Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego - Zamek (2) | Nacje w Medieval II poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Mounted Sergeants ( 26 ) - Lekka jednostka konna. Siła ataku i obrony niższa od Mailed Knights. Nie jest też w stanie formować klina. Nie warto w nią inwestować.

Mailed Knights ( 30 ) - Jest to standardowa jednostka konna dla większości nacji w Medie 2. Niezbyt duża siła ataku (10) rekompensowana jest przez przyzwoitą szarżę (6) i dobrą obronę (14). Dzięki temu, iż można ją zwerbować już na początku gry, jest ona najczęściej spotykaną jednostką konną na polach bitew.

Feudal Knights ( 32 ) - Niezbyt udana jednostka konna. Jedyna różnica względem Mailed Knights to wyższa o 2 oczka obrona i mniejsza podatność na rozkazy. Na dodatek jest droższa w werbunku. Nie warto tracić na nią florinów.

Imperial Knights ( 34 ) - Jest to bezużyteczna jednostka konna, różniąca się od Feudal Knights wyłącznie strukturą obrony. Parametry są identyczne. W praktyce nie warto tracić na nią czasu.

Gothic Knights ( 36 ) - Najsilniejsza z jednostek konnych, jakimi dysponuje ta nacja. Jednakże bez większych rewelacji. Siła ataku to zaledwie (13). Dodatkowo maksymalna szarża (8) i obrona rzędu 15 (10 punktów na pancerz). Biorąc pod uwagę koszt werbunku w wysokości 1000 florinów i utrzymania w wysokości 320 florinów, jednostka nie warta jest zachodu.

Peasant Archers ( 5,5 ) - Jest to podstawowa jednostka łucznicza. Niska siła rażenia i niewielka siła obrony to cechy, które sprawiają, iż nie warto się nią interesować.
