STALKER 2: Pościg za duchami (Chasing Ghosts) STALKER 2 poradnik, solucja
Pościg za duchami (Chasing Ghosts) to misja głównego wątku STALKER 2, w której ruszycie tropem sabotażystów z Dzikiej Wyspy. Na tej stronie solucji podpowiemy Wam, jak znaleźć klucz do Azumutu oraz jak pokonać snajpera na wiezy.
Ostatnia aktualizacja: 2 grudnia 2024
W czasie misji Pościg za duchami (Chasing Ghosts) Waszym zadaniem będzie wytropienie i zneutralizowanie sabotażystów działających na szkodę frakcji Południa z Dzikiej Wyspy. Z tej strony poradnika dowiecie się gdzie znaleźć klucz do kryjówki buntowników oraz jak ich pokonać. Pokażemy Wam również, gdzie umieścić znalezioną zadanie wcześniej cewkę.
Gdzie znaleźć klucz do Azymutu?
Zadanie Pościg za duchami otrzymacie od razu po zakończeniu misji Gorący trop (Hot on a Trail).
Udajcie się do stacji Azymut. Znajduje się ona na południowy-wschód od bazy Południa. Zaprowadzi Was tam wąskie przejście prowadzące przez stary wrak. Uważajcie na znajdujące się po drodze anomalie.
Klucz do piwnic znajduje się przy ciele leżącym obok schodów na dziedzińcu. Zbierzcie go, a następnie zejdźcie wspomnianymi schodami w dół.
Gdzie znaleźć kartę dostępu do Azymutu?
Przedzierajcie się przez liniową serię tuneli. Znajdujący się tam żołnierze będą wobec Was agresywni i otworzą do ogień, gdy tylko Was zauważą.
Przy zwłokach obok drabiny znajdziecie kartę dostępu. Zabierzcie ją, a następnie wespnijcie się na powierzchnię.
Jak pokonać snajpera?
Zaraz po wyjściu na zewnątrz zostaniecie ostrzelani przez snajpera z pobliskiej wieży. Szybko znajdźcie schronienie za jakąś przeszkodą.
Możecie spróbować zestrzelić strzelca z odległości, jeżeli posiadacie odpowiednią broń.
Szybko przemknijcie przez otwarty teren i wejdźcie do wieży (drzwi na prawo). W pierwszym pomieszczeniu uważnie patrzcie pod nogi - rozstawione są tutaj pułapki.
Zeskanujcie kartę w czytniku obok komputera.
Udajcie się po schodach na sam szczyt wieży. Jeżeli nie zabiliście snajpera, czeka Was bliska konfrontacja. Ostatni etap wspinaczki postarajcie się pokonać jak najszybciej.
Porozmawiajcie ze snajperem Fomą. Po zakończonym dialogu możecie dobić lub zostawić rannego mężczyznę. Wybór ten nie ma wpływu na dalszą fabułę.
Wróćcie do pomieszczenia i zainstalujcie cewkę w latarni.
Następnie udajcie się na dach i aktywujcie maszynerię. Po krótkiej rozmowie z Włóczęgą przez radio, misja dobiegnie końca.
Więcej na temat opisu przejścia: