Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

STALKER 2 - poradnik do gry

STALKER 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

STALKER 2: Ciężka pobudka (A Tough Awakening) STALKER 2 poradnik, solucja

Ciężka pobudka (A Tough Awakening) to druga misja głównego wątku STALKERa 2. Z tej strony dowiecie się jak wykorzystać śruby przeciwko anomaliom, kim jest Richter, jaka droga do Zalisji jest najbezpieczniejsza oraz co powinniście zrobić w samej osadzie.

Ostatnia aktualizacja: 22 listopada 2024

Po wydarzeniach z prologu Skif znajdzie się w dość nieciekawej sytuacji. Pozbawiony skanera oraz większości ekwipunku bohater będzie musiał ruszyć tropem niejakiego Spawacza, by odzyskać to, co do niego należy. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak ukończyć zadanie Ciężka pobudka (A Tough Awakening) oraz jak dostać się do osady Zalisja.

Jak dezaktywować anomalie?

Misja Ciężka pobudka rozpocznie się zaraz po prologu i ekranie tytułowym gry. Skif obudzi się pośrodku pola, otoczony niebezpiecznymi anomaliami grawitacyjnymi. Z pomocą przyjdzie Wam niejaki Richter, który wręczy Wam metalową śrubę. Możecie wybrać ją z koła wyboru broni.

Metalowe śruby służą do wykrywania i neutralizowania anomalii. Rzucajcie nimi przed siebie, by wzbudzać anomalie z bezpiecznej odległości i tym czasowo je dezaktywować. Bezpieczne okienko trwa tylko kilka sekund, więc nie zwlekajcie.

Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie