Egipt - Miasto (1) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Archer Militia ( 5,5 ) - Jedna z najgorszych jednostek łuczniczych dostępnych w grze. Atutem jest niski koszt utrzymania. Z tego też powodu jednostka ta idealnie pasuje do garnizonów miejskich. Na froncie nie ma żadnych szans.
Spear Militia ( 14 ) - Żołnierze z tego oddziału dysponują włóczniami, premią przeciwko kawalerii i mogą formować schiltrom. Do garnizonu miejskiego warto wybrać tańszą jednostkę. Na front są natomiast za słabi.
Saracen Militia ( 24 ) - Jest to jednostka włócznicza o niskiej sile ataku i wysokiej sile obrony. Idealna do blokowania wyłomów w fortyfikacjach. Od biedy do zastosowania także na froncie.
Halberd Militia ( 18 ) - Jest to stosunkowo silna jednostka miejsca. Jej minusem jest wysoki koszt utrzymania.
Tabardariyya ( 37 ) - Jest to jedna z niewielu jednostek toporniczych występujących w grze. Bardzo duża siła ataku (20) niestety niewielka obrony (11). W dużych ilościach potrafi być bardzo niebezpieczna.
Halberd Militia ( 18 ) - Jest to jednostka wyposażona w długie halabardy. Specjalizuje się w walce z jednostkami konnymi. Ze względu na niskie parametry bojowe jej wartość na polu bitwy jest jednak znikoma.
Hashashim ( 42 ) - Jest to potężna jednostka piechoty. Jedna z najsilniejszych w grze. Dysponuje doskonałym atakiem (17) i wyborną obroną (22). Niestety jest dostępna dopiero po wybudowaniu Gildii Hashashimów.