Sycylia - Zamek (2) | Nacje w Medieval II poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Mailed Knights ( 30 ) - Jest to standardowa jednostka konna dla większości nacji w Medie 2. Niezbyt duża siła ataku (10) rekompensowana jest przez przyzwoitą szarżę (6) i dobrą obronę (14). Dzięki temu, iż można ją zwerbować już na początku gry, jest ona najczęściej spotykaną jednostką konną na polach bitew.

Mounted Sergeants ( 26 ) - Lekka jednostka konna. Siła ataku i obrony niższa od Mailed Knights. Nie jest też w stanie formować klina. Nie warto w nią inwestować.

Norman Knights ( 36 ) - Bardzo sympatyczna jednostka konna. Łączy w sobie przyzwoity atak (13), szarzę (6) i obronę (17). Jedna z najbardziej uniwersalnych i przy tym ponadprzeciętne silnych jednostek konnych w grze.

Chivalric Knights ( 38 ) - Jest to jednostka konna o parametrach identycznych jak jednostka wyżej opisywana. Różnicą jest tylko struktura obrony (o oczko silniejszy pancerz). Jest droższa w werbunku. Zdecydowanie nie opłaca się w nią inwestować. Maksymalna szarża to za mało, by czekać mając Normanów.

Peasant Archers ( 5,5 ) - Jest to podstawowa jednostka łucznicza. Niska siła rażenia i niewielka siła obrony to cechy, które sprawiają, iż nie warto się nią interesować.

Muslim Archers ( 22 ) - Jest to solidna jednostka łucznicza. Daleki zasięg. Duża siła ataku (11 w zwarciu i 9 w dystansie), a także przyzwoita obrona (10).
