert Sosnowski, 2 października 2022, 12:13

Mówią, że wojna się nie zmienia – ale Fallout owszem. Kolejne części wprowadzały przeróżne usprawnienia lub przeobrażały grę kompletnie, ale te pierwsze miały jedną niepodrabialną cechę, dzięki której pokochaliśmy tę serię.

Czy wyciek GTA 6 był największym w branży gier? Nie powiedziałbym
Czy wyciek GTA 6 był największym w branży gier? Nie powiedziałbym

Krystian Smoszna, 25 września 2022, 10:17

Ku uciesze wielu fanów, w sieci pojawiły się robocze materiały z GTA 6, które zdradziły m.in., gdzie tym razem zostaniemy królem bezprawia. Szybko znaleźli się tacy, którzy określili to wydarzenie mianem największego wycieku w branży gier. Niesłusznie.