STALKER 2: Wszystkie komendy STALKER 2 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do STALKER 2 przedstawimy Wam zestaw najważniejszych i najprzydatniejszych komend do gry. Z ich pomocą będziecie mogli wygenerować dowolny przedmiot, odblokować zbugowaną misję czy na żądanie teleportować się po całej mapie.
Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2024
Konsola poleceń to bardzo przydatne narzędzie, pozwalające na manipulowanie grą STALKER 2. Dzięki specjalnym kodom możliwe jest wygenerowanie przedmiotów, wpływanie na fizykę gry, czy pokonywanie ograniczeń narzucanych przez produkcję. Z tej strony poradnika dowiecie się, w jaki sposób uzyskać dostęp do wspomnianych narzędzi oraz jakie kody warto zapamiętać.
Jak aktywować konsolę poleceń?
Pamiętajcie, że ze wszystkich komend oraz modyfikacji korzystacie na własną odpowiedzialność!
By aktywować konsolę poleceń konieczne będzie zainstalowanie modyfikacji UETools dostępnej do pobrania z serwisu Nexus mods. Cały proces jest bardzo prosty i polega na wypakowaniu pobranej paczki w odpowiednim folderze gry. Z dokładnymi instrukcjami zapoznacie się na stronie modyfikacji.
Gdy zainstalujecie modyfikację, możecie włączyć grę. W dowolnym momencie wciśnijcie klawisz "~", który wywoła konsolę poleceń. Po wpisaniu odpowiedniego kody, wciśnijcie enter.
Możecie wracać do użytych wcześniej komendy wciskając "~", a następnie strzałki w górę i w dół.
Najprzydatniejsze komendy
Poniżej prezentujemy Wam listę naszym zdaniem najprzydatniejszych komend oraz kodów:
- UETools_Ghost - pozwala na przechodzenie przez ściany oraz inne obiekty;
- UETools_Walk - przywraca naturalny sposób poruszania się bohatera;
- UETools_Help - przywołuje listę wszystkich dostępnych komend;
- XAddMoneyToPlayer wartość - dodaje graczowi wybraną ilość kuponów (w miejsce kursywy wprowadźcie wybraną przez siebie liczbę);
- XSwitchToWeather pogoda - zmienia aktualną pogodę w Zonie;
- XTeleportTo koordynaty - teleportuje gracza w wyznaczone misjece;
- XCreateItemInInventoryByID IDprzedmiotu 0 Ilość Wytrzymałość - dodaje do ekwipunku gracza wybrany przedmiot.
Generowanie przedmiotów
By wygenerować przedmiot wpiszcie następującą komendę: XCreateItemInInventoryByID. Zaraz po niej wprowadźcie następujące wartości (wszystko po spacji):
- ID przedmiotu - znajdziecie na liście poniżej;
- Cyfrę 0;
- Ilość - ile sztuk przedmiotu ma być dodane do ekwipunku;
- Wytrzymałość - wpisując 1 otrzymacie w pełni naprawiony przedmiot.
Dla przykładu: Pełna komenda na wygenerowanie 10 kiełbas wygląda tak:
- XCreateItemInInventoryByID Sausage 0 10 1
A komenda na jeden karabin GP37 z 90% wytrzymałości wygląda tak:
- XCreateItemInInventoryByID GuardGunG37_ST 0 1 0.9
Poniżej prezentujemy listę ID wszystkich przedmiotów (ID po pauzie).
