STALKER 2: Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day) STALKER 2 poradnik, solucja
Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day) to misja wątku głównego STALKERa 2, ekskluzywna dla ścieżki Iskier. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak dotrzeć do fabryki Promin, gdzie znaleźć wszystkie dyktafony oraz jak otworzyć zakodowane drzwi w fabryce.
Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2024
W misji Narodziny nowej ery (Dawn of a New Day) Waszym zadaniem będzie aktywowanie emitera, który pomoże Wam w czasie szturmu na radar Duga. Z tej strony poradnika dowiecie sie, jak znaleźć wejście do fabryki CDM Promin, skąd wziąć kod do otworzenia pancernych drzwi oraz jak uciec z niebezpiecznej placówki.
- Jak dostać się do fabryki CDM Promin?
- Jak uruchomić generator fabryki?
- Jak otworzyć zakodowane drzwi?
- Jak uciec z fabryki?
Jak dostać się do fabryki CDM Promin?
Opisywana na tej stronie misja jest ekskluzywna dla ścieżki Iskier. Otrzymacie ją tylko jeżeli poparliście południowców w zadaniu Myślenie życzeniowe (Wishful Thinking).
Zadanie Narodziny nowej ery rozpocznie się od razu po zakończeniu misji Niewidzialne zagrożenie (An Invisible Threat). Udajcie się do niewielkiego pomieszczenia w bazie Iskier w Rostoku i porozmawiajcie z technikiem. Otrzymacie od niego emiter, który będziecie musieli zainstalować w fabryce Promin.
Fabryka znajduje się na południowy-zachód od Rostoku, w regionie Zakładów chemicznych. Na miejsce bez problemu dojdziecie utwardzoną drogą.
Wejście do placówki znajduje się w kraterze, obok pola anomalii. Wskoczcie do środka przez dziurę w ziemi.
Jak uruchomić generator fabryki?
Podążajcie wzdłuż korytarzy. Uważajcie na grasujące w lokacji zmutowane gryzonie.
W pomieszczeniu z czerwonymi ścianami skręćcie drzwiami na lewo, by trafić do pomieszczenia kontrolnego. Podnieście dyktafon z pulpitu.
Wejdźcie do korytarza oświetlonego czerwoną lampką i zeskoczcie przez dziurę w podłodze.
Wchodząc do kolejnego pomieszczenia, dezaktywujcie pułapkę. Podnieście dyktafon z biurka, a następnie wejdźcie do szybu wentylacyjnego.
Na konsoli sterującej w następnym pokoju znajdziecie trzeci dyktafon. Zaraz obok znajduje się główny włącznik generatora. Aktywujcie go.
Zamknięte wcześniej drzwi będzie można teraz otworzyć. Przejdźcie przez otwarte, stalowe wrota w korytarzu z dziurą w suficie.
Wróćcie na wyższe piętro po drobinie znajdującej sie za kratami.
Jak otworzyć zakodowane drzwi?
Rozbrójcie pułapkę w pustej framudze. Przy zwłokach, na biurku znajdziecie ostatni dyktafon. Wiadomość głosowa zawiera informacje na temat kodu do zamkniętych drzwi.
W kolejnym korytarzu czeka na Was walka z Burerem. Po pokonaniu mutanta skręćcie w prawo. Wrócicie do pomieszczenia, w którym znaleźliście pierwszy dyktafon.
Wpiszcie kod do drzwi. Kod z dyktafonu to 1976.
Jak uciec z fabryki?
Podejdźcie do maszyny na środku sali i zainstalujcie w niej emiter. Następnie opuśćcie pomieszczenie.
Przeciwko Wam wysłany zostanie spory oddział Strażników. Przygotujcie się na dużo walki.
Przedzierajcie się przez kolejne pomieszczenia, kierując się cały czas schodami w górę.
Po dotarciu na powierzchnię, szybko opuśćcie teren fabryki. Po oddaleniu się na bezpieczną odległość, przez radio skontaktuje się z Wami Szrama. Zadanie zostanie zaliczone.
Więcej na temat opisu przejścia: