Dania - Zamek (1) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Huscarls (31) - Jest to solidna jazda, której atutem jest szybka dostępność. Średni atak (11) i niewielka szarża (4) rekompensowane są dostępnością już z poziomu koszar przypisanych do Castle (Zamku) i solidną obroną (15).
Scouts (21) - Jest to lekka jazda, która dysponuje nikłą siłą ataku (7) i niezbyt silną obroną (11).
Feudal Knights ( 32 ) - Niezbyt udana jednostka konna. Silniejsza od Huscarls tylko pod względem szarży. Jest przy tym droższa i mniej podatna na rozkazy. Nie polecałbym.
Chivalric Knights ( 38 ) - Jest to silna jednostka konna. Siła ataku to 13 przy maksymalnej szarży 8. Obrona to 17. Z racji wysokiego kosztu werbunku nie należy z nią eksperymentować przy niskich wpływach. W przypadku dużych wpływów można pokusić się o modernizację armii.
Peasants ( 8 ) - Jest to jednostka sformowana z chłopów po podstawowym przeszkoleniu wojskowym. Słaba pod każdym względem.
Viking Raiders (14,5) - Jest to lekka jednostka piechoty. Nie zachwyca ani atakiem, ani obrona. Z racji dużej liczebności (75) i niskiego kosztu werbunku można jej używać w dużych grupach, gdy nie ma innego wyboru.