Agent (Operative) w Mass Effect Andromeda | Bohater poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Trening Agenta to odpowiednik klasy postaci Szpiega (Infiltrator) z poprzednich odsłon serii. Trening skupia się wokół zdolności z drzewek Walki (Combat) i Techniki (Tech) i daje następujące korzyści:
- Kamuflaż taktyczny (Tactical Cloak) - zdolność początkowa, pozwalająca bohaterowi włączyć kamuflaż, który sprawia, iż wrogowie stracą tobą zainteresowanie i zaczną atakować inne cele. Dodatkowo, pierwszy strzał wykonany podczas kamuflażu zdejmuje go, zadając przy tym znacznie zwiększone obrażenia. Podczas trwania kamuflażu postać nie regeneruje zdrowia i tarcz.
- Sprawność bojowa (Combat Fitness) - zdolność odblokowana. Pozwala zwiększyć wytrzymałość bohatera, a wraz z dalszym rozwojem jego maksymalny udźwig.
- Kamuflaż taktyczny (Tactical Cloak) - zdolność odblokowana, patrz wyżej.
Trening skierowany do graczy, którzy chcą połączyć zdolności z drzewka Walki (Combat) i Techniki (Tech), by stworzyć zabójcę atakującego z ukrycia i zadającego gigantyczne obrażenia przy pomocy broni palnej. Kamuflaż taktyczny pozwala ściągnąć z siebie uwagę wrogów, jednak najważniejsza jego częścią są dodatkowe obrażenia, które zadaje pierwszy wystrzelony nabój. Rozwijając zdolność można znacząco zwiększyć tą premię, a nawet sprawić, iż kamuflaż (i premia do obrażeń) utrzymuje się 2 sekundy po wykonaniu pierwszego ataku. Dzięki temu będziesz przez te dwie sekundy w stanie zadawać ponad dwukrotnie większe obrażenia przy pomocy ataków. Sprawność bojowa pozwala zwiększyć przeżywalność postaci i umożliwić przenoszenie większej ilości broni.
Największą wadą postaci zbudowanej w oparciu o ten trening i wokół Kamuflażu taktycznego jest fakt, iż jej obrażenia znacząco spadają podczas odnawiania się tej zdolności, a także fakt, iż by w pełni korzystać z możliwości, jakie oferują zdolności wchodzące w skład Techniki i Walki, trzeba poświęcić dużą ilość punktów umiejętności.