Egipt - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Desert Cavalry ( 19 ) - Jest to lekka jazda. Nie wyróżnia się niczym specjalnym, poza możliwością ataku konwencjonalnego i ostrzału z łuku. Idealna do ostrzeliwania wroga w trybie "strzelającego kręgu".
Arab Cavalry ( 26 ) - Jest to główna jazda arabska. Mimo całkiem zadowalającej obrony (13), zawodzi niskim atakiem (9) i szarżą.
Mamluk Archers ( 27 ) - Jest to zrównoważona jednostka łuczników konnych, zdatna też do ataku konwencjonalnego (po 8). Jej cechą charakterystyczną jest duża obrona (15). Głównym przeznaczeniem tej jednostki jest atak ze strzelającego kręgu.
Mamluks ( 31 ) - Jest to solidna jednostka konna, którą z powodzeniem można używać na froncie. Przyzwoity atak (11), przyzwoita szarża (5), ponadprzeciętna obrona (15).
Royal Mamluks ( 36 ) - Jest to ulepszona wersja jednostki Mamluks. Wyższy atak (14), nieco wyższa obrona (17), ale i bardzo wysoki koszt werbunku (1050).