Ochrona (Security) w Mass Effect Andromeda | Bohater poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Pierwszy z dostępnych treningów można porównać do klasy postaci Żołnierza (Soldier), znanych z poprzednich części Mass Effect. Trening ten skupia się wokół zdolności z drzewka Walka (Combat) i daje następujące korzyści:
- Strzał Wstrząsowy (Concussive Shot) - zdolność początkowa, pozwalająca bohaterowi wystrzelić pocisk zadający spore obrażenia i który odrzuca przeciwników i detonuje przygotowane zapalniki.
- Turbodoładowanie (Turbocharge) - zdolność odblokowana. Dzięki niej bohater może zwiększyć szybkostrzelność (a wraz z dalszym rozwojem i obrażenia) swoich broni na kilka sekund.
- Sprawność bojowa (Combat Fitness) - zdolność odblokowana. Pozwala zwiększyć wytrzymałość bohatera, a wraz z dalszym rozwojem jego maksymalny udźwig.
Trening ten skierowany jest do graczy, którzy preferują grę przy użyciu broni palnych i zdolności z drzewka Walka (Combat), ignorując przy tym moc zdolności, a także same umiejętności z drzewka Biotyka (Biotic) i Technika (Tech). Nie daje on może gigantycznej przewagi na starcie jak niektóre z treningów, jednak Strzał Wstrząsowy doskonale przyda się przez pierwsze godziny gry, a dwie zdolności odblokowane są i tak obowiązkowe dla postaci, która będzie budowana wokół zdolności z drzewka Walka (Combat), a ich rozwój sprawi, że postać będzie prawdziwym monstrum na polu walki. Największym minusem jest tutaj czas odnawiania zdolności, który będzie bardzo spowolniony przez przeciążenie spowodowane noszeniem dużej ilości broni.