Ruś - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Kazaks ( 11 ) - Są to typowi łucznicy konni. Ich głównym przeznaczeniem jest prowadzenie działań podjazdowych i ataków w trybie "strzelającego kręgu".
Boyars Sons ( 25,5 ) - Jest to ulepszona jednostka Cossack Cavalry. Charakteryzuje się zadawalającą siłą obrony (14).
Druzhina ( 31 ) - Jest to solidna jednostka konna. Stosunkowo niski atak (11) rekompensowany jest przez solidną obronę (15). Ogólnie rzecz biorąc parametry zbliżone są do Mailed Knights.
Dvor Cavalry ( 30,5 ) - Jest to ulepszona wersja jednostki Boyars Sons. Może atakować zarówno konwencjonalnie (11) jak i przy pomocy łuków (10). W zestawieniu z silną obroną (16) stanowi kwintesencję jednostek konnych Rusi.
Tsars Guard ( 38 ) - Jest to jedyna jednostka konna Rusi, którą można nazwać ciężką jazdą. W kontekście całej gry plasuje się w górze stawki. Jej wadą jest mała dostępność i wysoki koszt utrzymania, a także werbunku.
Peasant Archers ( 5,5 ) - Jest to podstawowa jednostka łucznicza. Niska siła rażenia i niewielka siła obrony to cechy, które sprawiają, iż nie warto się nią interesować.