Szpieg (Infiltrator) w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
Oto snajper w Mass Effect: Andromeda. Ta strona pomoże Ci zrozumieć ten profil postaci.
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Ostatni profil hybrydowy dostępny w grze. Skupia się on wokół wykorzystania zdolności z drzewek Techniki (Tech) i Walki (Combat), doskonale nadaje się więc dla graczy, którzy korzystają ze zdolności pochodzących z obu tych drzewek. Wymaga 3 / 12 / 27 / 50 / 78 / 116 punktów umiejętności wydanych w drzewko Techniki i Walki, by odblokować odpowiednio 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 poziom profilu.
Uwaga - pamiętaj, iż wymaganą ilość punktów umiejętności trzeba zainwestować w oba drzewka, nie może to być łączna wartość. Oznacza to, że chcąc odblokować profil Szpiega poziomu 3, musisz wydać przynajmniej 27 punktów w Technikę i 27 punktów w Walkę.
Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie bonusy pasywne, które otrzymuje się w momencie aktywowania tego profilu, od pierwszego do szóstego poziomu profilu Inżynier.
Statystyka | Poziom 1 | Poziom 2 | Poziom 3 | Poziom 4 | Poziom 5 | Poziom 6 |
Celność broni | +20% | +25% | +30% | +35% | +40% | +45% |
Stabilność broni | +20% | +25% | +30% | +35% | +40% | +45% |
Technologiczna szybkość ładowania | +20% | +25% | +30% | +35% | +40% | +45% |
Premia za trafienie w czuły punkt za pomocą broni | +10% | +14% | +18% | +22% | +26% | +30% |
Warto mieć na uwadze kilka rzeczy związanych z danymi przedstawionymi w tabeli:
- Technologiczna szybkość ładowania - parametr ten wpływa na to, jak długo odnawiać będą się zdolności z drzewka Technika (Tech). Dla przykładu, dla zdolności z czasem odnowienia równym 10s i wartości 20%, czas skróci się o 2 sekundy i będzie wynosił 8 sekund.
- Premia za trafienie w czuły punkty za pomocą broni - parametr ten wpływa na ilość obrażeń zadawanych w momencie trafienia w czuły punkt wroga. W większości przypadków są to po prostu głowy przeciwników.
Profil ten posiada dwie zdolności dodatkowe. Świadomość bojowa (Battlefield Awareness) sprawia, że jesteś w stanie odkrywać wrogów znajdujących się za ścianą jeśli mierzysz w nich przy pomocy celownika optycznego - w takim przypadku pojawią się oni na ekranie z charakterystyczną poświatą. Uniki kamuflujące (Cloak Evades) z kolei pozwalają twojej postaci zniknąć na krótką chwilę po użyciu uniku - działa to podobnie do Taktycznego Kamuflażu (Tactical Cloak) z drzewka Technika, nie daje jednak premii do zadawanych obrażen.
Szpieg to idealny wybór dla graczy, którzy tworzą snajpera-skrytobójcę. Poprawienie stabilności i celności broni pozwala łatwiej atakować z dużych dystansów i z powietrza, szybkość ładowania się umiejętności pomoże częściej korzystać z Taktycznego Kamuflażu (Tactical Cloak), a premia za trafienie w czuły punkt (czyli, w głównej mierze, w głowę wroga) jest zawsze mile widziana. Dzięki temu profilowi i odpowiedniemu doborowi umiejętności (między innymi wspomniany już Taktyczny Kamuflaż) będziesz w stanie wyeliminować wroga jednym strzałem, a następnie wykonaj unik, by zniknąć, zejść z celowników wroga i ponownie aktywować Taktyczny Kamuflaż.