Pozostałe zadania | Voeld | Zadania w Helejosie w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
W tym rozdziale opisane zostały mniejsze zadania dostępne na Voeld: Apteczki, Przechwyt, Poznaj rodzinkę, Pułapka ruchu oporu.
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Na stronie znajdują się opisy przejścia mniejszych zadań, które możesz odblokować w grze Mass Effect: Andromeda podczas pobytu na planecie Voeld. Questy opisane na tej stronie cechują się niskim poziomem skomplikowania, przy czym zaliczanie ich może pozwolić ci wejść w posiadanie cennych artefaktów oraz zdobyć duże ilości punktów doświadczenia i punktów zdatności Andromedy.
- Apteczki (Medical Caches)
- Przechwyt (Intercepted)
- Poznaj rodzinkę (Meet the Family)
- Pułapka ruchu oporu (Resistance Trap)
- Biała śmierć (White Death)
- Sabotaż mostu (Bridge Sabotage)
- Koniec zmiany (End of Watch)
Apteczki (Medical Caches)
Odblokowanie: Porozmawianie z doktorem Harihnem [Voeld: Siedziba ruchu oporu].
Zadanie to dotyczy dostarczenia zapasów medycznych do awaryjnych skrytek w różnych częściach planety Voeld.
Odblokowanie zadania
Quest ten możesz odblokować podczas pobytu w Siedzibie ruchu oporu, czyli w lokacji, w której rozpoczyna się eksplorację planety Voeld. Odszukaj w tym miejscu doktora Harihna. Możesz odebrać od niego zlecenie dostarczenia zapasów medycznych do awaryjnych skrytek medycznych zlokalizowanych w różnych częściach mapy. Po zakończonej rozmowie odszukaj miejsce składowania zapasów medycznych i zabierz je ze sobą.
Odnieś zapasy medyczne
Zapasy musisz dostarczyć do trzech skrytek rozmieszczonych w różnych częściach planety. Skrytki te są zaznaczone na mapie i możesz do nich docierać w dowolnej kolejności. Przy jednej ze skrytek spotkasz ciężko ranną Yedę. Odbycie z nią rozmowy jest w pełni opcjonalne, choć możesz ją poinformować o pozostawieniu zapasów, dzięki którym sama się podleczy.
Musisz też wiedzieć, że jedną ze skrytek odnajduje się na górskiej ścieżce przemierzanej w drodze do głównej bazy kettów w ramach zadania Wyrwij serce. Najlepiej jest odczekać aż będziesz zajmował się tym questem, dzięki czemu przy okazji będziesz mógł zostawić po drodze zapasy. Po odwiedzeniu wszystkich trzech lokacji powróć do zleceniodawcy zadania żeby je zakończyć. Oprócz podziękowań otrzymasz zapas przedmiotów jednorazowych.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy, przedmioty jednorazowe.
Przechwyt (Intercepted)
Odblokowanie: Odnalezienie datapada [Voeld: Siedziba ruchu oporu].
Zadanie to dotyczy zbadania problemów z dostawami zaopatrzenia na planecie Voeld i konieczne będzie w związku z tym rozprawieniaesię z roekaarami.
Odblokowanie zadania
Quest ten możesz odblokować podczas pobytu w Siedzibie ruchu oporu, czyli w lokacji, w której rozpoczyna się eksplorację planety Voeld. Odszukaj w tym miejscu zaznaczonego na powyższym obrazku datapada i zapoznaj się z treścią zapisanego na nim raportu.
Porozmawiaj z Oliskiem
Olisk przebywa w kryjówce ruchu oporu. Po odbyciu z nim rozmowy skieruj się do terminala rekwizycyjnego i wejdź w interakcję z konsolą.
Dotrzyj do punktu zrzutu
Punkt zrzutu znajduje się w stosunkowo niewielkiej odległości na północ od siedziby ruchu oporu. Po dotarciu w to miejsce zmuszony zostaniesz do rozprawienia się z grupą Roekaarów i warto walczyć z nimi na krótkim dystansie żeby ich snajperzy nie mogli wyprowadzać skutecznych ataków. Po zakończonych walkach odszukaj drugiego datapada. Zbadanie go zakończy ten quest.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.
Poznaj rodzinkę (Meet the Family)
Odblokowanie: Porozmawianie z Niilj'em [Voeld: Więzienie kettów].
Zadanie to dotyczy dostarczenia nośnika od danych do Techiix. Przedmiot ten otrzymuje się od Niilja uratowanego z więzienia kettów.
Odblokowanie zadania
Quest ten możesz odblokować w końcowej części innego pobocznego zadania - Na ratunek. Finałowa część wspomnianej misji dotyczy dotarcia do Więzienia kettów w północnej części mapy gdzie przetrzymywani są angarowie. Musisz uwolnić tam Niilja i porozmawiać z nim po zakończonych walkach. Otrzymasz od niego dysk z kodami kettów i poproszony zostaniesz o dostarczenie nośnika danych do Techiix.
