Narwaniec (Scrapper) w Mass Effect Andromeda | Bohater poradnik Mass Effect: Andromeda
Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2019
Trening Narwańca najbardziej przypomina klasę Szturmowca (Vanguard) z poprzednich części serii. Trening skupia się wokół zdolności z drzewek Walki (Combat) i Biotyki (Biotics) i daje następujące korzyści:
- Szarża (Charge) - zdolność początkowa, pozwalająca bohaterowi doskoczyć do wroga z ogromnego dystansu, zadać mu obrażenia i odrzucić go. Dodatkowo, przywraca część (standardowo 50%) tarcz postaci. Detonuje zapalniki na celach.
- Sprawność bojowa (Combat Fitness) - zdolność odblokowana. Pozwala zwiększyć wytrzymałość bohatera, a wraz z dalszym rozwojem jego maksymalny udźwig.
- Szarża (Charge) - zdolność odblokowana, patrz wyżej.
Trening skierowany dla graczy, którzy chcą połączyć cechy postaci nastawionej na Walkę (Combat) i Biotykę (Biotics). Szarża to doskonała zdolność dla postaci, która chce skupić się na walce na bliskim dystansie, najlepiej przy pomocy broni do walki wręcz i/lub strzelby - sama zdolność pozwala doskoczyć do celu, zadać obrażenia i odnowić tarczę, a wroga dokończyć można przy pomocy wspomnianych broni. Pasywna zdolność, Sprawność bojowa, doskonale współgra z Szarżą - zwiększa wytrzymałość, a wraz z dalszym rozwojem i udźwig bohatera, pozwalając wyposażyć go w większą ilość cięższych broni.
Są dwa zasadnicze minusy tego treningu. Po pierwsze, wymusza on walkę na bliskim dystansie, by wykorzystać w pełni możliwości oferowane przez Szarżę. Po drugie, by w pełni korzystać z możliwości, jakie oferują zdolności wchodzące w skład Biotyki i Walki, trzeba poświęcić dużą ilość punktów umiejętności.