Jedzenie, napoje i przedmioty leczące:
- Chleb - Bread
- Świeży chleb - Fresh Bread
- Kiełbasa - Sausage
- Konserwa - CannedFood
- Mleko skondensowane - Milk
- Woda - Water
- Zepsuta konserwa - SpoiledCannedFood
- Non Stop Napój energetyzujący- Energetic
- Non Stop Limited Napój energetyzujący- Energetic_Limited
- Bloker psioniczny- PSYBlocker
- Herkules - Hercules
- Piwo - Beer
- Wódka - Vodka
- Leki antyradiacyjne - AntiRad
- Apteczka - Medkit
- Wojskowa apteczka - ArmyMedkit
- Naukowa apteczka - EcoMedkit
Artefakty:
- Battery - EArtifactBattery
- Cavity - FArtifactGlass
- Chocolate Bar - EArtifactChocolate
- Crown - GArtifactGraphiteBlock
- Crust - CArtifactCottonWool
- Crystal - FArtifactCrystal
- Crystal Thorn - CArtifactCrystalThorn
- Droplets - FArtifactDrops
- Eye - FArtifactEye
- Fireball - FArtifactFireBall
- Flash - EArtifactFlash
- Flaw - FArtifactBakedBolts
- Goldfish - GArtifactGoldFish
- Gravi - GArtifactGravy
- Harp - EArtifactCloud
- Horn - CArtifactBung
- Jellyfish - GArtifactLandSlug
- Lyre - FArtifactResin
- Magma - FArtifactHellishHedgehog
- Meat Chunk - CArtifactChunkMeat
- Mica - CArtifactMica
- Mold - CArtifactKryptonite
- Pebble - GArtifactPlane
- Rat King - EArtifactWorm
- Rosin - GArtifactTrunk
- Sapphire - EArtifactJellyFish
- Shell - EArtifactDummy
- Shop Class - EArtifactTow
- Slime - CArtifactSlime
- Slug - CArtifactSlug
- Snowflake - EArtifactSnowflake
- Sparkler - EArtifactSparkler
- Spinner - FArtifactBurntHunk
- Steak - FArtifactSteak
- Stone Blood - GArtifactBloodStone
- Stone Heart - GArtifactStoneDrop
- Thorn - CArtifactThorn
- Whirlwind - GArtifactSponge
- Wrenched - GArtifactWrenched
- Broken Rock - GArtifactSplitStone
- Bubble - CArtifactBubble
- Ciliate - CArtifactPlasticine
- Dead Sponge - FArtifactDeadSponge
- Flower Bud - GArtifactBud
- Flytrap - GArtifactHedgehog
- Kolobok - CArtifactBun
- Lantern - EArtifactThunderHedgehog
- Mama's Beads - FArtifactMomsBeads
- Moonlight - EArtifactMoonlight
- Plasma - FArtifactPlasma
- Soul - EArtifactSoul
- Spring - GArtifactSpring
- Starfish - EArtifactRazor
- Torch - FArtifactCore
- Tourist's Breakfast - CArtifactRosin
- Urchin - CArtifactEchinus Crest - EArtifactCrystalGlass
- Devil's Mushroom - CArtifactDevilsMushroom
- Glare - EArtifactAtom
- Magic Cube - GArtifactRubiksCube
- Meat Lighter - FArtifactFireworks
- Night Star - GArtifactNightStar
- Pellicle - CArtifactPellicle
- Petal - FArtifactCandle
- Skipjack - CArtifactBouncyBall
- Broken Rock - GArtifactSplitStone
- Bubble - CArtifactBubble
- Ciliate - CArtifactPlasticine
- Dead Sponge - FArtifactDeadSponge
- Flower Bud - GArtifactBud
- Flytrap - GArtifactHedgehog
- Kolobok - CArtifactBun
- Lantern - EArtifactThunderHedgehog
- Mama's Beads - FArtifactMomsBeads
- Moonlight - EArtifactMoonlight
- Plasma - FArtifactPlasma
- Soul - EArtifactSoul
- Spring - GArtifactSpring
- Starfish - EArtifactRazor
- Torch - FArtifactCore
- Tourist's Breakfast - CArtifactRosin
- Urchin - CArtifactEchinus
- Compass - GArtifactCompass
- Hypercube - FArtifactRingOmnipotence
- Liquid Stone - CArtifactLiquidStone
- Thunderberry - EArtifactDope
- Tajemnicza piłka- AArtifactWeirdBall
- Tajemnicza śruba- AArtifactWeirdBolt
- Tajemniczy kwiat- AArtifactWeirdFlower
- Tajemniczy garnek- AArtifactWeirdKettle
- Tajemnicza nakrętka- AArtifactWeirdNut
- Tajemnicza woda- AArtifactWeirdWater
Detektory:
- Echo - Echo
- Hilka - Gilka
- Niedźwiedź - Bear
- Veles - Veles
Schematy (Odzież):
Cuirass Exoskeleton
- All-Titanium Components - Blueprint_Exoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_1
- Elimination System.. - Blueprint_Exoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_2
- Protective Coating - Blueprint_Exoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_3
- Lead Container - Blueprint_Exoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_4
PSZ-9D Duty Armor
- Camel Hydration System - Blueprint_Heavy_Dolg_Armor_Upgrade_1
- Aramid Lining - Blueprint_Heavy_Dolg_Armor_Upgrade_2
Shield of Duty Exosuit
- Srayed Protective Layer - Blueprint_HeavyExoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_1
- Expanded Backpack - Blueprint_HeavyExoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_2
- Protective Coating - Blueprint_HeavyExoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_3
- Lead Container - Blueprint_HeavyExoskeleton_Dolg_Armor_Upgrade_4
SEVA-D Suit
- Camel Hydration System - Blueprint_SEVA_Dolg_Armor_Upgrade_1
- Aramid Lining - Blueprint_SEVA_Dolg_Armor_Upgrade_2
Liberty Exoskeleton
- All-Titanium Components - Blueprint_Exoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_1
- Elimination System.. - Blueprint_Exoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_2
- Protective Coating - Blueprint_Exoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_3
- Protective Coating - Blueprint_Exoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_4
PSZ-12V Bulat
- Lead Container - Blueprint_Heavy_Svoboda_Armor_Upgrade_1
- Camel Hydration System - Blueprint_Heavy_Svoboda_Armor_Upgrade_2
- Aramid Lining - Blueprint_Heavy_Svoboda_Helmet_Upgrade_1
Bulwark Exosuit
- Sewn-on Pockets - Blueprint_HeavyExoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_1
- Airtight Polyethylene.. - Blueprint_HeavyExoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_2
- Active Filters - Blueprint_HeavyExoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_3
- Lead Container - Blueprint_HeavyExoskeleton_Svoboda_Armor_Upgrade_4
SEVA-V Suit
- Protective Coating - Blueprint_SEVA_Svoboda_Armor_Upgrade_1
- Aramid Lining - Blueprint_SEVA_Svoboda_Armor_Upgrade_2
Brummbar Exoskeleton
- All-Titanium Components - Blueprint_Exoskeleton_Mercenaries_Armor_Upgrade_1
- Elimination System.. - Blueprint_Exoskeleton_Mercenaries_Armor_Upgrade_2
- Hydraulic Amplifiers.. - Blueprint_Exoskeleton_Mercenaries_Armor_Upgrade_3
- Protective Coating - Blueprint_Exoskeleton_Mercenaries_Armor_Upgrade_4
Ballistic Helmet
- Aramid Lining - Blueprint_Battle_Military_Helmet_Upgrade_1
Tactical Helmet
- Plexiglas Overlays.. - Blueprint_Heavy_Military_Helmet_Upgrade_1
Berill-5M Armored Suit
- Camel Hydration System - Blueprint_Heavy2_Military_Armor_Upgrade_1
- Lead Container - Blueprint_Heavy2_Military_Armor_Upgrade_2
Exoskeleton
- Elimination System.. - Blueprint_Exoskeleton_Neutral_Armor_Upgrade_1
- Protective Coating - Blueprint_Exoskeleton_Neutral_Armor_Upgrade_2
- Lead Container - Blueprint_Exoskeleton_Neutral_Armor_Upgrade_3
- Lead Container - Blueprint_Exoskeleton_Neutral_Armor_Upgrade_4
Sphere M20 Helmet
- Aramid Lining - Blueprint_Heavy_Duty_Helmet_Upgrade_1
SEVA Suit
- Chainmail Inserts - Blueprint_SEVA_Neutral_Armor_Upgrade_1
- Protective Coating - Blueprint_SEVA_Neutral_Armor_Upgrade_2
SSP-100 Discovery
- Lead Container - Blueprint_HeavyAnomaly_Scientific_Armor_Upgrade_1
- Aramid Lining - Blueprint_HeavyAnomaly_Scientific_Armor_Upgrade_2
EMS_Sciseva_Scientific_Armor
- Sewn-on Pockets - Blueprint_SciSEVA_Scientific_Armor_Upgrade_1
- Airtight Polyethylene.. - Blueprint_SciSEVA_Scientific_Armor_Upgrade_2
PSZ-9I Falcon
- Plexiglas Suit.. - Blueprint_HeavyBattle_Spark_Armor_Upgrade_1
- Lead Container - Blueprint_HeavyBattle_Spark_Armor_Upgrade_2
SEVA-I Suit
- Sewn-on Pockets - Blueprint_SEVA_Spark_Armor_Upgrade_1
- Lead Container - Blueprint_SEVA_Spark_Armor_Upgrade_2
Operator Exoskeleton
- All-Titanium Components - Blueprint_BattleExoskeleton_Varta_Armor_Upgrade_1
- Arm Servos - Blueprint_BattleExoskeleton_Varta_Armor_Upgrade_2
- Lead Container - Blueprint_BattleExoskeleton_Varta_Armor_Upgrade_3
- Lead Container - Blueprint_BattleExoskeleton_Varta_Armor_Upgrade_4
Schematy (Broń):
APSB
- Counterweight - Blueprint_APB_Upgrade_1
- Individual Adjustment - Blueprint_APB_Upgrade_2
AS Lavina
- Adjusted Bolt Locking.. - Blueprint_Lavina_Upgrade_1
- Rubber Layer - Blueprint_Lavina_Upgrade_2
Dnipro
- Extra Barrel Rifling - Blueprint_Dnipro_Upgrade_1
- Caliber Conversion.. - Blueprint_Dnipro_Upgrade_2
Grom S-14
- Rubber Stock Rear - Blueprint_Grim_Upgrade_1
- Integral-A
- Return Mechanism Sleeve.. - Blueprint_Integral_Upgrade_1
Kharod
- Counterweight - Blueprint_Kharod_Upgrade_1
- Rubber Coating - Blueprint_Kharod_Upgrade_2
M10 Gordon
- Rubber Layer - Blueprint_M10_Upgrade_1
M701 Super
- Return Mechanism Sleeve.. - Blueprint_M701_Upgrade_1
- Polymer Handle - Blueprint_M701_Upgrade_2
M860 Cracker
- Magazine Feed - Blueprint_M860_Upgrade_1
RAM-2
- Return Mechanism Sleeve.. - Blueprint_Ram2_Upgrade_1
- Automatic Two-Stage Gas.. - Blueprint_Ram2_Upgrade_2
Rhino
- Buckshot Conversion - Blueprint_Rhino_Upgrade_1
RPM-74
- Rubber Coating - Blueprint_MG_Upgrade_1
- Rubber Stock Rear - Blueprint_MG_Upgrade_2
Saiga D-12
- Choke - Blueprint_D12_Upgrade_1
- Rebalanced Stock - Blueprint_D12_Upgrade_2
SVU-MK S-3
- Individual Adjustment - Blueprint_SVU_Upgrade_1
- Rubber Layer - Blueprint_SVU_Upgrade_2
VS Vintar
- Return Mechanism Sleeve.. - Blueprint_Gvintar_Upgrade_1
- Adjusted Bolt Locking.. - Blueprint_Gvintar_Upgrade_2
Zubr-19
- Extra Barrel Rifling - Blueprint_Zubr_Upgrade_1
- Anatomical Adjustment - Blueprint_Zubr_Upgrade_2
Schematy (Do zadań):
- Supressor Blueprint - Blueprint_FaustPsyResist_Quest_1_1
Odzież:
Bandyci
- Armored Bandit Jacket - Jacket_Bandit_Armor
- PG-4 FaceHugger - Gas Mask - Light_Bandit_Helmet
- Marauder Suit - Middle_Bandit_Armor
- Bandit Jacket - SkinJacket_Bandit_Armor
Powinność
- Recruit Suit - Rook_Dolg_Armor
- SEVA-D Suit - SEVA_Dolg_Armor
- PSZ-5D Universal Protection - Battle_Dolg_Armor
- Cuirass Exoskeleton - Exoskeleton_Dolg_Armor
- PSZ-9D Duty Armor - Heavy_Dolg_Armor
- Shield of Duty Exosuit - HeavyExoskeleton_Dolg_Armor
Wolność
- Wind of Freedom Suit - Rook_Svoboda_Armor
- PSZ-5V Guardian of Freedom Suit - Battle_Svoboda_Armor
- SEVA-V Suit - SEVA_Svoboda_Armor
- Liberty Exoskeleton - Exoskeleton_Svoboda_Armor
- PSZ-12V Bulat - Heavy_Svoboda_Armor
- Mask-1 Helmet - Heavy_Svoboda_Helmet
- Bulwark Exosuit - HeavyExoskeleton_Svoboda_Armor
Najemnicy
- Mercenary's Light Suit - UltraLight_Mercenaries_Armor - Deluxe Edition
- Brummbar Exoskeleton - Exoskeleton_Mercenaries_Armor
- PSZ-9N WolfHound - Heavy_Mercenaries_Armor
- Mercenary Suit - Light_Mercenaries_Armor
- PA-7 Gas Mask - Light_Mercenaries_Helmet
Wojsko
- Ballistic Helmet - Battle_Military_Helmet
- Tactical Helmet - Heavy_Military_Helmet
- PSZ-7 Military Body Armor - Default_Military_Armor
- Berill-5M Armored Suit - Heavy2_Military_Armor
- PA-10 Gas Mask - Light_Military_Helmet
Monolit
- Zircon Suit - Battle_Monolith_Armor
- Wanderer Suit - SEVA_Monolith_Armor - Deluxe Edition
- Diamond Exoskeleton - Exoskeleton_Monolith_Armor
- Corundum Suit - HeavyAnomaly_Monolith_Armor
- Ruby Exosuit - HeavyExoskeleton_Monolith_Armor
Neutralne
- Debut Suit - Newbee_Neutral_Armor
- Sunrise Suit - Zorya_Neutral_Armor
- Tourist Suit - Zorya_Tourist_Armor
- SEVA Suit - SEVA_Neutral_Armor
- Exoskeleton - Exoskeleton_Neutral_Armor
- Sphere M20 Helmet - Heavy_Duty_Helmet
- Leather Jacket - Jemmy_Neutral_Armor
- Aurora Gas Mask - Light_Duty_Helmet
- Optician Gas Mask - Light_Neutral_Helmet
- OZK Explorer's Suit - Nasos_Neutral_Armor
- X7 Suit - Battle_Dolg_End_Armor
Naukowcy
- SSP-99 Ecologist - Anomaly_Scientific_Armor
- SSP-99 Ecologist Upgraded - Anomaly_Scientific_Armor_PSY_preinstalled
- SSP-100 Discovery - HeavyAnomaly_Scientific_Armor
- EMS_Sciseva_Scientific_Armor_ - SciSEVA_Scientific_Armor\
- IBAOC
- SSP-100M SIRCAA - HeavyAnomaly_SIRCA_Armor - Deluxe Edition
Iskry
- PSZ-5I Hawk - Battle_Spark_Armor
- SEVA-I Suit - SEVA_Spark_Armor
- SSP-100I Survey- HeavyAnomaly_Spark_Armor
- PSZ-9I Falcon - HeavyBattle_Spark_Armor
Straż
- Operator Exoskeleton - BattleExoskeleton_Varta_Armor
- PSZ-20W Conwoy - Battle_Varta_Armor
- AeroProtection Gas - Mask - Heavy_Varta_Helmet
- PSZ-21W Shturm - HeavyExoskeleton_Varta_Armor - Ultimate Edition
- Zbroje NPC
- NPC_Agata_Armor
- NPC_Anomaly_Spark_Armor
- NPC_Barmen_Armor
- NPC_Battle_Noon_Armor
- NPC_Batya_Armor
- NPC_Cloak_Heavy_Military_Armor
- NPC_Cloak_Heavy_Neutral_Armor
- NPC_Dalin_Armor
- NPC_Dekhtyarev_Armor
- NPC_Exoskeleton_Coprs_Armor
- NPC_Exoskeleton_Noon_Armor
- NPC_Faust_Armor
- NPC_Heavy_Corps_Armor
- NPC_Heavy_Military_Armor
- NPC_Heavy2_Coprs_Armor
- NPC_Heavy3_Corps_Armor
- NPC_Heavy3Exoskeleton_Coprs_Armor
- NPC_HeavyAnomaly_Noon_Armor
- NPC_HeavyExoskeleton_Mercenaries_Armor
- NPC_HeavyExoskeleton_Noon_Armor
- NPC_HeavyExoskeleton_Spark_Armor
- NPC_Kaymanov_Armor
- NPC_Korshunov_Armor
- NPC_Korshunov_Armor_2
- NPC_Richter_Armor
- NPC_Sci_Armor
- NPC_Sel_Armor
- NPC_Sel_Neutral_Armor
- NPC_Shram_Armor
- NPC_Sidorovich_Armor
- NPC_SkinCloak_Bandit_Armor
- NPC_Spark_Armor
- NPC_Tec_Armor
- NPC_Tyotya_Armor
Broń:
Niektóre rodzaje broni dostępne są jedynie w edycjach Deluxe i Ultimate gry. Zostały zaznaczone na liście odpowiednią adnotacją.
Niemal każda broń posiada dwa ID (oddzielone na liście myślnikiem). Oba identyfikatory są sprawne i można ich użyć w komendzie.