Dostarcz napęd z danymi Buxil z Techiix
Odszukaj na mapie lokację Techiix i wyrusz w to miejsce. Po dotarciu na miejsce zagadaj do Buxil żeby przekazać dysk z danymi od Niilja. Otrzymasz podziękowania i odblokujesz nowe poboczne zadanie Wyrwij serce, które będzie dotyczyło zaplanowania ataku na bazę kettów na Voeld.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy, odblokowanie pobocznego zadania Wyrwij serce
Pułapka ruchu oporu (Resistance Trap)
Odblokowanie: Automatycznie w trakcie eksploracji mapy [Voeld].
Szansa na odblokowanie tego questu pojawia się w trakcie eksploracji centralnej części planety Voeld. Zostanie on automatycznie dodany do dziennika po tym jak zbliżysz się do miejsca, w którym angarowie walczą z kettami - lokację tę poznasz po unoszącym się dymie.
Pomóż sojusznikom w pozbyciu się kettów i po wygranej bitwie porozmawiaj z Bennas żeby dowiedzieć się na temat zastawionej pułapki. Niezależnie jak ocenisz jej plan licz się z koniecznością pozbycia się posiłków kettów, które zjawią się w okolicy. Ta nowa bitwa będzie trudniejsza do wygrania, zwłaszcza że możesz zostać zaatakowany z kilku stron. W takiej sytuacji skup się na atakowaniu jednej grupy, podejmij decyzję o wycofaniu się w bezpieczniejsze miejsce żeby nie dać się okrążyć lub oddeleguj resztę drużyny do tej grupy przeciwników, których aktualnie sam nie atakujesz. Wygranie drugiej bitwy zakończy ten quest.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.
Biała śmierć (White Death)
Odblokowanie: Automatycznie po otrzymaniu komunikatu od Oreva [Voeld: Techiix].
Szansa na odblokowanie tego questu pojawia się po dotarciu do "neutralnej" lokacji Techiix zlokalizowanej w centralnej części planety Voeld. Zignoruj ogromną pieczarę i zajmij się zbadaniem terenów skutych lodem, które znajdują się na północny-wschód od Techiix. Podczas badania okolicy powinieneś otrzymać komunikat przez radio od snajpera Oreva. Poprosi on o pomoc w zlokalizowaniu ukrywającej się bestii Wraith. Uaktywnij skaner i odszukaj tego potwora - jego dokładną lokalizację pokazują powyższe obrazki (musisz zeskanować Wraitha).
Orev bez Twojej pomocy zabije bestię. Idź porozmawiać z nim, by oficjalnie zakończyć quest (możesz też zadać mu kilka opcjonalnych pytań).
Nagrody za ukończenie zadania: XP.
Sabotaż mostu (Bridge Sabotage)
Odblokowanie: Automatycznie po dotarciu do mostu [Voeld].
Szansa na odblokowanie tego questu pojawia się po zbliżeniu się do pokazanego na powyższych obrazkach mostu na planecie Voeld. Znajduje się on w centralnej części mapy, w stosunkowo niewielkiej odległości na południowy-zachód od Techiix. Po dotarciu do mostu przystąp do walk z kettami i uważaj na naznaczonych oraz na inne ich bardziej elitarne odmiany.
Po walkach zbadaj jedno z urządzeń na moście. Ustalisz, że kettowie rozmieścili tu kilka bomb i że planowali je zdetonować. Do ładunków możesz docierać w dowolnej kolejności. Dwie bomby są bezpośrednio na mieście, jedna pod nim i jedną ukryto za balustradą (wykonaj precyzyjny skok żeby nie spaść na dół). Rozbrojenie bomb zakończy ten prosty quest.
Nagrody za ukończenie zadania: XP.
Koniec zmiany (End of Watch)
Odblokowanie: Automatycznie po zbadaniu jednego z miejsc bitew [Voeld].
Zadanie to bardzo łatwo jest przegapić, gdyż do jego odblokowania może dojść wyłącznie dzięki dotarciu do jednego z miejsc bitew i odnalezieniu datapada. Na planecie Voeld znajdują się trzy takie miejsca i pokazuje je powyższy obrazek. Udaj sę do dowolnej z tych lokacji. Wejście w posiadanie datapada doda opisywany quest do dziennika i gra automatycznie oznaczy wtedy lokalizacje dwóch pozostałych miejscówek do zbadania. W sumie musisz odnaleźć trzy datapady (po jednym na każdym polu bitwy).
Po wysłuchaniu komentarza SAM-a skieruj się do wskazanych przez niego współrzędnych. Po dotarciu na miejsce musisz przygotować się do walk - kettowie przylecą aż dwoma promami. Pokonanie wrogów nie powinno być na szczęście trudne, bo nie będzie wśród nich elitarnych osobników. Zlokalizuj po walkach jeszcze jeden datapad. Odczytanie wiadomości z niego zakończy quest.
Nagrody za ukończenie zadania: XP.