Turcja - Miasto (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Sipahis ( 26,5 ) - Są to konni łucznicy. Ich cechą charakterystyczną jest silna obrona (15). Aby ich zwerbować należy wybudować budynek z sekcji "Horse Racing".

Turkomans ( 16,5 ) - Jest to lżejsza wersja oddziału Sipahis. Szybsi, ale i mniej efektywni na polu bitwy.

Catapult ( 50,5 ) - Jest to podstawowa jednostka oblężnicza. Przyzwoita siła rażenia przeciwko jednostkom, ale niska przeciwko budynkom (30). Atutem jest niski koszt utrzymania (150).

Trebuchet ( 80,5 ) - Jest to najsilniejsza z jednostek oblężniczych przed wdrożeniem prochu. Dysponuje bardzo dużą siłą rażenia przeciwko budynkom (90). Wadą jest wysoki koszt utrzymania (250).

Ballista ( 40,5 ) - Jest to broń oblężnicza specjalizująca się w likwidowaniu piechoty. Użycie, co najmniej 5 balist przeciwko armii, która musi podejść do jednostek gracza może skończyć się poważnym osłabieniem, co silniejszych oddziałów wroga.

Dhow ( 11 ) - Jest to lekki okręt wojenny, przydatny bardziej do celów transportowych niż wojennych. Jest on porównywalny do popularnego okrętu klasy Cog.

War Galley ( 25 ) - Jest to okręt wojenny średniej klasy. Idealny do zadań eskortowych względem okrętów klasy Dhow.