Karabiny
- AKM-74S - GuardGunAK74_ST / GunAK74_ST
- AKM-74U - GuardGunAKU_PP / GunAKU_PP
- GP37 - GuardGunG37_ST / GunG37_ST
- AS Lavina - GuardGunLavina_ST / GunLavina_ST
- Kharod - GuardGunKharod_ST / GunKharod_ST
- AR416 - GuardGunM16_ST / GunM16_ST
- Fora-221 - GuardGunFora_ST / GunFora_ST
- Grom S-14 - GuardGunGrim_ST / GunGrim_ST
- Dnipro - GuardGunDnipro_ST / GunDnipro_ST
Pistolety
- APSB - GuardGunAPB_HG / GunAPB_HG
- PTM - GuardGunPM_HG / GunPM_HG
- UDP Compact - GuardGunUDP_HG / GunUDP_HG
- Rhino - GuardGunRhino_HG / GunRhino_HG
Pistolety maszynowe
- Bucket S-2 - GuardGunBucket_PP / GunBucket_PP
- Integral-A - GuardGunIntegral_PP / GunIntegral_PP
- M10 Gordon - GuardGunM10_HG / GunM10_HG
- Zubr-19 - GuardGunZubr_PP / GunZubr_PP
- Viper-5 - GuardGunViper_PP / GunViper_PP
Strzelby
- Boomstick - GuardGunObrez_SG / GunObrez_SG
- TOZ-34 - GuardGunTOZ_SG / GunTOZ_SG
- Saiga D-12 - GuardGunD12_SG / GunD12_SG
- M860 Cracker - GuardGunM860_SG / GunM860_SG
- SPSA-14 - GuardGunSPSA_SG / GunSPSA_SG
- RAM-2 - GuardGunRam2_SG / GunRam2_SG
Karabiny snajperskie
- Mark I EMR - GuardGunMark_SP / GunMark_SP
- VS Vintar - GuardGunGvintar_ST / GunGvintar_ST
- M701 Super - GuardGunM701_SP / GunM701_SP
- SVDM-2 - GuardGunSVDM_SP / GunSVDM_SP
- SVU-MK S-3 - GuardGunSVU_SP / GunSVU_SP
Karabiny maszynowe
- RPM-74 - GuardGunPKP_MG / GunPKP_MG
Specjalne
- Gauss Gun - GunGauss_SP
Wyżutnik rakiety
- RPG-7U - GunRpg7_GL
Broń z misji:
- Skif's Gun - Gun_SkifGun_HG
- Decider - Gun_Decider_AR
Broń (specjalna z nazwą):
- AKM-74S (Korshunov) - GunAK74_Korshunov_ST
- AKM-74S (Strelok) - GunAK74_Strelok_ST
- AR416 Monolith - Gun_RifleMonolith_AR - Deluxe Edition
- Clusterfuck - Gun_Sharpshooter_AR
- Combatant - Gun_Combatant_AR
- Drowned - Gun_Drowned_AR
- Grom S-15 - Gun_S15_AR
- Lullaby - Gun_Novator_AR - Ultimate Edition
- Partner - Gun_Partner_SR
- SA-U "Gabion" - Gun_Gabion_AR - Deluxe Edition
- SOFMOD - Gun_SOFMOD_AR
- Sotnyk - Gun_Sotnyk_AR
- Special - Gun_Silence_SMG
- Spitfire - Gun_Spitfire_SMG
- Trophy - Gun_Trophy_AR
- Unknown Stalker's AR416 - Gun_Unknown_AR
- Valik Lummox's AKM-74S - Gun_Lummox_AR
- Deadeye - Gun_Deadeye_HG
- Encourage - Gun_Encourage_HG
- Gambit - Gun_Krivenko_HG
- Labyrinth IV - Gun_ProjectY_HG
- PTM (Silenced) - Gun_Star_HG
- PTM Monolith - Gun_PistolMonolith_HG - Deluxe Edition
- Deadeye - Gun_Deadeye_HG
- Encourage - Gun_Encourage_HG
- Gambit - Gun_Krivenko_HG
- Labyrinth IV - Gun_ProjectY_HG
- PTM (Silenced) - Gun_Star_HG
- PTM Monolith - Gun_PistolMonolith_HG - Deluxe Edition
- Model Competitor - Gun_ModelSpecial_HG - Ultimate Edition
- Gangster - Gun_GStreet_HG
- Rat Killer - Gun_RatKiller_SMG
- Riemann - Gun_Logarithm_SMG - Deluxe Edition
- Shah's Mate - Gun_Shakh_SMG
- Spitter - Gun_Spitter_SMG
- Viper "Monolith" - Gun_SMGMonolith_SMG - Ultimate Edition
- "Margach D-12MT" - Gun_Margach_SG - Ultimate Edition
- M860 Monolith - Gun_ShotgunMonolith_SG - Deluxe Edition
- Predator - Gun_Predator_SG
- Reyka - Gun_Rail_SG
- Sledgehammer - Gun_Sledgehammer_SG
- Texan - Gun_Texas_SG
- Cavalier - Gun_Cavalier_SR
- "Hunter" - Gun_Zvirolov_SR - Deluxe Edition
- Lynx - Gun_Lynx_SR
- Merc - Gun_Merc_AR
- SVU-MK S-3 (Duga) - GunSVU_Sniper_Duga_SP
