STALKER 2: Czy zabijać Kwaszkę? Promyk nadziei (A Sign of Hope) STALKER 2 poradnik, solucja
Przebywając w bazie Południowców natraficie na poboczny quest Promyk nadziei (A Sign of Hope). Na tej stronie podpowiemy Wam, jak dostać się na dach bazy oraz czy zabić znajdującego się tam południowca zombie.
Ostatnia aktualizacja: 28 listopada 2024
Wizytując u byłych monolitowców przy okazji misji Gorący trop (Hot on a Trail), możecie aktywować ciekawe zadanie - Promyk nadziei (A Sign of Hope). Na tej stronie poradnika pokażemy Wam jak je aktywować, w jaki sposób najłatwiej dostać się na szczyt anteny, co zrobić z zombie na dachu oraz jak otrzymać od profesora nowy, lepszy skaner artefaktów.
Jak aktywować zadanie Promyk nadziei?
Gdy w czasie wykonywania głównego wątku traficie do bazy na Dzikiej Wyspie, spotkacie tam niejakiego Łodoczkę. Profesor zamieszkuje duży, stalowy bunkier na południowy-wschód od głównej bazy.
W czasie jednej z rozmów możecie zapytać, co go trapi. Starzec opowie Wam wtedy historię niejakiego Kwaszki, który aktywował antenę na dachu bazy, co zmieniło go w bezmyślnego zombie.
Profesor poprosi Was o pomoc w wyłączeniu anteny i zakończeniu cierpień Kwaszki.
Jak dostać się do anteny?
Naszym zdaniem, najprostsza droga do anteny prowadzi naokoło budynku. Obejdźcie kompleks od wschodniej strony, a następnie wejdźcie do pomieszczenia z rurami.
Wejdźcie po desce do klatki schodowej, a następnie rurami przeskoczcie na drugą stronę pomieszczenia.
Na zewnątrz, obejdźcie budynek. Znajdziecie się pod wieżą anteny (choć nie tej, którą musicie dezaktywować).
Wejdźcie na wieżę, a następnie przeskoczcie na budynek. Jeżeli nie chcecie uśmiercać Kwaszka, szybko wejdźcie po drabinie znajdującej się na lewo. W przeciwnym wypadku możecie zabić południowca-zombie.
Dezaktywujcie antenę ciągnąc za dźwignię. Możecie ostrożnie zejść z dachu zeskakując ze schodów po lewej stronie.
Wróćcie do profesora i zdajcie raport z misji.
Zabijać czy oszczędzić zombie?
W czasie wspinaczki na dach, skontaktuje się z Wami jeden z mieszkańców wyspy. Chors poprosi Was o oszczędzenie życia Kwaszki twierdząc, że wciąż jest nadzieja na ocalenie go.
- Jeżeli zdecydujecie się zabić Kwaszka, ani profesor, ani kontaktujący sie przez radio Chors nie będą chować do Was urazy. W nagrodę za wykonane zadanie, otrzymacie od profesora nowy, lepszy od podstawowego skaner artefaktów.
- Jeżeli oszczędzicie zombie na dachu, profesor wciąż wręczy Wam skaner. Dodatkowo, możecie pójść do Chorsa (znajduje się w bazie), który wręczy Wam dodatkową nagrodę w postaci kuponów.