Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

STALKER 2 - poradnik do gry

STALKER 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

STALKER 2: Wszystkie misje STALKER 2 poradnik, solucja

STALKER 2 to długa i rozbudowana gra na wiele godzin. Na tej stronie zebraliśmy dla Was pełną listę zadań głównych wraz z linkami prowadzącymi do odpowiednich stron naszej solucji.

Ostatnia aktualizacja: 19 listopada 2024

Główny wątek STALKERa 2 podzielony został na następujące po sobie zadania. Kolejne wydarzenia zabiorą Skifa w coraz to dalsze obszary Zony. Na tej stronie zebraliśmy dla Was pełną listę misji głównej fabuły wraz z linkami prowadzącymi do osobnych stron, w których szczegółowo opisujemy sposób ich przejścia.

Wszystkie misje główne

  1. Tam i z powrotem - Po tym jak spadający z nieba artefakt niszczy mieszkanie Skifa, protagonista rusza w głąb Zony, by przywrócić tajemniczemu kamieniowi jego specjalne właściwości. W ramach tego zadania poznacie podstawowe mechaniki związane z rozgrywką, postawicie swoje pierwsze kroki w strefie, poznacie działanie anomalii i zawalczycie z mutantami.
  2. Ciężka pobudka - po niebezpiecznym spotkaniu z tajemniczymi ludźmi, Skif traci swój skaner oraz artefakt. Kolejna misja zabierze Was do okolicznej osady Zalisja, gdzie spróbujecie zdobyć informacje na temat niejakiego Spawacza.
  3. Za siedmioma pieczęciami - w tym długim zadaniu zdobędziecie informacje na temat Spawacza od jednego z dwóch informatorów. Wyruszycie także na spotkanie z nieuczciwym technikiem do strzeżonej Sfery, bronionej przez całe zastępy strażników.
  4. Igła w stogu siana - tę niedługą misję rozegracie w trakcie wykonywania zadania Za siedmioma pieczęciami. Waszym zadaniem będzie zlokalizowanie złodziejaszka o pseudonimie Cymbał, który skradł ważne dla Richtera czujniki Straży.

Rozdział w przygotowaniu.