Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

STALKER 2 - poradnik do gry

STALKER 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

STALKER 2: Pokazać czy nie pokazać PDA? STALKER 2 poradnik, solucja

W czasie wykonywania misji Wróć na Hałdę (Back to the Slag Heap) staniecie przed możliwością pokazania tajemniczego PDA Pułkownikowi Korszunowi. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jakie konsekwencje związane są z każdą z opcji.

Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2024

Pod koniec wątku Wysypiska w STALKER 2 staniecie przed wyborem, komu pokazać tajemnicze PDA znalezione we wcześniejszej misji. Z tej strony poradnika dowiecie się, czy urządzenie lepiej pokazać związanym ze Strażom Korszunowi i Dalinowi, czy może lepiej podzielić się wiedzą ze Szramą oraz Iskrami. Wyjaśniamy także co się stanie, jeżeli całą wiedzę zatrzymacie dla siebie.

Pokazać PDA Pułkownikowi Korszunowi i Dalinowi?

W czasie wykonywania misji Wróć na Hałdę, traficie do pokoju z doktorem Dalinem oraz Pułkownikiem Korszunowem. W trakcie rozmowy staniecie przed możliwością pokazania tajemniczego PDA lub ukrycia informacji na temat znalezionego urządzenia.

  1. Jeżeli zdecydujecie się pokazać PDA, mężczyźni rozpoznają w nim dawną własność kultu Monolitu. Wojskowy następnie skieruje Was na Dziką wyspę położoną na południowy-wschód od Wysypiska.
  2. W nagrodę za pomoc otrzymacie także specjalną odznakę Straży, która w przyszłości ułatwi Wam kontakty ze Strażnikami oraz pozwoli skrócić niektóre wątki. Dzięki niej będziecie mogli także bez problemu przejść przez blokadę na Dzikiej wyspie, bez wykonywania dodatkowej misji pobocznej.
  3. Dostaniecie także karabin Bojownik. Broń charakteryzuje się całkiem niezłymi statystykami, ale przed użyciem będzie musiała zostać naprawiona u technika.
  4. Współpraca ze Strażą sprawi, że Szrama, Gwiazda oraz Iskry będą chłodniej do Was nastawieni (ale jeszcze nie wrodzy).
  1. Jeżeli zatrzymacie wiedzę o PDA dla siebie, doktor i wojskowy odeślą Was z kwitkiem. Nie otrzymacie żadnej nagrody.
  2. Brak odznaki Straży sprawi, że przed wejściem na wyspę będziecie musieli wykonać zadanie poboczne - Ciężkie brzemię (A Heavy Burden). Otrzymacie je w Tartaku.

Decyzja podjęta w trakcie przesłuchania stanowi pierwszy moment, w którym możecie zacząć określać swoją przynależność frakcyjną. Warto jednak zaznaczyć, że ta konkretna decyzja nie ma wpływu na zakończenie, ani nie wiąże Was ostatecznie z żadną z organizacji! Stanowi raczej zapowiedź późniejszych, dużo istotniejszych decyzji.

Pokazać PDA Szramie?

Po dotarciu do Tartaku w późniejszej części misji staniecie przed kolejnym wyborem. Będziecie mogli pokazać PDA Szramie lub ponownie zataić informacje o posiadanym urządzeniu.

Decyzja ta ma jednak minimalne znaczenie. Jedyna różnica polega na tym, kto zleci Wam poboczną misję Ciężkie brzemię. Jeżeli pokażecie PDA, będzie to Szrama. W przeciwnym razie zadanie dostaniecie od jednego z podkomendnych.