Anglia - Miasto (2) | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Catapult ( 50,5 ) - Jest to podstawowa jednostka oblężnicza. Przyzwoita siła rażenia przeciwko jednostkom, ale niska przeciwko budynkom (30). Atutem jest niski koszt utrzymania (150).
Trebuchet ( 80,5 ) - Jest to najsilniejsza z jednostek oblężniczych przed wdrożeniem prochu. Dysponuje bardzo dużą siłą rażenia przeciwko budynkom (90). Wadą jest wysoki koszt utrzymania (250).
Ballista ( 40,5 ) - Jest to broń oblężnicza specjalizująca się w likwidowaniu piechoty. Użycie, co najmniej 5 balist przeciwko armii, która musi podejść do jednostek gracza może skończyć się poważnym osłabieniem, co silniejszych oddziałów wroga.
Cog ( 14 ) - Jest to niewielki okręt wojenny. Niska obrona. Niska siła rażenia. Powinien być używany jako okręt transportowy krótkiego zasięgu.
Holk ( 23 ) - Okręt wojenny średniej klasy. Średnia siła rażenia, średnia siła obrony i stosunkowo wysoki koszt utrzymania (200). Doskonale nadaje się jako eskorta dla okrętów typu Cog.