Gość (Visitor) | Tempest | Zadania w Helejosie w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Odblokowanie: Porozmawianie z Nakmorem Drack'em [Tempest].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Gość. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i rozwiązuje się je w całości na pokładzie statku Tempest. Quest ten dotyczy tytułowego gościa, którym jest "galaktyczny chomik". Będziesz mógł zastawić na niego pułapkę i zdobyć w ten sposób zwierzątko do umieszczenia w kajucie kapitańskiej.
- Odblokowanie zadania
- Idź za tropem
- Przygotuj pułapkę w stacji badawczej
- Zastaw pułapkę w legowisku zwierzęcia
- Poczekaj, aż pułapka się uruchomi
- Sprawdź pułapkę
Odblokowanie zadania
Zadanie to powinno odblokować się podczas jednej z rozmów z Drack'em na pokładzie statku Tempest. Dowiesz się od niego o śladach na statku wskazujących na obecność na jego pokładzie jakiegoś zwierzęcia.
Idź za tropem
Ślady obecności zwierzęcia możesz odnaleźć na najniższym pokładzie statku w jego południowo-zachodniej części. Obszar ten pokazują powyższe obrazki i musisz w tym miejscu skorzystać ze skanera. Automatycznie zdobędziesz plan pułapki.
Przygotuj pułapkę w stacji badawczej
Udaj się do terminalu wytwarzania przedmiotów i przejdź do ostatniej zakładki gdzie będzie znajdowała się pułapka (Humane Trap). Do jej wyprodukowania potrzeba zaledwie 3 jednostek aluminium.
Zastaw pułapkę w legowisku zwierzęcia
Powróć do miejsca, w którym odnalazłeś wcześniej ślady zwierzęcia i rozstaw tam pułapkę (przytrzymaj przycisk interakcji).
Poczekaj, aż pułapka się uruchomi
Nie próbuj czekać na przybycie zwierzaka gdzieś w pobliżu pułapki. "Gość" automatycznie zostanie w nią złapany po tym jak po raz kolejny powrócisz na pokład Tempesta (możesz wylądować na dowolnej planecie i od razu ją opuścić).
Sprawdź pułapkę
Powróć do pułapki, a ustalisz, że złapany został w nią chomik. Możesz się zachować na dwa sposoby - wypuścić chomika na najbliższej planecie lub go przygarnąć. W tym drugim przypadku klatka z chomikiem automatycznie przeniesiona zostanie do kajuty kapitańskiej i będziesz go tam mógł odwiedzać.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.