Mauretania - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Desert Cavalry ( 19 ) - Jest to lekka jazda. Nie wyróżnia się niczym specjalnym, poza możliwością ataku konwencjonalnego i ostrzału z łuku. Idealna do ostrzeliwania wroga w trybie "strzelającego kręgu".
Arab Cavalry ( 26 ) - Jest to główna jazda arabska. Mimo całkiem zadowalającej obrony (13), zawodzi niskim atakiem (9) i szarżą.
Granadine Jinetes ( 24 ) - Jest to jazda o parametrach niemal identycznych jak Arab Cavalry. Jedyną różnicą jest możliwość miotania oszczepów. Nie warta większej uwagi.
Granadine Lancers ( 30 ) - Jest przeciętna jednostka konna. Przyzwoitą obronę (14) umniejsza niski atak (10). Pewnym atutem jest dosyć wysoka szarża (6).
Christian Guard ( 37 ) - Jest to najsilniejsza z jednostek z konnymi, jakimi dysponuje Mauretania. Zadowalający atak (13) podparty jest maksymalną szarżą (8) i solidną obroną (16). Minusem jest mała dostępność.
Tuareg Camel Spearmen ( 26 ) - Jest to ciekawa jednostka złożona z włóczników na wielbłądach. Mimo średniego ataku (11) i obrony (10), może okazać się przydatna ze względu na premię w postaci straszenia koni. Niestety wadą i to sporą jest wysoki koszt utrzymania.