Jak zwiększyć ilość przenoszonych broni w Mass Effect Andromeda? poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Na początku rozgrywki w Mass Effect Andromeda odkryjesz, iż możesz przenosić maksymalnie dwie sztuki broni palnej (broń do walki wręcz nie jest w to wliczana). Z początku będzie to pewnie wystarczyć, gdyż różnorodność wrogów przez pierwsze kilka godzin nie jest wielka, przez co poradzisz sobie z nimi przy pomocy praktycznie każdej broni. Sprawa komplikuje się jednak w dalszej części gry, gdy po polu walki biegają wrogowie bardzo mobilni (przez co snajperki stają się bezużyteczne), atakujący z ogromnych dystansów (sprawiając, że strzelby są nieskuteczne), czy po prostu wyposażeni w pancerz i/lub tarcze, które zmniejszają skuteczność części oręża.
W takich sytuacjach nieoceniona jest większa różnorodność broni, co jednak dość ciężko osiągnąć, biorąc pod uwagę fakt, iż wyposażenia nie można dostosować w dowolnej chwili. Z pomocą idzie jedna ze zdolności z drzewka Walka (Combat), a mianowicie Combat Fitness. Pierwszy punkty zainwestowany w tą zdolność daje "jedynie" dodatkowe punkty zdrowia, jednak dla ciebie ważniejsze są ulepszenia. Ranga 3 i 5, obie zwane w grze Extra Holster, zwiększają maksymalną ilość przenoszonych broni do odpowiednio 3 i 4. Dodatkowo, podnoszą maksymalny udźwig postaci, co pozwala jej nosić cięższy sprzęt bez wpływu na szybkość odnawiania się zdolności.
Możliwość przenoszenia większej ilości broni przyda się przede wszystkim postaciom, które skupiają się wokół wykorzystania broni palnej, jednak nawet i czysty Biotyk prędzej czy później z tego skorzysta.