Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Turcja - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Turkish Horse Archers ( 11 ) - Jednostka lekkich konnych łuczników, specjalizujących się w ostrzale z kręgu.

Turkomans ( 16,5 ) - Jest to lżejsza wersja oddziału Sipahis - Turcja - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Turkomans ( 16,5 ) - Jest to lżejsza wersja oddziału Sipahis. Szybsi, ale i mniej efektywni na polu bitwy.

Sipahis ( 26,5 ) - Są to konni łucznicy zdatni też do ataku konwencjonalnego - Turcja - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Sipahis ( 26,5 ) - Są to konni łucznicy zdatni też do ataku konwencjonalnego. Ich cechą charakterystyczną jest silna obrona (15).

Sipahi Lancers ( 31 ) - Przeciętna w skali gry, ale i zarazem solidna jazda - Turcja - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Sipahi Lancers ( 31 ) - Przeciętna w skali gry, ale i zarazem solidna jazda. Jedna z głównych jednostek tej nacji.

Qapukulu ( 37 ) - Ciężka jazda - Turcja - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Qapukulu ( 37 ) - Ciężka jazda. Średni atak (13), przyzwoita szarża (6) i solidna obrona (18). Minusem jest wysoki koszt werbunku (1100) i słaba dostępność.

1 - Turcja - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry