Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Medieval II: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Portugalia - Armie | Nacje w Medieval II Total War poradnik Medieval II: Total War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

10 x Almughavars ( 26 )

6 x Mailed Knights ( 30 )

2 x Peasant Crossbowmen ( 7,5 )

2 x Peasant Archers ( 5,5 )

Łączna siła armii: 466

Największą bolączką Portugalii jest brak solidnej piechoty. W początkowej fazie gry polegać można tylko na Almughavars. Taktyka jest prosta. Wiązanie wroga piechotą i atakowanie z flanek i od tyłu jazdą. Trzeba pamiętać, iż Almughavars nie będą mieli szans z ciężko opancerzoną piechotą.

SUGEROWANA STRUKTURA PRZED WYBUDOWANIEM FORTECY:

6 x Swordsmen Militia ( 31 )

4 x Dismounted Portuguese Knights ( 40 ) lub Almughavars ( 26 )

6 x Mailed Knights ( 30 ) lub jazda zaciężna

4 x Pavise Crossbowmen ( 20 )

Łączna siła armii: 550 - 606

Sytuacja Portugalii ulega po wybudowaniu fortecy Mam tu na myśli przede wszystkim Swordsmen Militia. Przypominam jednak, że jednostki te werbujemy w koszarach miejskich czwartego stopnia. Jeśli uda nam się na tyle rozwinąć miasto, by móc wybudować odpowiednie koszary to należy to niezwłocznie uczynić. Po wybudowaniu cytadeli będziemy mogli skorzystać też z Dismounted Portuguese Knights. Jest to potężna jednostka, jeśli chodzi o atak, ale równie słaba jak Almughavars w obronie. Stąd i proponowana przeze mnie zamienność do czasu wdrożenia tej pierwszej. Z racji niewielkich różnic w jednostkach konnych nie proponuje zmian, bo nie są zbyt opłacalne. Jak walczyć? W przypadku dyspozycji Dismounted Portuguese Knights, używać ich do przerywania szyków już walczących oddziałów. Jeśli uda się zaatakować wroga od flanki lub od tyłu to wygrana Wasza.