Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

STALKER 2 - poradnik do gry

STALKER 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

STALKER 2: Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons) STALKER 2 poradnik, solucja

W czasie misji Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons), Skif zinfiltruje bazę Straży. W czasie tego questa spotkacie się ponownie z pułkownikiem Korszunowem oraz dokonacie ważnego wyboru, który wpłynie na zakończenie gry.

Ostatnia aktualizacja: 30 grudnia 2024

Niebezpieczne relacje (Dangerous Liaisons) to misja głównego wątku STALKERa 2, w czasie której ostatecznie zadeklarujecie swój stosunek do Straży. Na tej stronie wyjaśniamy, jak dostać się do bazy wojskowej oraz jakie konsekwencje ma wybór w czasie rozmowy z Korszunowem.

Jak dostać się do bazy Straży?

Misja Niebezpieczne relacje rozpocznie się od razu po zaliczeniu zadania Subtelna materia (Subtle Matter). Udajcie się do bazy wojskowej wskazanej przez Striełoka. Znajduje się ona na północ od Malachitu.

  1. Jeżeli w misji Wróć na Hałdę (Back on the Slag Heap) poparliście Straż i otrzymaliście odznakę, możecie wejść głównym wejściem.
  2. Jeżeli nie posiadacie odznaki Straży, podejdźcie do południowej ściany placówki i przeskoczcie przez mur korzystając z zardzewiałych schodów.

Przejdźcie obok wraku helikoptera i zejdźcie po drabinie w jednym z szybów.

Otwórzcie stalowe drzwi przy pomocy dekodera.

Korytarz zaprowadzi Was na schody, gdzie będziecie musieli pokonać grupę Strażników.

Na piętrze znajdźcie pomieszczenie z komputerami i przejdźcie przez drzwi na klatkę schodową. Zaprowadzi Was ona do pomieszczenia sterującego. Wciśnijcie czerwony przycisk na pulpicie.

Wejdźcie do pomieszczenia z telewizorami i obejrzyjcie przerywnik.

Po sekcji fabularnej przejdźcie do następnego pomieszczenia, a następnie przejdźcie przez szyb wentylacyjny. Po otwarciu kolejnych drzwi, czeka na Was kolejna sekwencja fabularna.

Jakie są konsekwencje wyboru przy Korszunowie?

W czasie przerywnika filmowego, Skif zostanie obezwładniony przez oddział Strażników pod wodzą pułkownika Korszunowa. W czasie rozmowy z wojskowym staniecie przed wyborem, który zdefiniuje zakończenie gry.

  1. Wybierając opcję "Nie jestem twoim wrogiem" na stale zwiążecie się z frakcją Straży. Wybór ten nadpisuje wszystkie poprzednie decyzje związane z frakcjami i może być wybrany nawet jeżeli wcześniej walczyliście ze Strażą. Opcja ta skieruje Was bezpośrednio do zadania Granica (The Boundary) oraz zakończenia Straży.
  2. Wybierając ucieczkę, zablokujecie sobie możliwość zawarcia sojuszu oraz zakończenia gry po stronie Straży. Zakończenia Striełoka, Kajmanowa oraz Iskry wciąż pozostaną dla Was otwarte. Po zakończeniu obecnej misji, będziecie musieli wykonać dodatkowe zadanie - Ucieknij z klatki (Escape from the Cage).

Niezależnie od wybranej opcji, po zakończonej rozmowie misja dobiegnie końca.

Więcej na temat opisu przejścia:

  1. Lista wszystkich misji.