Węgry - Miasto (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Battlefield Assassins ( 37 ) - Jest to bardzo silna jednostka piechoty. Dysponuje silnym atakiem (17) i równie silną obroną (17). Niestety można ją zwerbować dopiero po wybudowaniu Gildii Skrytobójców.
Hussars ( 34 ) - Stosunkowo silna jazda. Dysponuje przyzwoitym atakiem (13), silną szarżą (6) i ponadprzeciętną obroną (15). Dostępna po wzniesieniu murów wyższego poziomu.
Merchant Cavalry Militia ( 24 ) - Jest to średnia jednostka jazdy, której atutami są dobra obrona (15) i niski koszt rekrutacji (370). Wojska te są strażą ochroną kupców i można je werbować dopiero po wybudowaniu gildii kupców.
Knights Templars ( 39 ) - Jest to jedna z najsilniejszych jednostek konnych, jakimi dysponuje ta nacja. Jej atutami są: maksymalna szarża, dobra siła ataku (14) i solidna siła obrony (17). Minusem wysoki koszt werbunku (880). Jest jednostka krucjatowa.
Knights Hospitaller ( 39 ) - Jest to jednostka o identycznych parametrach jak Knights Templars.