Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

STALKER 2 - poradnik do gry

STALKER 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

STALKER 2: Kuźnia postępu (The Forge of Progress) STALKER 2 poradnik, solucja

W zadaniu Kuźnia postępu (The Forge of Progress) zajmiecie się problemem anomali w laboratorium na terenie IBAOC. Na tej stronie podpowiemy Wam jak dostać się do wnętrza placówki oraz jak rozwiązać zagadki z przyciskami oraz zaworami.

Ostatnia aktualizacja: 12 grudnia 2024

Kuźnia postępu (The Forge of Progress) to część głównego wątku STALKERa 2. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak dostać się do laboratorium kryptobiologicznego, jak rozwiązać zagadki znajdujące się wewnątrz oraz jak rozwiązać problem spontanicznych anomalii.

Jak wejść do laboratorium kryptobiologicznego?

Zadanie Kuźnia postępu aktywuje się automatycznie po rozmowie z doktorem Dalinem, pod koniec misji Zaległa wizyta (A Long Overdue Visit).

Wyjdźcie z budynku instytutu przez szklane drzwi na dziedziniec, a następnie skierujcie się w prawo. Po krótkim spacerze dotrzecie do laboratorium (budynek z okrągłą anteną).

W środku, porozmawiajcie z doktorem Krywenko. Poleci Wam dostać się na niższy poziom przy pomocy szybu wentylacyjnego.

Skorzystajcie ze schodów naprzeciwko wejścia do budynku. Przejdźcie przez pomieszczenie z maszynami, a następnie wyjdźcie na zewnątrz przez drzwi na końcu korytarza.

Zejdźcie po drabinie, a następnie wejdźcie do niewielkiego budynku.

Zniszczcie deski blokujące zejścia do systemu wentylacji.

Zejdźcie po schodach w cylindrycznym pomieszczeniu i wejdźcie do rury, która zaprowadzi Was do kolejnej części kompleksu.

W pomieszczeniu z parującymi rurami zaatakuje Was horda szczurów. Szybko ewakuujcie się po drabinie i rzućcie granat, by pozbyć się zagrożenia.

Więcej na temat rojów gryzoni i sposobów radzenia sobie z nimi znajdziecie na stronie Jak walczyć ze szczurami?.

Po przeciwnej stronie pomieszczenia znajdziecie drabinę zablokowaną kłódką. Strzelcie w zamek, a następnie wejdźcie na górę.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie