Pozostałe zadania | Kadara | Zadania w Helejosie w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
W tym rozdziale dowiesz się więcej o takich zadaniach na Kadarze jak Gorączka barytu, Przeminęło z wiatrem, Umowa łączona, Sygnał SOS, Rozbita rodzina w Mass Effect: Andromeda.
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Na stronie znajdują się opisy przejścia mniejszych zadań, które możesz odblokować w grze Mass Effect: Andromeda podczas pobytu na planecie Kadara. Questy opisane na tej stronie cechują się niskim poziomem skomplikowania, przy czym zaliczanie ich może pozwolić ci wejść w posiadanie cennych artefaktów oraz zdobyć duże ilości punktów doświadczenia i punktów zdatności Andromedy.
- Gorączka barytu (The Baryte Rush)
- Przeminęło z wiatrem (Gone With the Wind)
- Umowa łączona (A Packaged Deal)
- Sygnał SOS (Emergency S.O.S.)
- Rozbita rodzina
- Baza Kolektywu (The Collective Base)
- Szarlatan szarlatana (The Charlatan's Charlatan)
Gorączka barytu (The Baryte Rush)
Odblokowanie: Porozmawianie z Derc'em [Kadara: Slumsy].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Gorączka barytu. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć w trakcie pobytu w Slumsach. Ten quest dotyczy odnalezienia zaginionego geologa, który zajmował się zbieraniem próbek barytu.
Początek zadania
Quest ten możesz odblokować dzięki spotkaniu z Derc'em w Slumsach na Kadarze. Wygnaniec ten przebywa konkretnie w barze i otrzymasz od niego zlecenie odnalezienia zaginionego geologa (możesz też przeczytać raport z leżącego na stoliku datapada, ale jest to opcjonalne).
Udaj się do ostatniego znanego miejsca pobytu geologa w Draullirze
Draullir to obszar na mapie w południowej części planety. Musisz tam zlokalizować wejście do kompleksu jaskiń, które pokazują powyższe obrazki. Po znalezieniu się w jaskiniach podążaj dosyć liniową ścieżką do miejsca, w którym znajdziesz zwłoki poszukiwanego geologa.
Przeskanuj zwłoki geologa
Zeskanuj ciało żeby dowiedzieć się, że geolog zginał w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Powróć z tą wiadomością do Derca.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.
Przeminęło z wiatrem (Gone With the Wind)
Odblokowanie: Porozmawianie z Aislin [Kadara: Farma wiatrowa].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Przeminęło z wiatrem. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć podczas zwiedzania pustkowi na planecie Kadara. Zadanie to dotyczy odnalezienia części turbiny z farmy wiatrowej, za kradzież których odpowiedzialni mają być złomiarze. W trakcie zaliczania zadania zamiast złomiarzy będziesz musiał pokonać potężnego eirocha.
Początek zadania
Okazja do odblokowania tego questu pojawia się po dotarciu do Farmy wiatrowej, która znajduje się w stosunkowo niewielkiej odległości na zachód od miejsca wyjścia ze Slumsów na Kadarze. Miejsce to pokazuje powyższy obrazek i na farmie musisz spotkać się z Aislin. Poprosi ona bohatera o odzyskanie skradzionych części turbiny.
Zbadaj szczątki
Miejsce odnalezienia szczątków jest na północ od farmy i możesz tam dotrzeć podróżując głównymi drogami zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Cel podróży pokazany został na dołączonym obrazku. Po dotarciu na miejsce zlokalizuj szczątki (debris) i wejdź z nimi w interakcję żeby je zbadać.
Pokonaj pradawnego eirocha
Drużyna zaatakowana zostanie przez potężnego pradawnego eirocha. W trakcie walk z tym potworem koniecznie trzymaj go na dystans i uważaj również na wyprowadzane przez niego potężne szarże. Możesz wykorzystywać przeszkody i zabudowania żeby unikać szarż lub atakować eirocha z wyżej położonych półek. Wszystkie ataki na tego potwora muszą służyć osłabianiu jego pancerza.
