Technik (Technician) w Mass Effect Andromeda | Bohater poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Trzeci i zarazem ostatni "czysty" trening, który najbardziej przypomina klasę postaci Inżyniera (Engineer) z poprzednich części serii. Trening ten skupia się wokół zdolności z drzewka Technika (Tech) i daje następujące korzyści:
- Przeciążenie (Overload) - zdolność początkowa, pozwalająca bohaterowi razić cel wyładowaniem elektrostatycznym, które zadaje duże obrażenia przeciwko tarczom i wrogom syntetycznym (takim jak, na przykład, Porzuceni - Remnant). Zdolność można naładować, zwiększając jej obrażenia i pozwalając jej razić więcej celów. Detonuje przygotowane zapalniki.
- Inwazja (Invasion) - zdolność odblokowana. Bardzo dobra zdolność pozwalająca zmniejszyć obronę przeciwnika i wrogów w jego pobliżu. Wraz z inwestowaniem kolejnych punktów zwiększa się jej skuteczność, można razić więcej wrogów, a nawet zmniejszyć ich obrażenia.
- Wsparcie drużynowe (Team Support) - zdolność odblokowana. Zdolność pasywna, która początkowo zwiększa poziomy tarczy całej drużyny, a wraz z rozwojem pozwala dalej zwiększać poziom tarcz, bądź zadawane przez drużynę obrażenia. Dodatkowo, można przy jej pomocy zyskać sporą redukcję obrażeń.
Trening skierowany do graczy, którzy planują stworzyć postać skupioną wokół wykorzystania mocy z drzewka Techniki (Tech), poświęcając przy tym zdolności z drzewka Biotyka (Biotics) i Walka (Combat). Trening ten (i nastawienie na korzystanie ze zdolności z drzewka Technika) doskonale nadaje się do walki z trudnymi przeciwnikami, przede wszystkim wyposażonymi w tarcze - Przeciążenie zadaje duże obrażenia przeciwko tarczom, jak i syntetycznym wrogom, takim jak Porzuceni, z którymi walczyć będziesz przez całą grę. Inwazja to potężna zdolność, która znacząco osłabić może nawet kilku przeciwników, a odpowiednio rozwinięte Wsparcie drużynowe sprawi, że twoja drużyna będzie praktycznie nie do zabicia.
Podobnie jak w przypadku treningu Biotyka, minusem jest tutaj niemożliwość noszenia większej ilości broni, jednak rekompensowane jest to dostępem do zdolności pasywnej, która znacząco (40%) zwiększa udźwig.