Sycylia - Miasto (2) | Nacje w Medieval II poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Knights Templars ( 39 ) - Jest to jedna z najsilniejszych jednostek konnych, jakimi dysponuje ta nacja. Jej atutami są: maksymalna szarża, dobra siła ataku (14) i solidna siła obrony (17). Minusem wysoki koszt werbunku (880). Jest jednostka krucjatowa.

Knights Hospitaller ( 39 ) - Jest to jednostka o identycznych parametrach jak Knights Templars.

Catapult ( 50,5 ) - Jest to podstawowa jednostka oblężnicza. Przyzwoita siła rażenia przeciwko jednostkom, ale niska przeciwko budynkom (30). Atutem jest niski koszt utrzymania (150).

Trebuchet ( 80,5 ) - Jest to najsilniejsza z jednostek oblężniczych przed wdrożeniem prochu. Dysponuje bardzo dużą siłą rażenia przeciwko budynkom (90). Wadą jest wysoki koszt utrzymania (250).

Ballista ( 40,5 ) - Jest to broń oblężnicza specjalizująca się w likwidowaniu piechoty. Użycie, co najmniej 5 balist przeciwko armii, która musi podejść do jednostek gracza może skończyć się poważnym osłabieniem, co silniejszych oddziałów wroga.

Galley ( 16 ) - Jest okręt bardziej transportowy niż wojenny. Mała siła ataku i obrony czynią go łatwym celem dla silniejszych jednostek wroga.

War Galley ( 25 ) - Jest to okręt wojenny średniej klasy. Idealny do zadań eskortowych względem okrętów klasy Cog.