Wróć do Aislin
Po wygranym pojedynku powróć do zleceniodawczyni zadania żeby zdać jej raport.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.
Umowa łączona (A Packaged Deal)
Odblokowanie: Porozmawianie z Thrasią [Kadara: Farma wiatrowa].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Umowa łączona. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć podczas zwiedzania pustkowi na planecie Kadara. Zadanie to dotyczy zbadania skrytki z bronią skradzioną z Nexusa. Doprowadzi to do konieczności stoczenia bitwy z wygnańcami.
Początek zadania
Okazja do odblokowania tego questu pojawia się po dotarciu do Farmy wiatrowej, która znajduje się w stosunkowo niewielkiej odległości na zachód od miejsca wyjścia ze Slumsów na Kadarze. Porozmawiaj z Thrasią przebywającą w głównym budynku żeby otrzymać od niej namiary na skrytkę z bronią.
Udaj się we wskazane miejsce
Skrytka z bronią znajduje się w południowo-zachodniej części mapy i możesz tam dotrzeć podróżując Nomadem głównymi drogami. Miejsce docelowe pokazuje dołączony obrazek.
Pokonaj wygnańców
Po zbliżeniu się do skrytki w okolicy zjawią się niestety wygnańcy i zmuszony zostaniesz do pokonania ich w bezpośredniej walce. Wykorzystuj skały i kontener w formie zasłony, przy czym zwycięstwo powinno ci przyjść z łatwością.
Zbadaj skrytkę z bronią
Po wygranej bitwie wejdź do kontenera i przytrzymaj przycisk interakcji żeby obejrzeć skrytkę. Zanim opuścisz to miejsce postaraj się odnaleźć wszystkie interaktywne pojemniki i pozabierać z nich bronie oraz inne wartościowe przedmioty.
Rozmów się z Thrasią
Po dostatecznym przeszukaniu skrytki powróć do Thrasii. W ramach rekompensaty za nie wyjawienie wszystkich szczegółów zadania otrzymasz zniżkę na jej towary.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, niższe cene towarów u Thrasii.
Sygnał SOS (Emergency S.O.S.)
Odblokowanie: Odebranie sygnału SOS [Kadara: Dolina Kurinth].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Sygnał SOS. To jedno z mniejszych zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć podczas zwiedzania pustkowi na planecie Kadara. Zadanie to dotyczy odpowiedzenia na tytułowy sygnał awaryjny, przy czym w ramach zaliczania go będzie tylko do odbycia jedna krótka rozmowa.
Początek zadania
Quest ten dodany zostanie automatycznie do dziennika podczas badania północno-wschodniej części planety Kadara, a więc Doliny Kurinth. Powinieneś odebrać sygnał SOS i na mapie pojawi się znacznik. Dotrzyj do budynku z powyższego obrazka.
Porozmawiaj z osobą, która nadała sygnał
Wejdź do budynku i porozmawiaj z przebywającymi w nim wygnańcami. Okaże się, że sygnał SOS nie oznaczał w rzeczywistości sytuacji alarmowej, a jedynie że potrzebowali pomocy przy naprawieniu lampy oświetlającej ich "lecznicze zioła". Quest zostanie zaliczony w momencie zakończenia rozmowy (same zioła możesz przy okazji przeskanować, a zdobędziesz dane badawcze Drogi Mlecznej).
Nagrody za ukończenie zadania: XP.
Rozbita rodzina
Odblokowanie: Porozmawianie z wygnańcem [Kadara].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Rozbita rodzina. To jedno z mniejszych zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć w trakcie pobytu na Kadarze. Quest ten dotyczy naprawienia zepsutego sprzętu łącznościowego, który służy wygnańcom do kontaktowania się z Nexusem.
Początek zadania
Quest ten możesz odblokować dzięki spotkaniu się z jednym z wygnańców w ich małym obozowisku w północnej części Kadary - miejsce to pokazuje powyższy obrazek. Możesz zaoferować asari swoją pomoc w sprawdzeniu uszkodzonego sprzętu łącznościowego.
Przeskanuj zepsuty sprzęt łącznościowy
Sprzęt łącznościowy zamontowany jest na dachu budynku i zacznij wykonywać precyzyjne skoki żeby zbliżyć się do miejsca, z którego możliwe będzie użycie skanera.
Napraw sprzęt
Dokończ "wspinaczkę", albowiem musisz znaleźć się w niewielkiej odległości od sprzętu żeby być w stanie go naprawić (przytrzymaj przycisk interakcji).
Sprawdź, czy sprzęt działa
Pozostało ci już tylko powrócić na dół. Do weryfikacji automatycznie dojdzie po tym jak powrócisz do pomieszczenia ze zleceniodawczynią zadania.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.
Baza Kolektywu (The Collective Base)
Odblokowanie: Odnalezienie bazy Kolektywu [Kadara: Draullir].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Baza Kolektywu. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć w eksploracji powierzchni planety Kadara. Jest to bardzo krótki quest, który w całości dotyczy odnalezienia siedziby tytułowej organizacji. Po tym jak tego dokonasz będziesz mógł zająć się innym questem powiązanym z Kolektywem - Szarlatan szarlatana.
Odblokowanie tego questu nie jest łatwą sprawą. Dochodzi do tego po tym jak uda ci się odnaleźć na Kadarze sekretną bazę Kolektywu. Znajduje się ona w obszarze na mapie o nazwie Draullir i jest to południowa część planety. Po dotarciu w to miejsce musisz zlokalizować wejście do kompleksu jaskiń pokazane na powyższych obrazkach i przystąpić do ich eksploracji.
W trakcie eksploracji sieci jaskiń kieruj się na południe. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanych na obrazku drzwi. Otwarcie ich doprowadzi do załączenia się rozmowy z Lynx. Po jej odbyciu skieruj się do miejsca, w którym przebywa Crux. Rozpocznij kolejną rozmowę. Od Crux otrzymasz nowe poboczne zadanie - Szarlatan szarlatana.
Szarlatan szarlatana (The Charlatan's Charlatan)
Odblokowanie: Automatycznie po ukończeniu zadania Baza Kolektywu [Kadara: Baza Kolektywu].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Szarlatan Szarlatana. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się go podjąć w eksploracji powierzchni planety Kadara. W ramach tego questu będziesz musiał odnaleźć na zlecenie Crux oszusta, który modyfikuje zamówienia dla własnego zysku. Zleceniodawczyni questu wytypuje kilku kandydatów i każdemu z nich trzeba będzie bliżej się przyjrzeć.
Początek zadania
Quest ten rozpoczyna się automatycznie w momencie zaliczenia opisanego wyżej zadania Baza Kolektywu, a więc po odbytej rozmowie z Crux. Otrzymasz od niej misję zidentyfikowania oszusta.
Przeskanuj podejrzanych
Wszystkie osoby, które musisz przeskanować, przebywają na terenie Bazy Kolektywu. Są to Lynx, Aquila, Carina, Octans i Dorado. Po każdym wykonanym skanowaniu wysłuchaj komentarza SAM-a na temat stężenie siarki oraz innych czynników, które mogą mieć wpływ na to czy zeskanowana osoba jest poszukiwanym oszustem.
Docelowo dojdziesz do konkluzji, że główni podejrzani to Lynx i Dorado. Porozmawiaj z tymi postaciami i w każdej z rozmów wyczerp wszystkie opcje dialogowe. Ostatecznie do bycia oszustem wytypowana zostanie Dorado.
Wróć z informacjami do Crux
Powróć do zleceniodawczyni zadania i podziel się z nią swoimi odkryciami, a konkretnie podejrzeniami, że to Dorado jest oszustką.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy.