Gry psychologiczne | Kadara | Zadania w Helejosie w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Odblokowanie: Porozmawianie z wygnańcem [Kadara].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Gry psychologiczne. To jedno zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć podczas zwiedzania pustkowi na planecie Kadara. Zadanie to dotyczy ustalenia przyczyn dziwnego zachowania napotkanych uchodźców. Rozegranie questu pozwoli ci ustalić, że na ich umysły wpływa specjalny sygnał nadawany przez naukowców i będziesz mógł zareagować na to odkrycie na kilka sposobów.
- Odblokowanie zadania
- Zbadaj datapad
- Przeskanuj osoby
- Znajdź źródło tajemniczego sygnału
- Zmień sygnał wpływający na umysły
Odblokowanie zadania
Quest ten możesz odblokować dzięki zbadaniu obszaru na wschód od Slumsów na Kadarze. Okolica ta pokazana została na powyższym obrazku i możesz tam łatwo dotrzeć podążając Nomadem głównymi drogami. Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z jednym z wygnańców, a odkryjesz, że coś z nim jest nie tak.
Zbadaj datapad
Datapad jest w pomieszczeniu z wygnańcem i zbadanie go pozwoli ci przeczytać wpis z dziennika obserwacyjnego.
Przeskanuj osoby
Do zeskanowania są trzy osoby z okolicy i jedną z nich jest "zleceniodawca" tego questu. Po wykonaniu skanowań wysłuchaj komentarza SAM-a.
Znajdź źródło tajemniczego sygnału
Wyrusz dalej na południe, a wkrótce dotrzesz do nowego większego budynku. Wejdź do środka i porozmawiaj z jednym z naukowców żeby dowiedzieć się o przeprowadzanych przez nich (nieetycznych) eksperymentach. W trakcie rozmowy możesz zadać naukowcowi dodatkowe pytania, ale jest to opcjonalny krok.
Zmień sygnał wpływający na umysły
Wejdź w interakcję z urządzeniem do kontrolowania umysłów, a postawiony zostaniesz przed wyborem. Gra pozwoli ci zachować się na trzy sposoby:
- Możesz nakierować sygnał na naukowców i "uwolnić" w ten sposób osoby, na których eksperymentowano.
- Możesz odejść od urządzenia i nie ingerować w eksperymenty naukowców.
- Możesz ulżyć "cierpieniom" osób, na których prowadzone są eksperymenty. Uniemożliwi to naukowcom dalsze badania.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy (są one wspólne dla wszystkich zakończeń).