Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Milan - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Mailed Knights ( 30 ) - Jest to standardowa jednostka konna dla większości nacji w Medie 2. Niezbyt duża siła ataku (10) rekompensowana jest przez przyzwoitą szarżę (6) i dobrą obronę (14). Dzięki temu, iż można ją zwerbować już na początku gry, jest ona najczęściej spotykaną jednostką konną na polach bitew.

Mounted Sergeants ( 26 ) - Lekka jednostka konna - Milan - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Mounted Sergeants ( 26 ) - Lekka jednostka konna. Siła ataku i obrony niższa od Mailed Knights. Nie jest też w stanie formować klina. Nie warto w nią inwestować.

Feudal Knights ( 32 ) - Niezbyt udana jednostka konna - Milan - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Feudal Knights ( 32 ) - Niezbyt udana jednostka konna. Jedyna różnica względem Mailed Knights to wyższa o 2 oczka obrona i mniejsza podatność na rozkazy. Na dodatek jest droższa w werbunku. Nie warto tracić na nią florinów.

Men At Arms ( 30 ) - Całkowicie bezużyteczna jednostka konna - Milan - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Men At Arms ( 30 ) - Całkowicie bezużyteczna jednostka konna. Wysoka szarża (7) na nic zdaje się przy ataku 8. Trudno powiedzieć po co powstała, ale nie opłaca się w nią inwestować.

Knights Templars ( 39 ) - Jest to jedna z najsilniejszych jednostek konnych, jakimi dysponuje ta nacja - Milan - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry

Knights Templars ( 39 ) - Jest to jedna z najsilniejszych jednostek konnych, jakimi dysponuje ta nacja. Jej atutami są: maksymalna szarża, dobra siła ataku (14) i solidna siła obrony (17). Minusem wysoki koszt werbunku (880). Jest jednostka krucjatowa.

1 - Milan - Zamek (2) | Nacje w Medieval II Total War - Medieval II: Total War - poradnik do gry