- Veteran - Gun_Veteran_AR
- Whip - Gun_Whip_SR
- Beast - GunPKP_Korshunov_MG
- Glutton - Gun_Tank_MG
- EM-1 - GunGauss_Scar_SP
Amunicja:
Karabiny
- 5.45x39mm PS - A545D - Regular
- 5.45x39mm PP - A545A - Armor-piercing
- 5.45x39mm MZHV-13 - A545E - Expansive
- 5.56x45mm M885 - A556D - Regular
- 5.56x45mm M995 - A556A - Armor-piercing
- 5.56x45mm HP - A556E - Expansive
- 5.56x45mm MK 262 - A556S - Flat
Pistolety
- .45 ACP FMJ - A045D - Regular
- .45 ACP AP - A045A - Armor-piercing
- .45 ACP HP - A045E - Expansive
- SMG/Pistol (PTM, APSB, Buket S-2)
- 9x18mm PST - A918D - Regular
- 9x18mm RG028 - A918A - Armor-piercing
- SMG/Pistol (Viper-5, Integral-A, Zubr-19)
- 9x19mm FMJ - A919D - Regular
- 9x19mm +P - A919A Armor-piercing
Strzelby
- 12x70mm Buckshot - A012D - Regular
- 12x76mm Slug - A012A - Armor-piercing
- 12x76mm Expanding Dart - A012E - Expansive
Karabiny snajperskie
- .308 W - A762NATOD - Regular
- .308 AP - A762NATOA - Armor-piercing
- .308 Match - A762NATOS - Flat7.62x54mm LPS - A762SniperD - Regular
- 7.62x54mm B-32 - A762SniperA - Armor-piercing
- 7.62x54mm 7N1 - A762SniperS - Flat9x39mm PA - A939D - Regular
- 9x39mm SP-6 - A939A - Armor-piercing
- 9x39mm PPE - A939E - Expansive
- 9x39mm SP-5 - A939S - Flat
Karabiny maszynowe
- 7.62x39mm PS - A762D - Regular
- 7.62x39mm BZ - A762A - Armor-piercing
- 7.62x39mm LAN - A762E - Expansive
Specjalne
- Gauss Cartridge - AGAHEDP - AHEDP (Two-0-Three Underbarrel Grenade Launcher)
- VOG-25 - AVOG (GP-25, Grom S-14)
- PG-7v - APG7V (RPG-7U)
Dodatki do broni:
Mocowane pod lufą
[AKM-74S]
- GP-25 - RU_GLaunch_1
[GP37, Kharod, M701 Super]
- Hoemaker-L - EN_BuckLaunch_1
[AR416, GP37, Kharod]
- Two-O-Three Underbarrel Grenade Launcher - EN_GLaunch_1
Lunety i kolimatory
[M10 Gordon, PSB, Buket S-2, Ram-2]
- Collimator Sight - EN_ColimScope_1
[Viper-5, Integral-A, AR416, GP37, Fora-221, Kharod, Dnipro, M860 Cracker, SPSA-14, Ram-2]
- Holographic Sight - EN_GoloScope_1
[Rhino, Integral-A, Fora-221, Kharod, Mark I EMR]
- RNBW 2x Scope - EN_X2Scope_1
[AR416, GP37, Fora-221, Grom S14, Kharod, Dnipro, M860 Cracker, Mark I EMR]
- ACOG 4x Scope - EN_X4Scope_1
[Mark I EMR]
- Storm Falcon 8x Scope - EN_X8Scope_1
[AKM-74U, Zubr-19, Grom S-14, Dnipro, RPM-74, Saiga D-12]
- Open Collimator Sight - RU_ColimScope_1
[Zubr-19, AS Lavina, Dnipro, Saiga D-12]
- PAO 2x Scope - RU_X2Scope_1
[AKM-74S, VS Vintar, AS lavina, SVU-MK S-3]
- PSO 4x Scope - RU_X4Scope_1
[VS Vintar]
- POS 8x Scope - RU_X8Scope_1
Tłumiki
[UDP Compact, M10 Gordon]
- Tactical Pistol Silencer - EN_Silen_1
[Viper-5, Integral-A]
- Pistol Silencer - EN_Silen_2
[AR416, GP37, Fora-221, Kharod]
- Assault Rifle Silencer - EN_Silen_3
[Mark I EMR, M701 Super]
- Sniper Rifle Silencer - EN_Silen_4
[PTM, APSB, Buket S-2, Zubr-19]
- Pistol Supressor - RU_Silen_1
[AKM-74U, AKM-74S, Grom S-14, Dnipro]
- Assault Rifle Supressor - RU_Silen_2
[SVDM-2, SVU-MK S-3]
- Sniper Rifle Supressor - RU_Silen_3
Magazynki
[AKM-74U, AKM-74S]
- Coupled AKM-74 Magazines - GunAK_MagPaired
[AKM-74S, Dnipro]
- High-Capacity AKM-74 Magazine - GunAK74_MagIncreased
[APSB]
- High-Capacity APSB Magazine - GunAPB_MagIncreased
[Buket S-2]
- High-Capacity Buket S-2 Magazine - GunBucket_MagIncreased
[Saiga D-12]
- High-Capacity Saiga D-12 Magazine - GunD12_MagIncreased
- Paired Saiga D-12 Magazine - GunD12_MagPaired
- Saiga D-12 Drum Magazine - GunD12_MagLarge
[Dnipro]
- Coupled Dnipro Magazines - GunDnipro_MagPaired
[Fora-221, Kharod]
- High-Capacity Fora-221 and Kharod Magazine - GunFora_MagIncreased
[Gauss Gun]
- High-Capacity Gauss Magazine - GunGauss_MagIncreased
[GP37]
- GP37 Drum Magazine - GunGP37_MagLarge
- High-Capacity GP37 Magazine - GunGP37_MagPaired
[Grom-14]
- High-Capacity Grom S-14 Magazine - GunGrim_MagIncreased
- Grom S-14 Drum Magazine - GunGrim_MagLarge
[VS Vintar]
- High-Capacity VS Vintar Magazine - GunGvintar_MagIncreased
[Integral-A]
- High-Capacity Integral-A Magazine - GunIntegral_MagIncreased
[Kharod]
- Paired Kharod Magazine - GunKharod_MagPaired
[AS Lavina]
- High-Capacity AS Lavina Magazine - GunLavina_MagIncreased
[M10 Gordon]
- High-Capacity M10 Magazine - GunM10_MagIncreased
[AR416]
- High-Capacity AR416 System Magazine - GunM16_MagIncreased
[Mark I EMR]
- High-Capacity Mark I Magazine - GunMark_MagIncreased
[RMP-74]
- Large RP-74 Ammo Box - GunPKP_MagIncreased
- Tank-Mounted RP-74 Ammo Box - GunPKP_MagLarge
[PTM]
- High-Capacity PTM Magazine - GunPM_MagIncreased
[SVU-MK S-3]
- High-Capacity SVU-MK S-3 Magazine - GunSVU_MagIncreased
[UDP Compact]
- High-Capacity UDP Magazine - GunUDP_MagIncreased
[Viper-5]
- High-Capacity Viper-5 Magazine - GunViper_MagIncreased
[Zubr-16]
- High-Capacity Zubr-16 Magazine - GunZubr_MagIncreased
Klucze:
Spalony las
- BurnedForest_Mist_Key_DoorOld
- BurntForest_X15_Key_Chest
- BurntForest_Cherevach_Key_Padlock
- BurntForest_FairyTaleCamp_Key_DoorNew
Cementownia
- CementPlant_ConcreteForest_Key_DoorNew
- CementPlant_IslandNearKopachi_Key_DoorNew
Kordon
- Cordon_Brainwasher_Key_Padlock
Zakłady chemiczne
- ChemicalPlant_RailwayCloset_Key_DoorOld
Wysypisko
- Garbage_DetentionCenter_Key_Padlock
- Garbage_Hlynka_Key_Chest
- Garbage_X18DressRoom_Key_Chest
Jupiter
- Jupiter_HlebZavod_Key_DoorNew
Malachit
- Malachite_X17_Key_DoorNew
Prypeć
- Pripyat_Polesie_Key_DoorNew
- Pripyat_Restoran_1_Key_DoorNew
- Pripyat_Restoran_2_Key_Chest
- PripyatCafe_Key_Chest
- Pripyat_Vysokopoverhivka_Teleport_Key_DoorNew
Czerwony las
- RedForest_Leshyna_Key_DoorNew
Rostok
- RostokKeyForDoor01
Dzika Wyspa
- WildIsland_Trestle_Key_Padlock
Jantar:
- Yantar_Agro_1_Key_DoorNew
- Yantar_Agro_2_Key_Chest
- YantarArgarFactoryKeyForDoor01
Pozostałe
- PromzonaArmyStorageKey
- Tamplate_Key_Chest
- Tamplate_Key_DoorNew
- Tamplate_Key_DoorOld
- Tamplate_Key_Padlock
Teleportacja
Teleportacja pozwala natychmiastowo przenieść się w dowolne miejsce na mapie. Komenda służąca do teleportacji to:
- XTeleportTo koordynaty
Poniżej prezentujemy listę współrzędnych najważniejszych osad (po pauzie):
- Zalisja - 404030.00, 546800.00, 650.00
- Hałda - 421200.00, 411620.00, 2150.00
- Dzika wyspa - 488370.00, 517500.00, 380.00
- Cementownia - 492050.00, 372900.00, 2200.00
- Wioska kotów - 447000.00, 653350.00, -2700.00
- Icarus - 608150.00, 599650.00, 3180.00
- Sułtańsk - 662880.00, 619000.00, 580.00
- Rostok - 317400.00, 415600.00, 350.00
- Zakłady Chemiczne - 307090.00, 515580.00, 750.00
- Malachit - 107550.00, 473500.00, 700.00