Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

STALKER 2 - poradnik do gry

STALKER 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

STALKER 2: Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals) STALKER 2 poradnik, solucja

Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals) to długie i rozbudowane zadanie w STALKER 2. Z tej strony dowiecie się, do kogo warto iść po informacje związane ze Spawaczem, jak znaleźć Cymbała oraz jak wejść do silnie strzeżonej Sfery.

Ostatnia aktualizacja: 29 listopada 2024

Za siedmioma pieczęciami (Behind Seven Seals) to długie i wieloczęściowe zadanie głównego wątku. Związane jest z poszukiwaniami niejakiego Spawacza, który może wiedzieć coś więcej na temat skradzionego skanera. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak odszukać szemranego technika oraz jak wydobyć z niego informacje.

Od kogo zdobyć informacje na temat Spawacza?

Zadanie Za siedmioma pieczęciami otrzymacie zaraz po przybyciu do Zalisji i zakończeniu zadania Ciężka pobudka. Porozmawiajcie z barmanem Czarownikiem, stojącym za ladą w zielonym budynku baru.

Przy okazji rozmowy, spytajcie Czarownika o możliwą pracę. Jeżeli pomożecie pozbyć się bandytów w prostym zadaniu Dłużnik Czarownika, to otrzymacie bardzo dobry karabin z lunetą.

Spytany o Spawacza, skieruje Was do jednej z dwóch osób:

  1. Możecie pójść do starszego mężczyzny o pseudonimie Tatko. Mieszka on w niewielkim domku we wschodniej części miasta. Ma łagodne usposobienie i znany jest z pomagania niedoświadczonym stalkerom.
  2. Alternatywą jest pójście do kapitana Zotova. Przywódca okolicznych strażników gotowy jest na wyjawienie pewnych informacji w zamian za przysługę. Straż rezyduje w dużym budynku, w zachodniej części miasta.

Wybór jednego z informatorów delikatnie zmieni kształt całego zadania. Jeżeli zdecydujecie się na wybranie jednego z nich, nie będziecie mogli pozyskać informacji od drugiego. W tym opisie przejścia skupimy się na zdobyciu informacji z pomocą Tatka.

Wejdźcie do ceglanego domu we wschodniej części osady (obok warsztatu technika). W środku spotkacie Richtera oraz Tatka. Mężczyźni zgodzą się wyjawić Wam informacje na temat Spawacza, ale wcześniej potrzebować będą pomocy w aktywowaniu okolicznych anten i zlokalizowaniu niejakiego Cymbała.

Igła w stogu siana

Po rozmowie z Richterem i Tatkiem otrzymacie zadanie Igła w stogu siana (A Needle in a Haystack). W jej trakcie ruszycie tropem Cymbała. Wykonanie tej misji jest konieczne, by móc pchnąć dalej misję Za siedmioma pieczęciami. Dokładny opis przejścia questu Igła w stogu siana znajdziecie na osobnej stronie naszego poradnika. Polecamy Wam się z nią zapoznać, a następnie wrócić tutaj.

Zostało jeszcze 76% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie