Vesaal | Aya | Zadania w Helejosie w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Odblokowanie: Porozmawianie z Ambasador Riallą [Aya: Ambasada].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Vesaal. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz je odblokować podczas jednej z późniejszych wizyt na planecie Aya. Quest ten dotyczy zajścia pomiędzy Sorvisem Lennem i Jarrynem Sjekiem, do którego doszło z racji różnic kulturowych. Zmuszony zostaniesz do załagodzenia sporu.
- Odblokowanie zadania
- Porozmawiaj z Sorvisem Lennem
- Przeskanuj członków ruchu oporu
- Porozmawiaj z Jarrynem Sjekiem
- Wróć do ambasador Rialli
Odblokowanie zadania
Quest ten zostanie odblokowany dzięki zaliczeniu zadania dodatkowego Angarska inicjatywa (jest ono opisane na kolejnej stronie poradnika), czyli tego dotyczącego odwiedzenia nowo powstałej ambasady Inicjatywy Andromeda na planecie Aya i spotkania się z Ambasador Riallą. Od pani ambasador otrzymasz zlecenie zażegnania sporu pomiędzy angarczykiem i jedynym z pracowników ambasady.
Porozmawiaj z Sorvisem Lennem
Sorvisa Lenna odnajdziesz niedaleko muzeum historii. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe w trakcie spotkania z nim, dzięki czemu poznasz jego wersję wydarzeń.
Przeskanuj członków ruchu oporu
Wyrusz do siedziby ruchu oporu zlokalizowanej na wschodnim krańcu miasta. Musisz zacząć używać w tym miejscu skanera. Poszukiwana osoba to Jarryn Sjek i pokazuje ją dołączony obrazek.
Porozmawiaj z Jarrynem Sjekiem
Zainicjuj rozmowę z Jarrynem i tak jak wcześniej pozwól rozmówcy na przedstawienie własnej opinii na temat przyczyn sporu oraz przebiegu całej sceny. Na koniec spotkania możesz doradzić Jarrynowi jak powinien się zachować, ale nie jest to istotny wybór.
Wróć do ambasador Rialli
Powróć do zleceniodawczyni zadania i zdaj jej kompletny raport. Analogicznie do spotkania z Jarrynem możesz zasugerować pani ambasador jak powinna zachować się - może wygospodarować więcej miejsca, zapłacić, sama zadecydować lub nawiązać dialog z rasą angarów. Niezależnie od wybranej sugestii zadanie dobiegnie końca.
Nagrody za ukończenie zadania: XP.