Z pyłu | H-047c | Zadania na Helejosie w Mass Effect Andromeda poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Odblokowanie: Odnalezienie datapada w jednej z koplań [H-047c].
Na stronie znajduje się opis przejścia zadania Z pyłu. To jedno z zadań w Helejosie (pobocznych questów) gry Mass Effect: Andromeda i możesz się nim zająć w trakcie pobytu na planecie H-047c. Quest ten dotyczy powstrzymania działalności gangu z H-047c. Konieczne okaże się zbadanie trzech kopalń i następnie zinfiltrowanie głównej kwatery wyrzutków. Powstrzymasz w ten sposób zapędy lidera bandytów Krexa.
- Odblokowanie zadania
- Znajdź fragmenty kodu
- Znajdź kwaterę główną bandytów
- Oczyść kwaterę główną
- Odkryj plany Krexa
Odblokowanie zadania
Zadanie to możesz odblokować w dowolnym momencie eksploracji zniszczonej planety H-047c. Najlepiej jest rozpocząć starania w miejscu, w którym Tempest wylądował na powierzchni planety. Udaj się kawałek na zachód od lądowiska i zlokalizuj pokazaną na powyższym obrazku pierwszą kopalnię. Rozpoznasz ją po tym, że otoczona jest pomarańczową barierą ochronną. Dotrzyj do kopalni i zlokalizuj miejsce, w którym możesz zaparkować Nomada. Umożliwi ci to przeniesienie się do wnętrza kopuły (H-047c nie pozwala na swobodne przemieszczanie się po powierzchni całej planety bez użycia pojazdu).
Musisz zachować duże środki ostrożności, gdyż w każdej z kopalń przebywa liczna grupy dobrze wyszkolonych bandytów. W szczególności uważaj na przeciwników korzystających z pancerzy, gdyż są oni bardziej wytrzymali na standardowe ataki. Postaraj się zabezpieczyć cały obszar i dopiero wtedy zlokalizuj datapada - ten z kopalni zlokalizowanej niedaleko lądowiska Tempesta jest w miejscu z powyższego obrazka. Przeczytanie wiadomości z datapada odblokuje quest.
Znajdź fragmenty kodu
Otrzymasz na początek dwa cele misji, przy czym tym musisz zająć się w pierwszej kolejności. Do zbadania są jeszcze dwie inne kopalnie i zostaną one automatycznie oznaczone na mapie H-074c (jeśli quest odblokowałeś w koplani zlokalizowanej obok lądowiska to pozostałe będą na południe od Twojej pozycji). Odwiedź dwie inne kopalnie w dowolnej kolejności. Czekają Cię w nich kolejne wymagające walki i najbardziej pilnuj się podczas staczania bitwy z maszyną Hydra (unikaj jej ostrzału i osłabiaj jej pancerz silnymi atakami). W każdej z pozostałych kopalń do zlokalizowania jest nowy datapad.
Znajdź kwaterę główną bandytów
Główna kwatera wyrzutków znajduje się w północno-zachodniej części mapy i rozpoznasz ją po tym, że będą to dwie połączone ze sobą kopuły. Najpierw przedostań się do wnętrza tej większej. Tradycyjnie już nie szarżuj i starannie eliminuj kolejnych wrogów, zwłaszcza że będą oni wspierani przez wieżyczki (ostrzeliwuj je z odległości lub atakuj od flanki). Docelowo musisz przebić się do śluzy prowadzącej do drugiej kopuły. Z racji tego, że posiadasz już fragmenty kodu z kopalń przejście zostanie odblokowane.
Oczyść kwaterę główną
Przed Tobą kolejna trudna bitwa, w której do pokonania będą Krex oraz jego podwładni. Najbardziej uważaj na ataki wspomnianego lidera wyrzutków, gdyż jest on silnie opancerzony i korzysta z dobrej broni. Postaraj się najpierw pozbyć wszystkich krogan i dopiero w następnej kolejności rozprawić z nieco słabszymi przeciwnikami.
Odkryj plany Krexa
Zbadaniem okolicy zainteresuj się dopiero po wygranej bitwie. Skieruj się mianowicie na piętro największego budynku. Zlokalizuj pokazanego na obrazku datapada i zbadaj go żeby dowiedzieć się o cennej konstrukcji Porzuconych na planecie. Odblokujesz dzięki temu nowe poboczne zadanie, zaś opisywany quest dobiegnie końca.
Nagrody za ukończenie zadania: XP, punkty zdatności Andromedy, odblokowanie pobocznego zadania Kultywator Porzuconych.