Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

STALKER 2 - poradnik do gry

STALKER 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

STALKER 2: Pakt z diabłem (Deal with a Devil) STALKER 2 poradnik, solucja

W zadaniu Pakt z diabłem (Deal with a Devil) poznacie Warana - groźnego watażkę z regionu Wysypiska. Na tej stronie podpowiemy Wam, jak wydobyć z niego informacje na temat Nestora oraz kogo zabić w trakcie misji.

Ostatnia aktualizacja: 2 grudnia 2024

Zadanie Pakt z diabłem (Deal with a Devil) to część głównego wątku STALKERa 2 w regionie Wysypiska. Misja ta silnie związana jest z innym questem, Przywódca (King of the Hill), który powiązany jest z postacią lidera bandytów Warana. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jakie są możliwe rozwiązania tego zadania oraz jakie są ich konsekwencje.

Jak odnaleźć Warana?

Zadanie Pakt z diabłem otrzymacie zaraz po zakończeniu misji Wzrost cen (The Price Goes Up). Znaczni wyśle Was do placówki na południe od Hałdy, gdzie rezyduje lokalny przywódca gangu o pseudonimie Waran.

Wejdźcie do dużego, ceglanego budynku. Czekać będzie tam na Was Waran ze swoimi ludźmi. Porozmawiajcie z nim.

Watażka zdradzi Wam, że porwał Nestora i jest gotów zdradzić Wam kilka istotnych informacji. Pomoc ta ma jednak swoją cenę. Wybór kolejnego kroku zdeterminuje, jak wyglądać będzie reszta zadania.

Przekupić, zabić, czy wykonać zadanie dla Warana?

Dostępne są trzy możliwe opcje wykonania zadania:

  1. Możecie zapłacić Waranowi 20000 za wyjawienia Wam potrzebnych informacji. Nie polecamy tej opcji. Zaporowa kwota znacznie uszczupli Waszą pulę pieniędzy, a w dodatku i tak będziecie musieli stoczyć walkę z Waranem i jego ludźmi w późniejszej części misji.
  2. Drugą opcją jest zabicie Warana. Jest to najszybszy i najprostszy sposób na rozwiązanie zadania Pakt z diabłem. Walka z liderem i tak jest obowiązkowa na późniejszym etapie misji, więc równie dobrze możecie całą sprawę zakończyć tu i teraz.
  3. Ostatnią opcją jest wykonanie zleconego przez Warana zadania Przywódca (King of the Hill), który dokładnie opisaliśmy na tej stronie poradnika. Podczas zadania tego możecie zyskać sporo ciekawego łupu. Zajmie Wam ono jednak dość sporo czasu, a i tak nie unikniecie ostatecznej konfrontacji z Waranem i jego ludźmi.

Wszystkie trzy opcje prowadzą do tego samego punktu kulminacyjnego, jakim jest walka z Waranem i jego ludźmi. Decyzja nie ma też dużego wpływu na pozostałą fabułę gry, więc ostateczna decyzja jest raczej kosmetyczna.

Powrót do Warana

Gdy zdecydujecie się już na którąś z opcji i wrócicie do Warana, przywódca wręczy Wam klucz do pokoju więźnia, który znajduje się w piwnicach elektrowni. Gdy jednak oddalicie się kawałek, wszyscy bandyci w okolicy otworzą do Was ogień.

Spróbujcie szybko odbiec, znaleźć bezpieczny punkt i odpierać atakujących rzezimieszków z odległości.

Gdy pokonacie już wszystkich bandytów, wróćcie do "sali tronowej" Warana i wskoczcie do dziury na środku hali. W jednym z pomieszczeń znajdziecie zwłoki Nestora i jeszcze jednego mężczyzny. Zabierzcie PDA ze zwłok.

Możecie teraz spokojnie opuścić teren elektrowni. Gdy to zrobicie, misja Pakt z diabłem zostanie zaliczona.

Więcej na temat opisu przejścia:

  1. Lista wszystkich misji.