Nakmor Drack: Zdrada krogan | Sojusznicy i związki w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Odblokowanie: Spotkanie się z Drack'em [Tempest].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Nakmor Drack: Zdrada krogan. To jeden z pobocznych questów gry Mass Effect: Andromeda z kategorii "Sojusznicy i związki". Quest ten jest powiązany z postacią tytułowego kroganina, który dołącza do drużyny w końcowej części głównego zadania Lepsze początki. Główny bohater będzie musiał pomóc Drackowi w przyjrzeniu się bliżej Williamowi Spenderowi z Nexusa, który podejrzewany jest o prowadzenie działań na niekorzyść rasy krogan.
- Początek zadania
- Znajdź Spendera na Nexusie
- Porozmawiaj z Kesh o Spenderze
- Porozmawiaj z Kandrosem
- Sprawdź zapis z monitoringu Nexusa
- Skonfrontuj się ze Spenderem w sprawie nagrania z monitoringu
- Zlokalizuj planetę wspomnianą w nagraniu z monitoringu
- Porozmawiaj z SAM-em na Tempeście
- Sprawdź łącznika Spendera na Kadarze
- Pokonaj wygnańców
- Przeszukaj kryjówkę w poszukiwaniu śladów
- Przeszukaj pokój Spendera w poszukiwaniu szyfratora
- Porozmawiaj z oficerem komunikacyjnym
- Porozmawiaj z Drackiem na Tempeście
Początek zadania
Quest ten możesz odblokować dopiero po tym jak Nakmor Drack dołączy do drużyny i ma to miejsce pod koniec rozwiązywania głównego zadania Lepsze początki na Eosie. Po tym jak powrócisz na pokład statku Tempest odszukaj Dracka i porozmawiaj z nim. Poprosi Cię on o przyjrzenie się antykrogańskiej dzialałności Williama Spendera na Nexusie.
Znajdź Spendera na Nexusie
William Spender jest asystentem dyrektora na Nexusie. Dotrzyj do lokacji Nexus: Dok i rozejrzyj się za Spenderem w pobliżu miejsca, w którym zadokował statek Tempest - będzie on zajęty przesłuchawiem salarianina Del Jasina. Po tym jak Spender odejdzie pogadaj w cztery oczy z Jasinem i zaoferuj swoją pomoc.
Porozmawiaj z Kesh o Spenderze
Udaj się do kolejki, przenieś się do lokacji Nexus: Centrum operacyjne i udaj się na spotkanie z Nakmor Kesh. Także i tej postaci musisz obiecać udzielenie pomocy poprzez pozyskanie nagrania z monitoringu, które mogłoby obciążyć Spendera.
Porozmawiaj z Kandrosem
Skieruj się do posterunku milicji gdzie przebywa Tiran Kandros. Rozmowa będzie krótka i zaowocuje uzyskaniem praw dostępu do nagrań z monitoringu.
Sprawdź zapis z monitoringu Nexusa
Miejsce obsługi monitoringu znajduje się tuż obok Kandrosa. Uruchom komputer, a dowiesz się, że nagranie zostało uszkodzone. Jedynym śladem będzie informacja o planecie Kadara.
Skonfrontuj się ze Spenderem w sprawie nagrania z monitoringu
Spendera odnajdziesz na wyższym poziomie centrum operacyjnego. Rozmowa będzie bardzo krótka i do niczego konkretnego nie doprowadzi.
Zlokalizuj planetę wspomnianą w nagraniu z monitoringu
Quest będziesz mógł kontynuować dopiero po tym jak dostatecznie awansujesz w głównym wątku fabularnym gry i odblokujesz możliwość podróżowania do układu, w skład którego wchodzi planeta Kadara. Musisz konkretnie doprowadzić do zaliczenia głównego questu Ścieżka nadziei i odblokowania kolejnego głównego zadania - Polowanie na Archonta. W wyniku awansowania w głównym wątku fabularnym gry możliwe stanie się podróżowanie na planetę Kadara w układzie Govorkam i to ona jest powiązana z opisywanym zadaniem.
Porozmawiaj z SAM-em na Tempeście
Po dotarciu na orbitę planety Kadara wyłącz na chwilę podgląd galaktyki i udaj się do kajuty kapitańskiej żeby porozmawiać z SAM-em. Otrzymasz od niego zaktualizowane wytyczne.
Sprawdź łącznika Spendera na Kadarze
Musisz wylądować na planecie Kadara. Przenieś się na jej pustkowia i wyrusz do zaznaczonej przez grę lokacji znajdującej się w jej południowo-zachodniej części. Jeszcze w drodze do celu otrzymasz ostrzeżenie o polu minowym i z racji na realne zagrożenie dla Tempesta resztę podróży zalicz pieszo.
Pokonaj wygnańców
Okolica jest okupowana przez wygnańców, z którymi musisz się najpierw uporać. Wykorzystuj duże skały żeby unikać ich ostrzału w drodze do zabudowań. Licz się też z możliwością przybycia posiłków.
Przeszukaj kryjówkę w poszukiwaniu śladów
Wejdź do głównego pomieszczenia kryjówki i zlokalizuj w niej datapada z zapisaną wiadomością. Otrzymasz punkty zdatności Andromedy i dowiesz się, że konieczny będzie powrót na Nexusa.
Przeszukaj pokój Spendera w poszukiwaniu szyfratora
Powróć do Nexusa i udaj się na górny poziom lokacji Nexus: Dok (czyli do obszaru wspólnego). Jest tu kilka mieszkań i jedno z nich należy do Spendera. Włam się do apartamentu. W mieszkaniu Spendera możesz odnaleźć:
- trzy datapady
- model statku Inicjatywy do kolekcji (Initative Fighter Model)
- trzy dziennik audio (w przypadku jednego z nich musisz potwierdzić, że chcesz włamać się do systemu)
- terminal z kilkoma zapisanymi wiadomościami
- skrzynię z zapasami
- interaktywną szafkę na książki
Najważniejszy krok to odnalezienie szyfratora i jest on ukryty za pokazanym na obrazku dużym ekranem. Obróć odpowiednio kamerę żeby go dostrzec.
Porozmawiaj z oficerem komunikacyjnym
Użyj kolejki żeby wybrać się do lokacji Nexus: Centrum operacyjne. Oficera komunikacyjnego odnajdziesz na najwyższym poziomie tego obszaru. Możesz wyjawić w trakcie rozmowy, iż szyfrator był w pomieszczeniu Spendera, lub zachować tę wiedzę dla siebie (wybór ten nie wpłynie na zakończenie questu).
Porozmawiaj z Drackiem na Tempeście
Powróć na pokład Tempesta i porozmawiaj z Drack'em. Odblokowana zostanie dzięki temu jego misja lojalnościowa Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy, odblokowanie misji lojalnościowej Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu.