Mauretania - Miasto (1) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Town Militia ( 14 ) - Jest to typowa jednostka miejska idealna do pilnowania porządku. Koszt utrzymania rzędu 125 florinów nie czyni jej jednak najlepszą z jednostek do garnizonu miejskiego. Tak czy siak produkuje się szybko, miło i przyjemnie. Na froncie będzie zwykłym mięsem armatnim.

Spear Militia ( 14 ) - Jest to jednostka minimalnie lepsza niż Town Militia. Dysponuje włóczniami, premią przeciwko kawalerii i mogą formować schiltrom. Do garnizonu miejskiego warto wybrać tańszą jednostkę. Na front są natomiast za słabi.

Crossbow Militia ( 16,5 ) - Jest to silna jednostka miejska, wyposażona w kusze. Można jej użyć zarówno do obrony miasta, jak i na froncie. Dzięki niskiemu kosztowi utrzymania (100) idealnie sprawdza się jako typowa jednostka pilnująca porządku w mieście.

Urban Militia ( 31 ) - Jest to solidna jednostka piechoty, którą śmiało można skierować na front. Umiarkowana siła ataku (11) niwelowana jest przez silną obronę (18) i niski koszt utrzymania (125).

Christian Guard ( 37 ) - Jest to solidna jednostka jazdy, którą z powodzeniem można byłoby używać na polu bitwy. Minusem jest jednak to, iż można ją zwerbować dopiero po wybudowaniu Huge Walls.

Arab Cavalry ( 26 ) - Jest to lekka jezda. Z racji niskiego ataku i szarży nie warta większej uwagi.
