Jak pokonać behemota na okręcie flagowym kettów? | Walki z bossami poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 18 kwietnia 2017
Behemot to potężny zmutowany kroganin. Do pojedynku z tym przeciwnikiem dojdzie podczas zaliczania głównego wątku fabularnego i w rezultacie nie możesz przegapić tej walki. Pojedynku spodziewaj się konkretnie podczas infiltracji okrętu flagowego kettów w ramach zaliczania głównego questu Polowanie na Archonta. Potyczka rozpocznie się niedługo po odnalezieniu reliktu Porzuconych w prywatnej komnacie Archonta.
Pojedynek z behemotem jest dość wymagający, gdyż jest on bardzo wytrzymały i dodatkowo dysponuje kilkoma unikalnymi atakami. Najbardziej nietypowym atakiem tego potwora jest możliwość wysyłania swego rodzaju klatki energetycznej (przykład na powyższym obrazku), która może błyskawicznie pozbawić głównego bohatera tarczy i zacząć wyczerpywać jego pasek zdrowia. Staraj się szybko reagować na pojawianie się klatki i oddalać się od niej lub wykonywać uskoki na boki.
Behemot oprócz opisanego wyżej ataku dystansowego dysponuje także silnymi atakami w walce wręcz. Także i w tym przypadku polegaj na możliwości wykonywania uników, gdyż w przypadku pomyślnego zakończenia ataku behemota możesz odnieść poważne obrażenia. Bossa najlepiej jest atakować z dużej odległości o ile oczywiście pozwalają ci na to posiadanie bronie oraz moce.
Do osłabiania behemota używaj amunicji, umiejętności oraz mocy wykorzystywanych do niszczenia pancerza (ma on żółty pasek energii). Początkowo w prywatnej komnacie Archonta będzie przebywał sam behemot, ale w dalszej fazie pojedynku będą zjawiali się tu też kettowie. Za każdym razem gdy dojdzie do takiej sytuacji przerywaj atakowanie behemota i rozprawiaj się z kettami (ponownie zwracaj szczególną uwagę na szybkie eliminowanie naznaczonych). Uwaga - Podczas prowadzenia wymiany ognia z kettami nadal staraj się obserwować poczynania behemota, bo może on nagle niebezpiecznie zbliżyć się lub pomyślnie odpalić jeden ze swoich ataków. Kontynuuj prowadzenie walk do momentu, w którym behemot straci wszystkie punkty pancerza i zginie.